ik heb ze ook ooit gespaard. ben ze nu aan het verkopen en heb ze al bijna allemaal weg.ik heb geen fjord. ook niet gehad. wist niet eens dat die er was. ik heb nog wel het prezwalskipaard en nog een shetlander. verder eigenlijk niets meer... had er in het begin 40.
bij de intertoys hadden ze ook nog zwarte mustangs maar die heb ik al maar de witte niet
de witte gaat uit de collectie, jammer dat ze m daar niet meer hebben. ik heb de nieuwen nog steeds niet irl gezien. hopenlijk zaterdag naar een winkel waar ze ze hebben.
En ben er waarschijnlijk een paar vergeten, sommige zijn volgens mij uit de collectie en sommige niet. Maar ik weet het niet zeker welke wel en niet want doe er al een paar jaar niks mee ;p
Is er iemand die ook schleich hondjes repaint? En is het dan net zo duur als paarden, of goedkoper?
SanneLeoni hier op bokt heeft net een hondje voor mij gerepaint.
Oké, ik zal even kijken, bedankt!
Esmefleur
Geplaatst: 31-01-11 18:13
Ik heb er ook best veel een uit de hand gelopen hobby maar ik vind ze zo leuk
Ik heb deze compleet : En dan nog ander spullen
frieze hengst schleich trailer friese merrie dresuur setje hoofdstel is weg als iemand die nog goedkoop heeft fries veulen springset voltige set shetlander merrie hond shetlander hengst konijn shetlander veulen