Schleich paarden [deel 9]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

wanuu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 22:35

Ik had het beloofd heh?
Weet het, er zijn nog verbeterpunten en we zijn er mee aan het werk!! Volgende keer doe ik de beugels ook anders, maar nog wel dat ze verstelbaar blijven natuurlijk *\o/*
Dit is pas mijn 2e serieuze zadel dus ...

Hier is het zadeltje compleet en hoe de singelstoten vast zitten met de singel
Afbeelding
Afbeelding

En je kunt de beugels HEEEEEL lang doen
Afbeelding

En opsteken, het zit niet mega stevig maar ik zette het paardje redelijk grof terug in de vitrine en het beugeltje zit nog steeds daar :')
Afbeelding

Het is alleen echt een enorm gefrut om die singel vast te krijgen, maar goed ....

Oh en hier het halstertje, Suedine door midden is toch een stuk realistischer ben eerlijk gezegd wel trots :o
Afbeelding

Imagination

Re: Schleich paarden [deel 9]

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 22:50

Woow dat zadel <3
Het is echt prachtig
Alleen een tipje je zou ook een stukje leer kunnen afknippen en scheef bovenaan op het zadel blad plakken
Wel zo dat er dat stukje beugelriem door kan
Geen kauw idee of het goed uitgelecht is :?

wanuu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 22:51

Ja zo'n soort passantje, ik weet wat je bedoeld.
Bij dit zadel was dat niet nodig omdat er toch niks door heen hoefde, maar dat komt bij de volgende zadels wel :)
Toch bedankt :D

itsme23

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 23:02

Ik heb ook al eens een zadeltje gemaakt waar je de singel eraf kunt halen en beugels opsteken, maar niet verstellen. Dit wil ik wel een keer gaan proberen ;)
Afbeelding
Dit zadeltje is trouwens nu bij PBL :D

Ik heb weer heel veel vilt gehaald en nog andere dingetjes dus zal snel weer even wat maken ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 23:04

Ik heb dus niet zo'n ding onder het zweetblad, omdat ik daar te weinig leer voor had.
Wel jammer, want dat maakt het realistischer.

Wel heb ik hetzelfde met de singel.
Hoe steek je die beugels op?
wil je er een filmpje van maken XD

wanuu

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 23:12

Die van jou .. is zo GAAF!!!
Ik had hem inderdaad bij PBL al op foto gezien, was erg jaloers!!

Gelukkig heb ik ook nog ruimte om te verbeteren, die zwarte was pas mijn 2e zadeltje dus ik heb nog hoop, haha!

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-12 23:36

haha even terugkomen op de vorige pagina over de grijze rijpony,
ik heb er zelf ook al eentje, maar zoek er nog een om te repainten,
binnenkort maar s op marktplaats kijken..

idd lijkt me ook erg leuk om van die aparte paardenrassen te zien in de nieuwe collectie,
Marwari is toch zo'n paard met die puntjes van de oren tegen elkaar,
die lijkt me dan idd wel leuk..

amykimmy de bruine met brede bles is idd de shire, het werkpaard is een vos
van bullyland hebben ze een curly uitgebracht, die heb ik

heb vandaag helaas geen tijd gehad voor het filmpje van al mijn paarden,
mss dat ik van de week nog tijd heb,
maar heb het nu ook weer druk met de prijzen maken van mijn wedstrijd
en heb het repainten ook weer opgepakt,
en dan heb ik het in real ook nog heel druk..

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-12 23:58

Mensen kom op, als je niet weet hoe je beugels moet opsteken is dat niet erg, maar we zitten Bokt, één gigantisch groot paardenforum met een zoekfunctie. Wellicht wel dé plek om zulke antwoorden op te vinden, en anders is er Google (de eerste beste link die ik aanklikte op google, liet al meteen zien HOE beugels opgestoken moeten worden!!) zoek, kijk en ge zult vinden...

