OMG wat gaat het hard hier.. een hele klus om alles bij te lezen..
@ that's me mooie verzameling!
@carmen: de fixeerspray vond ik in de hobbywinkel in goes (zeeland), hij stond helemaal onderin en achterin het schap, maar goed dat ik even door mijn knieeen ging had ik matte vernis gekocht en wat bleek nu hadden we een paar jaar geleden dezelfde gekocht, dus nu heb ik 2 spuitbussen.. lekker handig en dat zegt mijn moeder dan pas als ik de bus gekocht had en niet toen ze wist dat ik dat zocht.. haarlak werkte bij mij idd ook niet.. ga morgen met de fixeerspray proberen..
@ sanne & birrie leuke creatiesl!
vanavond samen met mijn vader bezig geweest om n internetkabel naar boven te krijgen voor aan mijn laptop, toen we klaar waren zei hij, wat een rommel heb je toch, kan je niet iets wegdoen en keek naar mijn schleich verzameling zit nu dus achter mijn laptop te internetten
Laatst bijgewerkt door Palmbierlove op 08-06-11 22:02, in het totaal 1 keer bewerkt
SanneLeoni
Geplaatst: 08-06-11 21:55
Inderdaad Thats_Me, jij hebt een hele mooie verzameling
@Palmbierlove, Heel herkenbaar, dat zinnetje hoor ik wel vaker hier thuis
ja ik ben op dit moment nog bezig met 2 haflinger repaints, nog even finishen met pastel, heb nu fixeerspray, dus ga dat morgen proberen.. foto's staan hier al ergens in het topic, zal ff zoeken..
Vinden jullie als repainters het soms niet zonde om een mooi herschilderd model dat je in opdracht maakt, dan te moeten 'afstaan'? Dat je hem nooit kan houden?
tis soms wel sonde maar ja je zou hem nog keertje kunnen maken mocht je eentje echt heel mooi vinden. Ik vond de repaint die ik voor saskia had gemaakt wel sonde dat die weg moest.
Ik ben weer bezig met een nieuw project. Nog steeds de eenhoorn voor mijn dochter, een uil voor mijn moeder en heb de Tennesee Walking Horse aangepast met de föhn en die wordt een Blue Roan.
Vind het soms ook wel zonde hoor. Vond het ook wel jammer dat Ironic was verkocht, maar als ik iemand blij kan maken met een paardje, doe ik dat! Heb toch geen plek om alles te houden, dus dan moet er soms wat weg hé
Die Tinker van mij staat trouwens ook te koop, dus voor de liefhebber ..