je neef past zeker nog over jou durf ik het niet te zeggen vanaf die foto hij is nl nogal klein ..
Borisje
Geplaatst: 13-02-09 20:42
En mijn verzorgster? Zelf twijfel ik, want ze reed hem eerst, toen kreeg ik hier reacties van Bokt dat ze te groot was, dus toen mocht ze niet meer rijden van mij ( ), wat ze wel jammer vond, dus vroeg ik aan de DA of het nog kon, en die zei dat het nog makkelijk moest kunnen, dus we gingen het gewoon weer proberen, en Boris heeft geen enkele moeite met haar (ben zelf gestopt met rijden omdat ik in de gaten had dat hij steeds meer moeite met mij kreeg, dus ik heb zeker wel in de gaten wanneer het hem te groot/zwaar wordt). En eigenlijk vind iedereen het wel goed passen.
Maar toch twijfel ik Wat vinden jullie? (ik moet wel even erbij zeggen dat het meisje superlicht is en dat Boris van het 'oude' type is, en aardig stevig op zijn benen staat )
Ben benieuwd
Zadel moet trouwens wel weer een stukkie naar achteren zag ik op de foto's
Laatst bijgewerkt door Borisje op 13-02-09 20:45, in het totaal 1 keer bewerkt
Ze kunnen ook heel goed met mekaar omgaan gelukkig, maar tis ook zo moeilijk om voor een best wel moeilijke pony (tis ook nog een hengst) een goed en klein ruitertje te vinden
Weissjee
Geplaatst: 13-02-09 21:01
DeEiken schreef:
Vind je haar bovenlijf te lang of gewoon benen?
(kheb die rare foto er maar afgehaald, want ik weet niet of de verzorgster dat wel zo leuk vind als ze er raar opstaat )
Dan word het toch wel het bovenlijf wat ik te lang vind. De benen zitten niet in de weg.