Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lariisz1 schreef:Ik gebruik inderdaad gewoon strasskettingen. Eventueel verkoop ik ze ook los mocht je interesse hebben (ik bestel ze in grote hoeveelheden bij een groothandel).
@nathalie90 met wat voor naaimachine naai je het leer?? Een gewone naaimachine met ledernaalden?
NathalietjeB schreef:Lariisz1 schreef:Ik gebruik inderdaad gewoon strasskettingen. Eventueel verkoop ik ze ook los mocht je interesse hebben (ik bestel ze in grote hoeveelheden bij een groothandel).
@nathalietjeB met wat voor naaimachine naai je het leer?? Een gewone naaimachine met ledernaalden?
Ik heb een brother industrie naaimachine over gekochtkan er de gekste dingen mee ook o.a borduren enz.
Laura kan je t dekentje niet wat verlengen?? Zodat tie em wel gaat passen
Lariisz1 schreef:Ja daar heb ik ook naar gekeken, die zitten vast aan een tafel niet? Rond welke prijsklasse heb jij er 1 gevonden?
NathalietjeB schreef:Lariisz1 schreef:Ja daar heb ik ook naar gekeken, die zitten vast aan een tafel niet? Rond welke prijsklasse heb jij er 1 gevonden?
ik had de mijne gevonden bij een kringloop en heb er maar 50 euro voor hoeven betalenheb ze op t internet zien staan voor 2 a 300 euro en hoger