Schleich Paarden [Deel 7]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 19:07

wie kan mij helpen?
Ik wil graag een nieuwe website beginnen voor mijn schleich repaints en spullen ben beetje klaar met come2me. foto's uploaden wil die niet meer en alleen betaalde sites worden nog weergegeven in zoekmachines.
wat is een goede gratis website maker die makkelijk werkt?

Rosan2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 19:08

oke, dat lijtk me ook, want je kan de benen verbuigen enz. Bij divan schleich zelf kan dat jammergenoeg niet... ( je posstte net dubbel, dat is niet fijn...) Ik vin het ook een veel te groot verschil, die oude ijslander en de nieuwe! En hoe kan jij met avondlicht nog zuljke goeie fotos maken? @Shettepret, wanner komt de uitslag? het is al 10 over 6xD ( ik ben wel erg precies hoor... @Roosje01, je kan webklik doen, die is zonder recalem!

annickx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 19:09

Shettepret schreef:
Klopt zeker! Maar zet de oude en nieuwe fries maar eens naast elkaar. Ook een enorm verschil.
Ik ben blij dat hij nu groter is. Vond de oude namelijk te klein.

Klopt, daar was ik zelf ook achter gekomen, aangezien ik ze allebei heb *D

horseloverzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 19:11

annickx : jij maakt heel mooie dingen ,ik ben zot van je rijset maar ik mag niet van mijn ouders en op moment mag ik geen geld uitgeven omdat ik vandeweek mijn camera ga halen jeej ;)

Rosan2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 19:13

Hoe ziet de oude fries eruit? en hoeveel kleiner is ie dan die van nu? Ik hoop steeds op een nieuwe tinker merrie, hengst en veulen erbij, ik wil een tinkerkudde maken, ik heb nu Pepper, en de famillie, waaronder een gerepaint veulen, die ik over ga repainten want die is niet mooi. Ik vind dat rijset van annickx ook echt supervetdeluxekeigaafcool te GAAAAAAF voor woorden!!

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 19:17

Rosan2001 schreef:
Ik heb het van de markt in de stad in Apeldoorn. Dara kan je een vierkante meret voor 4 euro krijgen, en skai voor 3 euro. @annickx, mooi halster! Waar haal jij die poppertjes vandana?

Is dat echt leer? ik betaal namelijk 5 euro voor een lapje van +- 15 x 15 cm leer. Nepleer kan ik weer wel vinden in die goedkopere prijsklasse die je noemt.

horses007

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 19:19

dit is mijn bos geworden!
Afbeelding
Afbeelding
ik vind het best goed gelukt! <3

nog een vraagje:
weet iemand hoe je met weebly zo van die knopjes maakt als je er met je muis overgaat dat erdan nog knoppen verschijnen?
zo van: schleich paarden -muis erover-
manegepaarden
eigenaarspaarden
pony's
...?

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 19:22

Rosan2001 schreef:
oke, dat lijtk me ook, want je kan de benen verbuigen enz. Bij divan schleich zelf kan dat jammergenoeg niet... ( je posstte net dubbel, dat is niet fijn...) Ik vin het ook een veel te groot verschil, die oude ijslander en de nieuwe! En hoe kan jij met avondlicht nog zuljke goeie fotos maken? @Shettepret, wanner komt de uitslag? het is al 10 over 6xD ( ik ben wel erg precies hoor... @Roosje01, je kan webklik doen, die is zonder recalem!

Daarom heb ik ook neerggezet rond 18:00 ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 19:24

hebben jullie een manege van schleich? zoja, foto's?

Rosan2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 19:38

Telpeva schreef:
Rosan2001 schreef:
Ik heb het van de markt in de stad in Apeldoorn. Dara kan je een vierkante meret voor 4 euro krijgen, en skai voor 3 euro. @annickx, mooi halster! Waar haal jij die poppertjes vandana?

Is dat echt leer? ik betaal namelijk 5 euro voor een lapje van +- 15 x 15 cm leer. Nepleer kan ik weer wel vinden in die goedkopere prijsklasse die je noemt.

Het is echt leer!! Leuk bos! zijn die paarden eromheen ook schleich?? lijkt me niet... Ik heb wel een manege, maar niet gebouwd ofzow, (mijn sit eis een manegexD) En nog een keer, een uitnodiging voor mijn fotowedstrijd, er doet nog maar 1 iemand mee.......

Citaat:
Citaat:
Rosan2001 schreef:

Daarom heb ik ook neerggezet rond 18:00 ;)

Srry, ik ben heeeeeeel preciesie vandaagxD

horses007

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 19:46

@rosan2001
nee die paarden eromheen zijn niet van schleich.
en ik doe miss wel mee aan je fotowedstrijd!
heeeeeeel misschien..
bedoel je dan zo een soort foto's
Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door horses007 op 09-01-12 20:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Schleich Paarden [Deel 7]

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 19:48

Die paarden eromheen zijn volgensmij flockpaarden. Veel goedkoper dan schleich. Bij de action 2 van die paardjes voor 3/4 euro.

horseloverzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 19:50

horses007: mooi gedaan :p
paardengek0:ik heb een manege maar geen fotos sorry .

