ik heb het idee \dat je te groot bent vanwege je benen het lijkt alsof je de pony bij de schouders in de weg zit ook lijkt het zadel ver naar voren te liggen.
Rennie89
Geplaatst: 07-04-12 13:20
Een Tinker is qua lichaamsbouw niet te vergelijken met een slanke pony Ik ben 1 60 en dit paard is 1.63:
Is een brede gelder
en dit ben ik op een pony van 1.33, slanke IJslander:
Ik twijfel niet Ik wou alleen even laten zien dat het appels met peren vergelijken is (een tinker van 1.50 en een slanke pony van 1.38, omdat zij ook 1.50 is net als de tinker, ik ben ook even groot als het paard op de eerste foto. En daarom voeg ik ook een foto teo van mij op een pony van 1.33, om te laten zien dat dat toch een ander beeld geeft).
Kaatastrof
Geplaatst: 07-04-12 13:25
Zadel kan idd goed zijn! En als ik eerlijk moet zijn, vond ik der ook niet zo lekker rijden..
Ja, tuurlijk is mijn Tinker een stuk zwaarder als deze pony! Als ik op een paard van 1.70m zat, vond ik me dan echt weer te klein Dit is een andere pony van 1.50m, ook een slankere. (New Forest, paardje is van zelfde eigenaar als van deze KWPN hier boven)
Rennie89
Geplaatst: 07-04-12 13:26
vind dat je de beugels wel weer kort hebt op de laatste foto Maar vind je op die van 1.50 prima passen. Bij die donker bruine pony heb ik toch echt het idee dat je te groot bent gek genoeg. Wanneer heb jij jezelf voor het laatst gemeten en wanneer is die bruine pony gemeten? Ik vind je trouwens prima passen op die van 1.70, absoluut niet te klein :")
Kaatastrof
Geplaatst: 07-04-12 13:29
Donkerbruine? Bedoel je dan de zwarte? Laatst gemeten vorig jaar in de herfst, d8 dat ik toen 1.45m was. Nu regelmatig eens gemeten voor proeven op school, telkens 1.49m of 1.50m. Die laatste metingen zijn niet officieel, ik ga pas volgend jaar terug op medisch onderzoek.
Edit; Ik voelde me te klein op die van 1.70m Ik kon amper mijn benen gebruiken om te rijden. En ik vind grote paarden eng, raar genoeg
Laatst bijgewerkt door Kaatastrof op 07-04-12 13:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Die pony van 1.50m was idd wel een erg fijne pony! Ook leuker te berijden dan die zwart-bruine. Jammer genoeg heeft paardje nu HKO en andere problemen dus is niet meer berijdbaar.
Ik twijfel of de hoogte van die zwartbruine wel klopt dan. Want als je er naast staat is het verschil wel echt veel groter als 12 cm volgens mij. En het zadel ligt idd verschrikkelijk op de schouders. Dus dat hij niet lekker rijdt zou goed kunnen. Al vond ik je nog net wel passen, nu ik meerdere foto's heb gezien (incl het zadel) zou ik niet meer actief op die pony rijden. Die kwpn'er en die andere pony staan je goed
Pagina 70 past al vind ik Jackytje net net.. beugels zijn wat kort afgesteld meer op springformaat, denk dat het wel iets te lang is
Anoniem
Geplaatst: 07-04-12 15:35
Past dit? Brandy Shet x New Forest,C-pony,breed gebouwd. Ik ben 1,60. Ik weet dat het zadel te klein voor mij is,ben ik mee bezig,en ik rijd haar maar 1x per week.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 07-04-12 15:36, in het totaal 2 keer bewerkt
oeeh gelukkig,ik groei niet meer,dus dan zal het nog wel kunnen. Rijd haar maar 1 uurtje per week,de andere keren wordt ze gereden door een jongetje van 7,ik rijd haar omdat ze anders te eigenwijs wordt..