Het kost een ander al meer tijd en moeite om informatieve tekst in te tikken en bijbehorende links te posten, en al helemaal om een eigen filmpje te maken. Terwijl je die info, in enkele seconden, echt gemakkelijk zelf kan vinden!

Om de post dan toch ook Schleich gerelateerd te houden en niet alleen vol klaagliederen, bij deze een nieuwtje van mijn kant: ik ben momenteel weer bezig met een nieuw western zadeltje, dit maal op nog kleiner formaat dan mijn vorige western zadels :) dit wordt een basic zwart setje, een zadel inclusief hoofdstel en teugels dat voornamelijk voor de kleinere pony modellen gedoeld is. Simply because I love priegelwerk :+:

De 2 andere zadels waar ik al eeuwig aan werk ( :o ) zijn bijna af, en zodra mijn website eenmaal draaiende is gooi ik ze allemaal in de verkoop :) De reden waarom ik ermee wacht, is omdat ik anders niks aan te bieden heb in de webshop zodra hij online is, en dat staat zo leeg :') fail, maar oke..!

Imagination

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 00:20

Dat zadel van Palmbierlover is echt prachtig
Aan itsme33 : maak je die zadels ook op aanvraag
Vind hem helemaal gewelidig *\o/*
Zag net de grijse rijpony voor 5EURO Inc. Verzendkosten op
Marktplaats staan 8)7
Helaas al geresevee |(

wanuu

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 01:43

Palmbierlove dat is de kathiawari met die oortjes die is cool!! :D

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 09:04

Jank Jank |( Gisteravond had ik weer een witte laag geverfd op mijn repaintje van het percheron veulen, moest alleen nog 1 been, zie ik ineens een rode vlek.. Ik denk: Wat is dat nou weer ik heb toch geen rode verf gebruikt ofzo? := Het was bloed :') Kon ik weer de hele laag eraf halen :r Verder heb ik het dekentje voor de dartmoor merrie af, en nog een schattig geel halstertje gemaakt voor het lusitano veulen <3 Ohja, het percheron veulen word een soort pinto'tje, ik maak hem zwartbont *\o/* Heeft iemand nog een leuke foto als voorbeeld voor een leuke vacht? :P

Edit voor hieronder:

Die is inderdaad leuk, nee het is het percheron veulen:
Afbeelding

Ik ga misschien ook nog een weiland maken, ik wil dan graag kunstgras erin, maar geen idee hoe ik aan zo'n klein stukje kan komen :D Wij hebben wel een stuk van 4x4 voor onder het zwembad maar daar mag ik vast niet een stukje vanaf halen :')
Laatst bijgewerkt door _Balou op 29-07-12 09:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Promises

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 09:10

LoveSchleich schreef:
Jank Jank |( Gisteravond had ik weer een witte laag geverfd op mijn repaintje van het percheron veulen, moest alleen nog 1 been, zie ik ineens een rode vlek.. Ik denk: Wat is dat nou weer ik heb toch geen rode verf gebruikt ofzo? := Het was bloed :') Kon ik weer de hele laag eraf halen :r Verder heb ik het dekentje voor de dartmoor merrie af, en nog een schattig geel halstertje gemaakt voor het lusitano veulen <3 Ohja, het percheron veulen word een soort pinto'tje, ik maak hem zwartbont *\o/* Heeft iemand nog een leuke foto als voorbeeld voor een leuke vacht? :P

wat zonde van de repaint, maar ik heb wel een foto gevonden op Google met een zwartbont paard.
is er trouwens een Lusitano veulen? Ik heb de ruin, maar andere Lusitano's heb ik niet gezien eigenlijk..

http://amy8-paardenweb.jouwweb.nl/uploa ... .large.jpg

Morgen beginnen met mijn omheining voor de weilanden en de longeerbak.
:D

pebble2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 09:24

Ik ben boos.. Had op ebay een advertentie gezien waar je voor 20euro 12 paarden krijg de uit de collectie zijn, inclusief de grijze rijpony. Ik helemaal blij! Maar toen ik wou bieden zag ik dat ze niet in Nederland leveren... ;(

gelukkig is er ook goed nieuws! Als ik nieuw leer heb ga ik ook zadeltje verkopen! (als ik dan eindelijk klanten heb... :') )

