hamsterfan, ik vind je op het laatste paard nog net passen. Ik denk niet meer voor lang qua lengte maar ook qua gewicht.
Almeetje: denkdat dat wel gaat passen! hamsterfan: de eerste past, 2e vind ik niet zo mooi meer maar past opzich nogwel.vind de laatste foto's wel een beetje onduidelijk.
die op die haflinger past netjes! hamsterfan; heb je geen betere foto?kan het zo niet echt zienmaar denk dat het nog wel net past!
vorige pagina pas prima past dit nog?dit is de pony van mn vriendin en daar mag ik dan af en toe op rijden..ik weet dat ik wel n beetje te groot ben maar heeft de pony er denk je last van?
Voor even kan wel, je moet alleen je benen anders leggen. Zodat hij niet tegen het been kan/het been kan lastig vallen
dienxx1: ik vind je te groot, je zit hem met je benen in de weg maar ik vind ook je bovenlichaam te lang, zo kan je de pony uit balans brengen.
ik vind je te lang je kan m in de weg zitten met je benen of uit evenwicht brengen met je bovenlichaam.
Flaver; dat past! dienxx1; te lang!je zit ook met je voeten tegen zijn benen aan dus dat is niet fijn voor hem!
ik weet dat me benen er niet onderuit komen,maar zit mijn bovenlichaam hem niet in de weg?ik was altijd een twijfelgevalXD
Dienn het past wel hoor. T is niet meer heel netjes, maar de pony heeft er geen last van, denk ik.Twilight past.