Waar de pony's staan waar ik op rijd, daar staan ze vlakbij een bos. Hebben 3 van de 7 erg exceem, maar met een exceemdeken op hebben ze nergens last van. Je ziet niet eens aan ze dat ze exceem hebben. Maar ik snap je wel hoor.
Tja, als je de keus hebt, dan snap ik het wel. Maar stel dat je nou een superleuke tegenkomt en hij heeft exceem dan zou ik me er niet al te druk om maken hoor. En trouwens als je de deken gewoon al vroeg genoeg omdoet (wij meestal nadat de regendekens afgaan (maart ergens)), dan gaan ze niet schuren omdat ze dan die rotbeestje niet hebben. Heb je al een pony op het oog dan?
Ik heb wel eens gehoord dat de merens sterk is, en dat je er lang op blijft passen
Rhine_
Geplaatst: 04-01-11 16:40
EskeGirl schreef:
@ Flaver
Ik heb wel eens gehoord dat de merens sterk is, en dat je er lang op blijft passen
Die zijn ook 145, das wat te veel van het goede!
HorsesNatas
Geplaatst: 04-01-11 16:59
Champie_Me
veel te groot echt op zoek naar een groter paard.
korrie22
Geplaatst: 04-01-11 17:32
HorsesNatas schreef:
Champie_Me
veel te groot echt op zoek naar een groter paard.
op welke pagina staat zij?
Amira_
Geplaatst: 04-01-11 17:33
Flaver schreef:
EskeGirl schreef:
@ Flaver
Die zijn ook 145, das wat te veel van het goede!
Die bij ons op de manege is niet eens 1.45m
manolito10
Geplaatst: 04-01-11 19:50
ik heb nieuwe foto's van mij op mn pony vandaag gemaakt =) ze zijn niet van hoge kwaliteit, mr dat komt omdat ze binnen zijn gemaakt <-- zo lang is de beugel (I know mn zadel is lelijk ) <-- ik op Manolito k heb mn hakken overdreven omlaag, k weet t, komt omdat ie niet wou stil blijve staan
k hoop dt jullie zo een beter beeld hebben =)
ow k zie nu dat t helemaal geen 12 cm onder zn buik is, eerder 7 xD ben slecht in schatten
Laatste vind ik toch echt te lang. Te zwaar ben je zeker niet. Maar het lijkt of het zadel niet helemaal goed ligt & je zit ook erg raar in het zadel, heel ver achterin. Of lijkt dit zo?
Leinearthur
Geplaatst: 04-01-11 19:53
Te groot.
L_isanne
Geplaatst: 04-01-11 19:55
Ik vind je ook te groot, zeker niet te zwaar, maar wel te lang.
Edit: Tekst weggehaald ivm mening anderen.
manolito10
Geplaatst: 04-01-11 19:57
@ Laura_x_ nee k zat zo ver nr achter omdat k achteover probeerde te leunen zegmaar omdatie niet wou stilstaan ja t zadel zit volgens mij de ver n voren, mr hij past volgens mij ook niet helemaal, ga dr binnenkort mee naar de zadelmaker om op te laten vullen, ligtie waarschijnlijk beter
Leinearthur; dat zei ik laatst ook al, maar toen was ik 'iedereen' aan het afzeiken volgens iemand. Ik was nog niet eens echt veel te groot (stak net onder de buik uit), maar ik kreeg in de les al honderd keer te horen: 'maak je lang, niet je been optrekken'. Het was voor mij gewoon automatisme geworden om m'n been op te trekken.
manolito10
Geplaatst: 04-01-11 20:18
@leinearthur umm nouja van stap naar draf, reageertie op de druk die k met mn kuiten op zn buik leg, mr van draf naar galop moet k mn benen wel iets optrekken zegmaar
ow dat verklaar wel waardoor mn beugels soms uitvallen bij t galopperen xD