Sorry voor de slechte foto's maar past dit? Het is namelijk mijn nieuwe paardje van een kleine 158/160 en ik ben 1.70. Hier is hij nog wat smalletjes maar hij is pas 4 dus zal vast nog wel wat breder worden.
gelukkig maar! Ik twijfel namelijk omdat ik dus mijn andere paard van 1.70 grof gebouwd gewend ben, vandaar dat ik het hier even zeker wilde weten haha
WildDreams
Geplaatst: 23-06-15 18:31
Past makkelijk!
En ik? In mijn ogen en mensen uit mijn omgeving kan het nog, maar ik ben benieuwd naar meningen van anderen.
Ik vind je een beetje aan de grote kant. Maar kan ook komen door het zadel wat niet goed past bij jou
WildDreams
Geplaatst: 23-06-15 18:57
Wat zijn lendenen? Het is mijn bijrijdpaard en ik heb helaas geen geld om een ander passend zadel te kopen. Mijn beugels had ik die dag ook korter zitten om de bokken uit te zitten, misschien maakt dat de ligging anders? Anders zou ik mijn instructice misschien ook om een zitles ofzo kunnen vragen? Misschien helpt dat? Ik heb ook best een stoelzit van mezelf Edit: ik zie ook dat de foto erg vertekent qua zadel, ik zal kunnen kijken of ik een betere foto heb
Ja zo, ik snap je Zal een grotere inchmaat niet meer druk leveren op de lendenen dan? Mijn benen zijn inderdaad erg lang Heb hier nog een dressuurzadel met grotere inchmaat liggen, nog niet op gereden en ook niet laten checken of hij past. Hoeveel kost het om dit te laten passen? Heb hem ooit van iemand gekregen. Zullen mijn benen dan ook niet te ver onder haar buik komen?