Rosan2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 19:52

IK hooooooooooooooooooooooooooooooooooooooop dat mensjes meedoen aan mn wedstrijdxD. Hmm, volgens mij heb ik dan ook 1 zo'n flockpaard.... Die is palomino, die gebruik ik wel als schleich oefenpaardm, om rodeo op te oefenen voor mn rodeo ruiter van het rodeoset!! @ Shettepret, ik wil zoo graag de uitslag weten!!!!!!!!! het is al bijna 7 uur namelijk... Deze vind ik mooi van jou, shettepret: http://www.shettepret.nl/Shettepret_Sch ... SS_CM.html
Laatst bijgewerkt door Rosan2001 op 09-01-12 19:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 19:56

Rosan2001: De wedstrijd eind deze maand van xDeena is voorlopig de enige wedstrijd waaraan ik mee ga doen, heb het te druk om aan meer wedstrijden mee te doen.

Rosan2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 19:58

En het weer geeft ook niet echt mee, ik snap het... Ik ga nu al mijn lampjes aanzetten om een foto te maken van mijn halsters en martingaal. Ik wil ze zooo graag laten zien!

LoverHorses0

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 20:04

Iemand zin om even naar mijn halsters op mijn site te kijken? :P

Rosan2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 20:12

LoverHorses0

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 20:27

hihi ja heeel erg wazig :P zou iemand op mijn site willen kijken of er iets leuks tussen zit?

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 20:30

Waarschuwing: lang verhaal, expres in klein lettertype,
moest veel bijlezen vandaag ;)

Dank je stephanie en sharonagek, dat filmpje was nog maar het begin, ik heb er iets van 12 gemaakt, ook heb ik nog ridder filmpjes gemaakt,
Ik zal binnenkort op mijn site ook nog een overzichtje daarvan gaan zetten..

Ik heb mijn elfjes dus gister weer wat breder neergezet,
en heb nog een beetje zitten brainstormen voor als er nog meer elfjes bij zouden komen,
want dan is dit stukje ook nog te klein,
en ben uiteindelijk wel op iets leuks uitgekomen,
maar dat komt wel als het zover is, is nu nog een beetje lastig uit te leggen

@ annick die rijpony is idd leuk geworden
Let je wel weer op dubbelpost..
Ik heb trouwens ook iets leuks voor jouw wedstrijd, hoop er van de week mee te kunnen beginnen..

Telpeva schreef:
hehe... wat kost de nieuwe ijslander eigenlijk in de winkel? misschien hebben ze hem expres een wat grotere stokmaat gegeven, zodat ze hem als paard kunnen verkopen ipv pony, krijgen ze per model iets meer geld binnen. Zou ik nieteens zo gek vinden eigenlijk :)

Zolang de modellen realistisch zijn qua afwerking, en de verhoudingen netjes kloppen boeit het me weinig eerlijk gezegd.

Het klopt dat de oude collectie kleiner is dan de nieuwe, kijk ook maar eens naar de fjord,
Die is ook even groot als de dartmoor, maar goed in het echt zijn ook niet alle paarden een stokmaat, je hebt dan ook grote en kleine paarden in een ras zitten..
En de dartmoor daar wordt trouwens ook al een paardenprijs voor gevraagd,
Dus dat maakt verder niet veel uit..

Mijn leer (nappaleer) is van restjes stof, waar ooit kleren van zijn gemaakt,
Ik ben alleen nog niet begonnen aan een zadel,
Maar het begint wel te kriebelen ;)
Weet niet of dat leer daarvoor geschikt zal zijn

@ rosan ik wil wel meedoen, ik heb van het weekend pas tijd en wil dan kijken of ik buiten foto’s kan maken, dus hopen dat het droog is,
Ben nog even aan het verzinnen hoe en wat..
Ik heb alle schleich wedstrijden in mijn agenda gezet, dus ik ga proberen met alles mee te doen..

@ horses007 leuke foto's in je bos :)

@ LoverHorses0 wat is jouw site dan?

Wiekenmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 20:31

Rosan2001 schreef:
Die zijn leuk gemaakt! @horses007, Ja, dat mag. Gewoon een leuke foto(wat je zelf leuk vind) Ik heb nu halster foto's gemmaakt. Maar ze zijn wel heel erg wazig. hier een paar:
<-- mijn martingaal
<-- een van de beste halster foto's, ik zal morgen betere maken.
<-- Een van de beste hlsterfoto's van de andere kant

Je houd je camera iets te dichtbij de hoofden van de schleich paarden waardoor de camera inzoemd (of hoe je het ook maar schrijft) op de achtergrond en niet op het hoofd van het paardje!

Rosan2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 20:32

Ik vind je site al erg mooi! Je hebt een (2e reactie in je gastenboek en je krijgt over een paar minuutjes een pb binnen, ( LoverHorses0) @Wiekenmeisjethanks, maarr van verweg zie je mijn privé dingen te veel, en dat vind ik niet zo prettig, ik wil liever niet dat iedereen wete hoe mijn kamer eruitziet, dat word morgen betere foto's maken buiten dus.
Laatst bijgewerkt door Rosan2001 op 09-01-12 20:35, in het totaal 1 keer bewerkt

xDeena_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 20:33

horseloverzz schreef:
xdeena_ ben jij schleichhorses24 van youtube zo ja ik vind je videos +:)+ :)

Idd. maar pb me als je iets wil vragen want dit is wel een beetje offtopic.

MarloesNatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 20:36

zoow stom :p die schleich paardjes zijn nog steeds niet bij de wammus maar hij kan dat mannetje van de paardjes niet bereiken |(

Rosan2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-12 20:37

Het is idd een beteke offtopic. Ik heb de twh merrie met haar veulen besteld. Ik ga later ook de ijslander hengst en de camarque famillie en de akhal theke's kopen, maar dat komt later wel... Ik vind het oko heel erg stom, MarloesNatje, en ze hebben het hindernissen set ook nooit! ZOO FLAUW! @xDeena, ik heb meegedaan aan je fotowedstrijd