Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lotje_elmo schreef:Nou ik ben benieuwd!
ik ben 1,53 (vandaag nog gemeten)
ben 35 kilo (je hebt nu het idee van een sprietje maar het valt wel mee)
en ik ben 12 jaar.
ik hou van een voorwaarts redelijk braaf paard die ook wel een sprongetje kan maken.
ik wil het liefste een paard en.... nou ja dat was het wel
Doei!![]()
Oja vergeten ik rijd al 5 jaar waarvan 3 jaar serieus want als klein slap meisje van 7 die er elke week afvalt leer je niet echt rijden.....
lotje_elmo schreef:Nou ik ben benieuwd!
ik ben 1,53 (vandaag nog gemeten)
ben 35 kilo (je hebt nu het idee van een sprietje maar het valt wel mee)
en ik ben 12 jaar.
ik hou van een voorwaarts redelijk braaf paard die ook wel een sprongetje kan maken.
ik wil het liefste een paard en.... nou ja dat was het wel
Doei!![]()
Oja vergeten ik rijd al 5 jaar waarvan 3 jaar serieus want als klein slap meisje van 7 die er elke week afvalt leer je niet echt rijden.....
xx_essi_xx schreef:ik ben 12
ik ben 1,51
ik rijd 6 jaar paard
ik hou van een pittige pony dat wel is onverwacht kan bokken ofzo maar ook weer heel lief is
niet kleiner dan een C-pony en niet groter dan een E-pony
de kleur maakt niet heel veel uit
en 1 dat goed kan springen
eldora1 schreef:ponypret123 schreef:Klinkt beter, new forest is iets te 'slordig' hou van nette strakke paarden, arabiertjes vind ik leuk!
Sorry hoor, maar dan heb jij geen echte NF gezien..
Tussen mooie NFjes en die iele arabjes zitten wel verschillen, maar NFjes zijn echt NIET slordige pony's.
Juist erg mooi gebouwde beestjes.
Maar dit zal wel aan mij liggen xd
Martinemid schreef:Heeeyy ik ben wel benieuwd welk ras jullie bij mij vinden passen! Ik ben 14 jaar, 172 cm, 48 kg en ik rijd bijna 8 jaar.
•ontdeugend
•pittig, snel (sws niet langzaam)
•liefst een bruine of zwarte
•wedstrijdpaard/pony:crossen, springen, dressuur en soms een ritje
•Hoogte maakt niks uit
•Wendbaar
Ik hoop op reacties!
Finliox schreef:Ik vraag me af wat jullie bij mij vinden passen(ik heb al een (verzorg)pony maar ik vraag me gewoon af wat jullie denken)
- Ik ben 1.58 meter
- 12 jaar
- 50 kg (valt nog wel mee met hoe dik ik ben hoor)
- Ik heb graag een paardje met karakter dat niet al te groot is (tussen een c-pony en een e-pony)
- Ik houd wel van een eigenwijs beestje waar je soms de strijd mee moet aangaan
- Ik houd vooral van recreatief rijden. Bos of strandje pakken vind ik erg leuk.
ben benieuwd!
jolijn2001 schreef:Finliox schreef:Ik vraag me af wat jullie bij mij vinden passen(ik heb al een (verzorg)pony maar ik vraag me gewoon af wat jullie denken)
- Ik ben 1.58 meter
- 12 jaar
- Ik heb graag een paardje met karakter dat niet al te groot is (tussen een c-pony en een e-pony)
- Ik houd vooral van recreatief rijden. Bos of strandje pakken vind ik erg leuk.
ben benieuwd!
Haflinger !
GroteSnuffel schreef:- 1,82
- bijna 14 jaar
- wil verder komen in de dressuur
- betrouwbaar!!
- houd van koudbloeden, maar probeer dat idee een beetje los te laten.. ik wil nu echt de sportrichting in en fjorden, haflingers, tinkers zijn echt te klein voor mij (ze kunnen me echt wel dragen maar het moet er een beetje netjes uit blijven zien, ik heb minimaal een paard van 1,70 nodig). dus ik zoek nu wel een warmbloed voor de dressuur maar niet zo'n smal paardje, hij moet wel een beetje 'body' hebben. ik dacht nu toch wel richting de KWPN? iemand ervaring met een goede bloedlijn met stevige dressuurpaarden?
- fries wil ik niet, hele gave paarden om te zien maar heb er niet zo veel mee xd
@martinemid wat dacht je van een connemara?! ik ben er helaas te groot voor maar dit zijn geweldige paardjes! super springers en heel goed voor de sport! hopelijk heb je er wat aan! kijk eens op: staltieks.nl
Finliox schreef:Ik vraag me af wat jullie bij mij vinden passen(ik heb al een (verzorg)pony maar ik vraag me gewoon af wat jullie denken)
- Ik ben 1.58 meter
- 12 jaar
ben benieuwd!
Confession schreef:GroteSnuffel schreef:- 1,82
- bijna 14 jaar
- wil verder komen in de dressuur
- betrouwbaar!!
- houd van koudbloeden, maar probeer dat idee een beetje los te laten.. ik wil nu echt de sportrichting in en fjorden, haflingers, tinkers zijn echt te klein voor mij (ze kunnen me echt wel dragen maar het moet er een beetje netjes uit blijven zien, ik heb minimaal een paard van 1,70 nodig). dus ik zoek nu wel een warmbloed voor de dressuur maar niet zo'n smal paardje, hij moet wel een beetje 'body' hebben. ik dacht nu toch wel richting de KWPN? iemand ervaring met een goede bloedlijn met stevige dressuurpaarden?
- fries wil ik niet, hele gave paarden om te zien maar heb er niet zo veel mee xd
@martinemid wat dacht je van een connemara?! ik ben er helaas te groot voor maar dit zijn geweldige paardjes! super springers en heel goed voor de sport! hopelijk heb je er wat aan! kijk eens op: staltieks.nl
Andalusier
nienke555 schreef:Ik ga het zelf dan ook maar eens vragen![]()
Ik ben 1,77, 63 kilo en ik hou van snelle paarden/pony's, en het liefst niet al te veel bokken enzo. Kleur maakt niet uit, en het liefst niet een te groot paardMoet natuurlijk wel betrouwbaar zijn, maar dat ligt niet altijd aan het ras