Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ze kunnen niet in de toekomst kijken wat dat betreft. Snap niet dat Huisartsen etc zulke uitspraken durven doen.... Bij mij is dat nooit gedaan en ben nou toch echt wel klein
(en uitgegroeid, ben dan ook 22
)
is ondertussen alweer bijna drie jaar zo, groeien in de lengte zal dus niet meer gebeuren en in de breedte ook niet. Achja, in de middeleeuwen was ik bovengemiddeld en pony's zijn leuk! 
ik ben na mijn 17/18e jaar 20 kilo aangekomen. En Niet omdat ik opeens zoveel naar binnen gooide
en in de lengte ben je pas officieel uitgegroeid op je 18e tot en met 21e je zit in je puberteit en vrouwen krijgen nou eenmaal heupen of je het wilt of niet haha ik zat ook altijd tot mijn 16e zonder heupen en erna kwamen die er toch echt, dat is nou eenmaal een feit vrouwen krijgen heupen.
en als dat wel zo is, wil ik zo lang mogelijk in de illusie leven dat het níet zo is
Ik denk ook niet dat ik in die paar maanden ineens nog 10cm ga groeien 
Artsen horen dat inderdaad niet te zeggen nee, maarja, tijd zal het leren hé.
Appelmoes_11 schreef:Mioux, ik ben alweer een poosje 17, denk niet dat het nog drastisch gaat veranderen. Volgens mij haal je mij met iemand door de war?Artsen horen dat inderdaad niet te zeggen nee, maarja, tijd zal het leren hé.
Goed. Iemand een nieuwe?

Appelmoes_11 schreef:Ik héb al flinke heupen, mag toch hopen dat dat niet nog erger wordt...en als dat wel zo is, wil ik zo lang mogelijk in de illusie leven dat het níet zo is
Ik denk ook niet dat ik in die paar maanden ineens nog 10cm ga groeien
Laatste: inderdaad even op het gewicht/lengte letten, maar kijk vooral naar de pony. Als hij bij jou minder loopt, niet mee doorgaan.

Ik vind je nog wel passen, maar als het voor jou niet goed voelt, vooral niet doen