RicardoOpa schreef:bietjuhh schreef:heeft reden bn met slokdarmafwijking geboren.
Ohh, sorry
haha geeft niet hoor. hoor ik zo nu en dn:P word door iedereen altijd vetgemest:P
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
RicardoOpa schreef:bietjuhh schreef:heeft reden bn met slokdarmafwijking geboren.
Ohh, sorry
horsieslii schreef:
Daar kan je nog een tijdje mee voort. martientje19 schreef:huh bedoel je dat het kan dat ze op een shet rijd? sorry hoor maar naar mijn idee kan ze bijna meelopen
.
fienntjen schreef:

.

kill3rgirl schreef:ik ben zlef ong. 1.64 en rijd op een pony'tjuh van 1.25 ofzo..
kan dat?
zelf vind ik dat ik er een beetje te groot voor ben..
maar opzich houdt ze me wel goed...
groetjes wendy
owja ik weeg ong 43 kilo...
Citaat:Het gaat dus om het inrijden , dan heb ik te snel gelezen..
Citaat:Maar dan nog, met goede begeleiding kun je een kind of een klein meisje een pony laten inrijden...
Citaat:Om er als te zwaar persoon op te gaan, kun je daarmee ook veel verpesten.
Citaat:De pony kan juist extra opstandig zijn door het te grote gewicht of doordat hij uit balans wordt gehaald door de lengte van de ruiter.
Citaat:Ook kan de pony het rijden gelijk niet leuk meer vinden, hij moet immers erg hard werken.
Maar ik werk dan ook veel met hem aan de dubbele lijn als ik niet rijd.. dit om het sturen en de stemhulpen goed te leren en bovendien het evenwicht en de bespiering te trainen.Citaat:Ook zal de kans op spierpijn erg groot zijn, de spieren worden gelijk overbalast ipv balast....
Citaat:Vaak zijn ze zeer braaf bij kleine ruitertjes. (gezien bij meerdere shetjes) En anders gewoon ff zoeken naar een klein meisje die redelijk goed kan rijden....
Citaat:Ik vind het geen goed excuus.
Citaat:En wat als jij dat kindje nou eens les geeft?
Citaat:Daarnaast een pony van 1.30m, daar paste ik nog op toen ik 14/15 was, dus daar kan makkelijk iemand op die 13/14 is en een beetje klein voor haar/zijn leeftijd.
Citaat:Als jij degene dan in het begin begeleidt, dan komt het vanzelf wel goed.
Citaat:Dus eerlijk gezegd vind ik het een beetje een rotsmoesje Ik kan ook zeggen: Mijn fjord kan zich zo sterk maken en irritant zijn, maar als dat kind hem een tikje geeft wanneer nodig o.i.d. en ik zeg gewoon wanneer hij een tik moet geven, dan gaat het nog best goed.

smurffie schreef:even offtopic :
horsieslii : verzorgde jij mandoer niet ?? je komt me bekent voor !!

Robin__ schreef:Ik snap niet waarom mensen hier foto's gaan plaatsen terwijl ze zelf ook wel weten dat ze niet te groot zijn..
LoveBeaut ; past nog prima hoor