haflinger vindt ik niet echt leuk heb die wel eens vaker bereden maar die zijn me te rustig maar opzich wel leuk appaloosa of paint is ook wel leuk maar een paint inderdaad wel een beetje te groot.. nog meer rassen????
wie weet er 1 voor mij: - ik hou van lange manen . daar kan je zo lekker in uithuilen en vlechten( waar ik overegens heeel goed in ben) - ik ben erg rustig maar als ik ff zin heb ik wel ff van en nu gaan we ff uitwaaien. - lange poestsen vind ik heerlijk - beetje raar maar ik heb iets met hele lichte kleuren . mijn lievelingspony is helemaal wit maar ik ben te groot voor haar:( - ik ben 12 en 161. - ik hou van lkkr buitenrijden en zonder zadel.
nicky_rilana
Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik
ik ben van de grote pony's of kleine paarden. het liefst braaf en goed om te gaan in het verkeer, dus geen arabier ofzo. maakt mij niet uit of het voor de recreatie of sport is. zelf ben 1.65 en groei amper nog, wordt ongeveer 1,75. welk ras past bij mij?
nicky_rilana
Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik
Lachen dit, ben wel benieuwd wat jullie voor me uit zouden kiezen dus: Ik ben 34, 1.67, 75 kg. Ik kan zelf best goed rustig blijven bij paarden, maar ik heb ook overactieve drukke buien. Lekker lang tutten, poetsen, knuffelen met paarden vind ik heel fijn om te doen, daar word ik rustig van. Een aanhankelijk paard vind ik dus schattig. Tijdens het rijden houd ik van dieren die niet snel schrikken. Ik heb liever een wat slomer paard die ik flink voorwaarts moet houden dan een die er bij het minste vandoor gaat. Ik heb wel geduld met het oplossen van foutjes zoals verkeerde galop, moeilijk afwenden, keihard draven ipv aanspringen, opnieuw blijven proberen tot het lukt vind ik wel leuke uitdagingen. Het allerfijnst vind ik een paard dat koel in het hoofd is, rustig is maar wél uit zichzelf voorwaarts wil, waar alle koppen gewoon opzitten en licht op hulpen reageert. Wat denken jullie?
ik zou graag willen weten wat voor ras het best bij mij past. Ik ben ongeveer tussen de 1.60 en de 1.70. Ik wil graag een pony, dus geen paard. Ik vindt het belangrijk dat de pony betrouwbaar, mak, maar niet sloom is. Ik zou graag een pony willen waar ik buitenritten mee kan maken, en waar ik mee kan dressuren en springen.
Ik ben benieuwd!
nicky_rilana
Leuk dat je kwpn noemt nicky, ik verzorg er sinds kort eentje. Een bomproof knuffelding, waar stiekem tóch wel bloed in zit dat af en toe kookt, met longeren bijvoorbeeld, geweldig!
imkebirba
Geplaatst: 16-01-12 21:38
hey, ik wil graag een super brave pony waar ik het een en ander van kan leren, ik zou graaf leuk met hem de dresuur in willen, en zou het leuk vinden om ook een klein beetje mee te springen verder moet ik rustig en neit schrikachtig zijn, en moet 100% op hem kunnen vertrouwen
@imkebirba: een (wat oudere) new forest misschien? ik ken iemand die er een heeft en die past aardig in jou beschrijving. iig wel een oudere pony, waar je dus veel van kan leren en die zn puberstreken al kwijt is. @biks14: een hafje of eh.. miss ook wel new forest, maar een kruising tussen bv. tinker en welsh kan ook heel leuk zijn, die zijn sterk, vaak wel betrouwbaar en rustig maar door het welsh bloed niet sloom en goed voor minstens L dressuur en B springen... iig als je een goede kruising treft. en dan weer natuurlijk een niet te jong paard