oké mensen van mij wil je aub zand erover en vergeten (kijk ik rageer een beetje bot tegen mijn broer omdat iedereen boos op mij is en nu is mijn broer superboos op mij en wil hij niets meer zegge tegen mij !!! )
en trouwens , ik heb dit al eens ergens gepost maar ik doe het nog eens (ik weet dat ik ook fout zat !) :
als julie alsmaar zeggen van oftopioc en slowschats en onliners is dat ook oftopic en slowschats en onliners dus aleen maar SCHLEICH !!!!!!!
en van dat hickstead bedoel ik als daf3 dat maakt voor mij en ze de afbeelding stelen en zeggen dat het ''hun eigen'' repaint is dat bedoel ik !!!!!
van die @tjes we willen vriendenlijk zijn dus mogen we nietys meer van @ tjes zetten of zo
pfff wat een gezaag (ik weet ik zaag ook !!!! )
nu aleen schleich :
ik ga vandaag proberen een dekentje te maken voor bij het halster van pbl
en
ik ga een stal maken voor mijn zus haar paarden als ze langs komen 
ah ja wiekemeisje ik ga in de zomer je ronde (hoe heet het ook weer ? ) samen proberen maken met mijn moeder als het mag natuurlijk tipje je nieuwe limetded schleich staan denk ik nog de laatste keer ik op je profiel keek aleen de stonden de nieuwe er nog niet op
zijn er mensen die al een barn tour is hebben gemaakt ?
oja wie was dat die een heeel eind terug een kamer had met allemaal schleich ?
@SanneLeoni : dus mogen we niets meer zeggen over repaint of onze affe repaint hier zetten ?
nou ja dat was het dan hopelijk word je nu niet meer boos op mij want ik was niet aleen !!!
Laatst bijgewerkt door horseloverzz op 06-03-12 13:21, in het totaal 3 keer bewerkt