Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
33Bonita33 schreef:saroanda k vind het een leuke combinatie kan makelijk
merrieveulen schreef:ik vind je prima passen hoor. alleen misschien is het verstandig om even naar je zadel te laten kijken, die ligt van voor te hoog (misschien door het dikke bontje wat de kamer vernauwt?), waardoor het achterover ligt en jij niet goed meer in het diepste punt van de zitting zit.
op de tweede foto ligt je zadel ook te ver naar voren. wanneer is het voor het laatst nagekeken?
Flevolander schreef:33Bonita33 schreef:saroanda k vind het een leuke combinatie kan makelijk
*raapt zichzelf op...*
Jorine_Falco schreef:Wat een sexy combinatie, wat voor ras is 't Saroanda ?![]()
![]()
Miekuh ; Past
LADPR schreef:Ecudes: Misschein meot je dan maar eht hele topic lezen,e r staan genoeg motivatie in en ook zijn er meerdere artikelen besproken en meningne van verschillende dierenartsen, fysio's, ect.
33Bonita33: Voordta je mij direct aanvalt, ik heb nergens gezegd dat alle volwassenen maar op IJslanders kunnen rijden.
LADPR schreef:Sorry maar ik neem aan dat je wel snapt dat als een pony om valt de schade zo erg is dat het einde verhaal voor die pony is.
Dus als jij iemand vind passen zolang de pony niet omvalt vind ik dat een heel raar standpunt
LADPR schreef:Nee denk ik niet. Ik heb ook een mega brede shet maar daar komt echt geen kind op wat voorbij de knieeen komt met zijn/haar voeten.
Ik zie niet waarom je eht voro een dier zwaarder moet maken dan nodig is. Ik heb het zelf gezien bij mijn kleinste wat voor effect een te grote ruiter heeft. En die ruiter kwam nog niet eens echt op kniehoogte die zat er nog boven en toch gaf mijn pony hoef suptiel ook duidelijk aan dat hij er heel hard voor moest werken om de ruiter te compeseren. En je moet goed kijken/luisteren naar je dier wil je dat merken. Het ruitertje en andere mensen zagen het niet pas toen ik het uitlegde waaraan ik het kon zien zagen ze het.
Dus naast wat mijn dierenarts fysio, die van andere mensen, artikelen, ect zeggen, was ik al overtuigd door mijn eigen pony.