Calanddra schreef:YouthReiner heeft t goedBart is afgelopen april 15 geworden
Wauw, dat zou je echt niet zeggen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik ben een maandje terug verhuisd, hij kan nu heerlijk dag en nacht buiten blijven. De manege deed m helaas niet goed, de weide was kaal dus ze hadden de hele dag niks te eten en aangezien Bart al niet zoveel reserves had ging dat niet goed... per toeval liep ik tegen onze huidige stal aan en dat was perfect voor hem
 ik ben een maandje terug verhuisd, hij kan nu heerlijk dag en nacht buiten blijven. De manege deed m helaas niet goed, de weide was kaal dus ze hadden de hele dag niks te eten en aangezien Bart al niet zoveel reserves had ging dat niet goed... per toeval liep ik tegen onze huidige stal aan en dat was perfect voor hem  al ga ik nog wel regelmatig langs bij de manege
 al ga ik nog wel regelmatig langs bij de manege  morgen kijken en foto's maken bij de wedstrijden van oa Do en ik ga straks ook mee doen met de onderlinge wedstrijden met Bart
 morgen kijken en foto's maken bij de wedstrijden van oa Do en ik ga straks ook mee doen met de onderlinge wedstrijden met Bart  

dancer_ schreef:Aah fijn dat ie lekker de hele dag buiten staat! Staan ze hier ook!
 heb je eigenlijk nergens in deze omgeving dus ben heel blij dat ik deze stal heb gevonden
 heb je eigenlijk nergens in deze omgeving dus ben heel blij dat ik deze stal heb gevonden