Cyntje: Wauw! Prachtig die halsters! Shettepret: Hij is ect heel mooi geworden. Alleen jammer van die fabrieksfout. Mijn Fjord schiet nog steeds niet op...
had ik ff flink pech vandaag net na de intertoy's voor poging 2 na de drukte van zaterdag. Maar lagen bijna geen paardjes in het rek en wat er lag, lag door elkaar en ervoor stonde allemaal spullen. Heb de mooiste haf merrie eruit gepikt en de enigste hannover merrie zag er ook redelijk uit, want de andere modellen die ik nog mis hadden ze niet. Sta ik bij de kassa geef me bonnen jahoor namen ze die niet meer aan . Dus had wel beetje de p in als zaterdag niet zo onwijs druk was had ik ze gewoon wel met korting kunne halen.
Suzie99
Geplaatst: 14-11-11 18:07
Mijn Schleich site is bijna af!!!!!!! Nog even wachten!!!
volgende keer hopelijk beter... @cyntje ik zag bij xenos sieraden koord in verschillende kleurtjes volgens mij kan je daar ook wel halsters mee knopen.
Ik heb inmiddels online kleurtjes besteld. Krijg nu nog groen, blauw, donkerbruin, zwart en wit Heb meerdere koordjes geprobeerd om mee te knopen en frutsen maar vind dit toch wel erg fijn
Suzie99
Geplaatst: 14-11-11 22:09
Morgen of overmorgen de laatste dingen op de site zetten!!!!! Hij is bíjna af!!!! Heb er ongeveer 2 weken aan gewerkt! Als de site af is word het mijn ''ondertekst''
Als je het vandaag vraagt en vandaag je lijstje inleverd, dan red je het nog! Ik hoop op iemand die een repaint wil! Heb een onwijs leuk idee!
Jullie kennen mijn ideeën zo onderhand wel!
Nathas
Geplaatst: 15-11-11 11:03
@shettepret ik doe ook mee en op mijn lijstje staat ik zou graag een repaint willen maar dan wel van shettepret hihi omdat ik vind dat jij gewoon het mooiste werk levert niet om anderen te kwetsen maar bij jou repaints heb ik meer gevoel
Trouwens ben net weer even het bos ingeweest en wat foto's gemaakt voor de wedstrijd op het schleich bb forum ik zal hem hier zo ook plaatsen
Ok nu eindelijk voor 95% klaar met de kamer er moeten nog 2 planken worden gestoffeerd maar dat heeft nu even geen pre. Hierbij dan de foto's met het resultaat. LET OP!!! Er word elke keer weer aangewerkt dus het zal niet altijd zo blijven..... dit is voor nu...
Wauw Nathas!!! Word echt heeeeeel erg mooi!!! Shettepret: Nou ben ik ook nieuwschierig!!! Als je projectje veilig na sinterklaas bij iemand thuisstaat, plaats je toch wel foto's he? Roosje: Balen zeg!