Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

een vrij grote stevige shet... ik rijd er vrijwel nooit op, gewoon een keer voor de lol 

KoudbloedKim schreef:Ik vind je ook te groot.
Maar ik snap nooit zo goed waarom mensen vragen of ze nog op een pony passen waar ze toch maar één keer op hebben gezeten en een eenmalige actie was.
Of mensen die vragen of ze nog op hun vorige pony passen die 2 jaar geleden verkocht is.

xAylie schreef:ik vind je ook te groot, maar ben het met paar andere eens dat ik niet denk dat het heel veel kwaad kon, zou het alleen niet veel vaker meer doen.
Koudbloedkim volgens mij bedoelde ze het op de vraag of der vriendin nog paste, zodat we het een beetje voor konden stellen?
kan het ook fout hebben.

purkie schreef:Roweentje89 schreef:Haha oké.
Maar het zijn echt stoere paarden hoor. In de Ardennen heb ik er een super gave rit op gemaakt, echt stijl bergen op en af, door het water, rotsbergen omhoog. Iets wat je zo met je paard thuis niet zomaar doet
'je paard thuis'...die luie stoel bedoel je? Nou die gaat binnenkort wel 'afvalberg opwaarts hoor'.
![]()
ik ging met mijn shetjes het bergje op en dan vlug in galop naar benee met als klapper op de vuurpijl een hindernis beneden..hoppa!![]()
zielug heh?

marissie170 schreef:Ik heb nog niet echt goede rijfoto's
Maarja, Robby jij rijd op een shetlander, (zie ik in je pf)
dus ik wil niet banketstaaf doen maar je ziet er ook nog groot uit op die foto's
dus kijk eerst even naarjezelf.
Andere mensen alvast bedankt

)