ik snap jou bedoeling zegmaar ook, maar wat ik niet snap is dat je vraagt of ze te groot is, vervolgens zeggen wij ja, en dan zeg jij dat ze tochwel brijft rijden, waarom vraag je het dan ? en dit is geen aanval, natuurlijk mag je het vragen .. maar zo gaat het bij veel mensen en daar snap ik de logica niet zo van .
Om meningen van anderen te horen... Zelf heb ik natuurlijk een eigen mening, maar het is ook wel fijn om te weten hoe anderen erover denken. Snap je? Of ben ik nu vervelend en eigenwijs dit te vragen en haar toch nog tijdelijk even door te laten rijden
en van de ruiter op de shet kan ik niet beoordelen want de link doet het niet.
_biondaa
Geplaatst: 30-09-10 20:49
esmolove Ik vind je te groot. kan je hem niet aan een kleiner kind laten wennen? hOrsElOvErSS Wat een practige cominatie zeg. Je past prima. volgende keer niks zeggen over die zogename dikke kont en je hoofd, nu gaan we er op letten apollootje ik kan de foto niet zien? Skans1 wat een knap paardje! jullie zijn een goeie cominatie, je past nog goed.
Ik heb geen foto. Maar ik ben te groot voor mijn pony van 1.365m . Ik ben zelf 1.63 m en heb nog geen groeispurt gehad. :p Ik ben 12 jaar. Welke maat pony zou het best zijn om te kiezen?
ik denk als je ergens nog goed op wil passen dat je dan wel bij de 1.45/1.50 en natuurlijk groter moet beginnen alleen het verschilt natuurlijk per ieder mens, ik weet niet hoe lang jou bovenlichaam is en jou benen zijn