En ik ga een Lijmpistool kopen. :)

thirzascooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 09:32

hey ik ben nieuw op bokt.nl maar ik spaar al heel lang schleich!!! *\o/*

thirzascooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 09:37

anikailove schreef:
Ik ben boos.. Had op ebay een advertentie gezien waar je voor 20euro 12 paarden krijg de uit de collectie zijn, inclusief de grijze rijpony. Ik helemaal blij! Maar toen ik wou bieden zag ik dat ze niet in Nederland leveren... ;(

gelukkig is er ook goed nieuws! Als ik nieuw leer heb ga ik ook zadeltje verkopen! (als ik dan eindelijk klanten heb... :') )

En ik ga een Lijmpistool kopen. :)

oooo dat is echt balen |( ;(

thirzascooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 09:43

LoveSchleich schreef:

Edit voor hieronder:

Die is inderdaad leuk, nee het is het percheron veulen:
[ Afbeelding ]

Ik ga misschien ook nog een weiland maken, ik wil dan graag kunstgras erin, maar geen idee hoe ik aan zo'n klein stukje kan komen :D Wij hebben wel een stuk van 4x4 voor onder het zwembad maar daar mag ik vast niet een stukje vanaf halen :')

ik heb mijn kunstgras bij de action vandaan

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 09:48

Welkom :P Balen zeg, ik zag ook een advertentie van 11 paarden, paar die ik al had maarja, voor 15(!) euro, maar nu kijk ik weer en is ie weg |( Oh , bedankt! Ga ik daar ook even kijken :P

thirzascooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 09:49

LoveSchleich schreef:
Welkom :P Balen zeg, ik zag ook een advertentie van 11 paarden, paar die ik al had maarja, voor 15(!) euro, maar nu kijk ik weer en is ie weg |( Oh , bedankt! Ga ik daar ook even kijken :P

ik weet nie zeker of ze het nog hebben -O-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-12 10:37

LoveSchleich schreef:
ik maak hem zwartbont *\o/* Heeft iemand nog een leuke foto als voorbeeld voor een leuke vacht? :P

Heb je ook gelezen wat ik vlak boven je post had geschreven over Google, en de zoekfunctie? :)

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 10:39

Weet ik heb ik gekeken, maar ik dacht dat misschien iemand anders nog een ideetje had ;) Maar ik denk dat ik gewoon zelf wat ga verzinnen :D

Imagination

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 11:14

Echt hè
Zag op mp een dekentje en halsstertje (die bij de dresuurset zaten )
Voor 10 euro
Krijgt ze nooit verkocht
En de ruiter en zadel en hoofdstel ook voor 10 euro maakt ze 6 euro winst 8)7

thirzascooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 11:28

hoeveel schleich paarden hebben jullie???

lukalisaaax

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 11:39

@valkjelover ik heb de arabische merrie, wil je die kopen? Want ik doe er niks mee, en heb nog meer van die paardjes te koop staan...
Ik verkoop alle groten voor €4,50, maar ik raad aan om er meerdere in 1x te nemen want anders betaal je dr nog €6,75 bij voor verzenden... Zeg maar welke je zoekt, ik heb er best veel. Dit bericht geld ook voor andere bokkers he ! Dus als iemand nog iets zoekt ... ?

Imagination

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 11:57

Ik heb ong 23 schleich paarden
En 8 poppetjes die kunnen rijden
Reactie boven mij : jaah dan zit ik met de verzendkosten en hoef er eigenlijk echt maar 1 dusee
Srry ik koop haar denk ik in de winkel

xNinja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-12 12:32

Ik heb 31 paardjes :D en 4 poppetjes die kunnen rijden:D
Ik zet vandaag nog foto's van bak op bokt!