Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
Wat ik denk, is dat de jongere spaarders waarschijnlijk even fanatiek en vol vuur kunnen praten over Schleich als de ouderen, alleen komt het er af en toe wat ongelukkig uit in de vorm van slowchat en oneliners. Wat niet gek is, als je merkt dat andere mensen ook online zijn, is het juist leuk om te kunnen kletsen! alleen is dit een forum en geen msn, en niet bedoelt om losjes met elkaar te chatten, daar zijn huiskamer topic voor.
) en uitgebreid tutorials posten, technieken en andere dingen uitleggen doe ik hier ook al een tijdje niet meer omdat er toch overheen gekletst word. Ik persoonlijk zou het súper vinden als er een topic komt die zich wat meer richt op ouderen, zodat je ook wat dieper in kunt gaan op het materiaal. Zodat de mensen die serieuze tips willen, dit ook echt kunnen krijgen. Een beetje kritiek op zijn tijd kan af en toe best goed zijn, en van mij mag het topic wel wat serieuzer

(in opdracht voor de paint merrie)
Er wordt door de oneliner-posters al zo vaak gezegd 'het volgende topic' of 'vanaf nu niet meer', maar het zijn loze beloften.
ik ben super nieuwsgierig, gaan jullie ook foto's posten?

eclair93 schreef:ik volg het allemaal niet meer met die onliners enzo