Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rosan2001 schreef:Ik heb het van de markt in de stad in Apeldoorn. Dara kan je een vierkante meret voor 4 euro krijgen, en skai voor 3 euro. @annickx, mooi halster! Waar haal jij die poppertjes vandana?
Rosan2001 schreef:oke, dat lijtk me ook, want je kan de benen verbuigen enz. Bij divan schleich zelf kan dat jammergenoeg niet... ( je posstte net dubbel, dat is niet fijn...) Ik vin het ook een veel te groot verschil, die oude ijslander en de nieuwe! En hoe kan jij met avondlicht nog zuljke goeie fotos maken? @Shettepret, wanner komt de uitslag? het is al 10 over 6xD ( ik ben wel erg precies hoor... @Roosje01, je kan webklik doen, die is zonder recalem!
Telpeva schreef:Rosan2001 schreef:Ik heb het van de markt in de stad in Apeldoorn. Dara kan je een vierkante meret voor 4 euro krijgen, en skai voor 3 euro. @annickx, mooi halster! Waar haal jij die poppertjes vandana?
Is dat echt leer? ik betaal namelijk 5 euro voor een lapje van +- 15 x 15 cm leer. Nepleer kan ik weer wel vinden in die goedkopere prijsklasse die je noemt.
Citaat:Citaat:Rosan2001 schreef:
oke, dat lijtk me ook, want je kan de benen verbuigen enz. Bij divan schleich zelf kan dat jammergenoeg niet... ( je posstte net dubbel, dat is niet fijn...) Ik vin het ook een veel te groot verschil, die oude ijslander en de nieuwe! En hoe kan jij met avondlicht nog zuljke goeie fotos maken? @Shettepret, wanner komt de uitslag? het is al 10 over 6xD ( ik ben wel erg precies hoor... @Roosje01, je kan webklik doen, die is zonder recalem!
Daarom heb ik ook neerggezet rond 18:00
Telpeva schreef:hehe... wat kost de nieuwe ijslander eigenlijk in de winkel? misschien hebben ze hem expres een wat grotere stokmaat gegeven, zodat ze hem als paard kunnen verkopen ipv pony, krijgen ze per model iets meer geld binnen. Zou ik nieteens zo gek vinden eigenlijk
Zolang de modellen realistisch zijn qua afwerking, en de verhoudingen netjes kloppen boeit het me weinig eerlijk gezegd.
Rosan2001 schreef:Die zijn leuk gemaakt! @horses007, Ja, dat mag. Gewoon een leuke foto(wat je zelf leuk vind) Ik heb nu halster foto's gemmaakt. Maar ze zijn wel heel erg wazig. hier een paar:
<-- mijn martingaal
<-- een van de beste halster foto's, ik zal morgen betere maken.
<-- Een van de beste hlsterfoto's van de andere kant