GroteSnuffel schreef:- 1,82
- bijna 14 jaar
- wil verder komen in de dressuur
- betrouwbaar!!
- houd van koudbloeden, maar probeer dat idee een beetje los te laten.. ik wil nu echt de sportrichting in en fjorden, haflingers, tinkers zijn echt te klein voor mij (ze kunnen me echt wel dragen maar het moet er een beetje netjes uit blijven zien, ik heb minimaal een paard van 1,70 nodig). dus ik zoek nu wel een warmbloed voor de dressuur maar niet zo'n smal paardje, hij moet wel een beetje 'body' hebben. ik dacht nu toch wel richting de KWPN? iemand ervaring met een goede bloedlijn met stevige dressuurpaarden?
- fries wil ik niet, hele gave paarden om te zien maar heb er niet zo veel mee xd
@martinemid wat dacht je van een connemara?! ik ben er helaas te groot voor maar dit zijn geweldige paardjes! super springers en heel goed voor de sport! hopelijk heb je er wat aan! kijk eens op: staltieks.nl
gelderse paarden? of hoe heten die... redelijk stevig, groot en super karakters! ook voor de sport zeker geschikt!
anders een kruising tinker? dan heb toch de body en wat koudbloed maar ook wat meer warmbloed voor de sport en je hebt ze in grotere maten. tegenwoordig worden er ook rijtypische tinkers gefokt, die zijn groot en niet zo fors als een rasechte tinker, misschien is dat iets?