hoe ziet hij er uit dan? ik ben gister naar de intertoys geweest en heb de zwartewoud merrie gekocht. ik weet aqlleen nog gen naam... weten jullie iets?
Palmbierlove
Geplaatst: 27-08-11 12:29
ponylies bij mij krijgen je paardjes nog meer vriendjes (in de 60) en beschikken over weidegang..
mijn nieuwe aanwinsten passen namelijk niet meer op de plank, dus die mogen in de wei staan, totdat ik een kast voor ze heb..
en het begin van mijn fjordxshetlander op de dartmoor:
en zo moet hij worden:
bellamy97
Geplaatst: 27-08-11 12:41
Ik ben onlangs bij de v&d geweesd om matte vernis te kopen dat is wel redelijk mat maar het blijft een beetje glimmen, waar kopen jullie vernis zodat het er gewoon uitziet als een origineel schleich paardje want dat heb ik echt nodig voor mijn repaints
Ik zal me ook maar melden in dit topic Eigelijk heb ik meer met Breyer paarden, maar vanwege de goedkopere prijsclasse oefen ik met repainten op Schleich paardjes zal zo eens kijken of ik wat foto's kan uploaden van mijn repaints.
Edit: toegevoegd, niet al te beste foto's maar jullie krijgen een idee!
Van bruine/witte paint hengst naar bruine hengst
en van schimmel trekpaard (boulonnais model?) naar een nog donkerdere schimmel
Laatst bijgewerkt door Telpeva op 27-08-11 13:26, in het totaal 1 keer bewerkt
_Marell
Geplaatst: 27-08-11 13:24
Srry dat ik zomaar kom binnenvallen, Maar ik heb het hele Forum bijgelezen @Palmbierlove, Heb je ook Foto's? Ben erg benieuwd, @Marit_Tara, Was het niet Priegel? Ik heb hem ook maar zou er niet aan beginnen
Proberen kan altijd Hebben jullie nog Crea Ideetjes? (voor Schleich dan!♥)