Ik denk dat je ook heel erg naar het ras en de breedte moet kijken van de pony.
Onze tinker is maar 1.45 hoogstens en ik ben 1.78 maar dat zie je er niet aan hoor. Omdat hij zo breed is.
Zelf heb ik een fell van nu 1.34 ze word 2.5 volgende week en moet dus nog groeien zowel in breedte als in de lengte.
Ik mocht haar moeder uitproberen die maar 1.36 is, ik erop

maar ik kwam amper onder haar buik uit, had mijn beugels op gewone maat, maar vanwege haar bouw misstond het helemaal niet.
Ik weet nu al dat het niet vreselijk mooi zal staan maar dat ik ook niet vreselijk te lang zal zijn. En dat hoop ik ook niet

Vanwege haar bouw.
Te zwaar zal ik niet zo gauw zijn. fellen zijn net fjorden, haflingers enz Sterk dus.
En mocht het toch niet zo geweldig staan dan ga ik alleen wat recreatief rijden, mennen was ik zoiezo al van plan. Ik rijd op Kwpn-ers van iemand anders dus om het rijden hoef ik het niet perse te doen. Maar ik heb haar al vanaf dat ze een veulentje is dus ik kan haar niet meer weg doen.
Tegen de tijd dat ik op haar rijd plaats ik wel een foto. Dan hoor ik het oordeel van de jury wel.
Wat ik hier verder mee wilde zeggen is dat er dus ook verder gekeken moet worden naar het ras enz.
Als ik had gezegt ik ben 1.78 en ik rij op een pony van 1.45 kan dat nog?
Had iedereen gezegd dat is te groot.
Vraag verder
Heb in deze pc helaas geen duidelijke foto maar dit is die tinker

Ik ben de achterste
En ja hij is echt hoogstens 1.45 we hebben het duidelijk gemeten.