Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
shavanah schreef:Ik heb een nichtje die verzorgt een paardje van 1,48 hoog zelf weegt ze ongeveer 86 kilo ,misschien wat meer ,het paardje is een warmbloed is ook nog eens jong,ik zelf vindt dat veel te zwaar ,wat vinden jullie..
Amieey schreef:shavanah schreef:Ik heb een nichtje die verzorgt een paardje van 1,48 hoog zelf weegt ze ongeveer 86 kilo ,misschien wat meer ,het paardje is een warmbloed is ook nog eens jong,ik zelf vindt dat veel te zwaar ,wat vinden jullie..
heb je inderdaad een foto,
het ligt eraan hoe zij een is met de pony, al beweegt zij niet goed mee kan die pony rugklachten krijgen.
ik vind 86 kilo wel net aan voor zo'n pony, dus ik denk dat het zo af en toe nog wel kan

Noliita schreef:Pas ik nog een beetje?
http://94.100.115.235/626750001-6268000 ... _Fjql.jpeg
Ik heb trouwens niet het idee dat hij er moeite mee heeft, hij geniet juist enorm!
Noliita schreef:En trouwens het is een hele stevige pony, alleen op die foto lijkt dat iets minder.
En die kunnen echt wel wat dragen, en ik rijd er niet super intensief mee.. (rijd hem 2 x per week halfuurtje)
vaaag..