Schleich paarden [deel 8]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 21:36

ozette88 schreef:
manon-fleur, op je profiel staat dat je 150 schleich paarden hebt, klopt dit? :oo

amen, telpeva! :D. ik zal het ook echt heel erg vinden als iemand dat 'officieel' noemt. schleich-forum of niet, ik blijf mooi op bokt! :Y) .

wel leuk dekentje hoor horses007, maar misschien iets te klein ? verder heel leuk!

veel oneliners de laatste tijd, jammer!

ik ga morgen veel rijsetjes ontwerpen, :). zoals trektocht, circus, (geen na-aap!) kartuigjes, en nog wat orginelere dingen. iemand ideeen ? (sorry als dit al vaker gevraagd is enzo!).

edit;

pbl, op mijn manege leg ik ze in de zadelkamer. :Y)

Op mijn profiel bedoel ik dat ik 150 (dit de 151 ste ) bericht heb geplaatst.
Neejoh heb maar 44 schleich paarden!
Bedankt voor degene die zei succes met de kurken!

Nienke98

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 21:40

.
Laatst bijgewerkt door Nienke98 op 21-03-24 18:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 21:43

Nienke98 schreef:
Bedankt voor degene die zei succes met de kurken!

Dat was ik :D Waar ga je het ookal weer voor gebruiken?[/quote]
Voor voer!
Mijn geheime project ga ik onthullen (want volgensmij had ik iemand daarmee nageaapt die dat nie wou)
Hij is nog niet af, ik wou een dierenartspraktijk op manege maken (na aap gedoe ben ik klaar mee, nadoen is vervelend dus kappen!).
Ik zal wel vertellen waneer hij af is!

horseloverzz

Re: Schleich paarden [deel 8]

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 21:51

aja manonfleur susess :)
jammer van al die onliners :'(
manonfleur ik denk niet dat iemand dat al heeft gedaan :)
little_birdy : ik bedoel van hickstead omdat ik eerst bedacht had haaha niet boos bedoeld hoor nou ik heb het halster gemaakt morgen een deken maken en een stal voor mijn zus als ze haars chleich meeneemt (als ze beter is :s

Nienke98

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 22:00

.
Laatst bijgewerkt door Nienke98 op 02-11-23 11:27, in het totaal 1 keer bewerkt

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-12 22:03

manonfleur schreef:
Voor voer!
Mijn geheime project ga ik onthullen (want volgensmij had ik iemand daarmee nageaapt die dat nie wou)
Hij is nog niet af, ik wou een dierenartspraktijk op manege maken (na aap gedoe ben ik klaar mee, nadoen is vervelend dus kappen!).
Ik zal wel vertellen waneer hij af is!

ik wil ook nog steeds iets met een dierenarts doen,
de vrouwelijke arts heb ik al
(van barbie heb ik nog ergens zoiets liggen, zal ik binnenkort eens op gaan zoeken, is wel te groot, maar dan kan ik daar ideeen vandaan halen..)

ik had vorige week nog een iets grotere deksel meegenomen voor een longeercirkel, maar is ook nog vrij klein,
dus van het weekend bedacht ik opeens dat mijn vader nog grotere emmers heeft op zijn werk, dus gevraagd of hij een deksel daarvan wilde meenemen,
hij heeft er vandaag 5 meegenomen :)
hij is nog steeds niet groot genoeg voor een goede schaal, maar wel veel beter,
maar zo mooi als die van wiekenmeisje wordt het niet..

dat na aap gedoe vind ik trouwens maar stom vooral mbt tot tuig, we zijn hier toch juist om elkaar te helpen..
Laatst bijgewerkt door Palmbierlove op 05-03-12 22:21, in het totaal 1 keer bewerkt

SanneLeoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 22:12

Jongens, we hebben dit al vaker besproken in dit topic, maar om het nog een keer duidelijk te maken: niemand is ergens de eerste mee. Hickstead is namelijk ook al tig keren nagemaakt door repainters uit het buitenland. Daarnaast is het niet verboden dat iemand anders hetzelfde bekende paard naschilderd als jij. Het paard is immers niet in eigendom van jouw zelf, dus hier zul je nooit het ''alleen recht'' voor op kunnen eisen.

Amen Telpeva, Naborah en Uska _/-\o_

Ik herken héél wat foto's van het forum die door leden zijn gemaakt. Mocht je nou creatief zijn, gebruik dan ook je eigen foto's. Is wel even zo netjes, niet? Je vind het zelf immers ook vervelend wanneer iemand anders jouw foto's/indeling gebruikt voor eigen belangen.

-------------------------------------------------------

@Horwse, Laat ons zeker het eindresultaat zien! Ik vind je idee erg leuk!
Laatst bijgewerkt door SanneLeoni op 05-03-12 22:16, in het totaal 1 keer bewerkt

horseloverzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 22:14

sorry sanne en pbl en de rest maar ik bedoel gewoon als de mensen hem heelemaal hetzelfde doet en of mijn foto's dan voor ''hun eigen '' repaint doen sorry
niet boos zijn hé ;)
gaat iemand morgen nog iets leuks maken ?

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 22:20

Het begint steeds minder leuk te worden, met al die oneliners... (Ik weet het, ik heb soms ook oneliners echt sorry daarvoor!).
Na-apen gebeurt toch wel...

Zullen we het gewoon gezellig houden?

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 22:21

@telpeva en naborah ik sluit me helemaal bij jullie aan over dat forum.

@palmbier poeh jeetje 2dagen voor een 2min filmpje respect hoor!

ik was vandaag even intertoys binnen gelopen winkel indeling is compleet veranderd, maar nog altijd bijna geen schleich dieren rek is half leeg. Er stonden maar een paar paarden tussen waarvan 4 verschillende paardjes uit de nieuwe collectie 2 heb ik al en ze waren allemaal beschadigd. heb wel eindelijk het nieuwe boekje.
Ook xenos ff binne gelopen ze hadden eindelijk de suedine linten bijgevuld maar weer precies met die kleuren die ik al heb. wel nog tubetje lijm meegenomen en wat bleek bij de kassa hoefde maar 0,25 cent te betalen ipv 0,50. Dus ik zei zo nou voor die prijs wil ik dr nog wel eentje dus snel nog een erbij gepakt haha.

_Marell

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 22:21

Het gaat bij mij om ong. 30 paarden volgensmij.. Moet ze echt eens gaan tellen zeg! Ik bedacht me net dat het wel heel erg extreem is om dat allemaal gaan maken, maar ik wil zowizo halsters hebben... Ik kijk daarna wel weer of ik er ook rijsetjes ga maken... Rijsetjes doe ik wel al alvast voor de paarden die een standaard set niet passen, als ik dat allemaal heb, ben ik allang blij. Daarna kijk ik hoeveel paarden nog iets moeten, en ga ik toch probeten te beginnen aan het volle project...

Als ik eenmaal zo ver ben, zal ik zeker fotos uppen.
Ik ga de dingen die ik wil maken ook niet té moeilijk maken hoor!
en heb toch besloten om de peesjes weg te laten... Anders word het echt te veel.

Ben zaterdag jarig. dat word dus schleich vragen :P
Laatst bijgewerkt door _Marell op 05-03-12 22:23, in het totaal 1 keer bewerkt

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 22:23

Alvast gefeliciteerd Howrse!
Ik ben helaas 27 september pas jarig...

Misschien kun je al die halsters en hoofdstellen ergens in je schleich stal hangen aan haken, voor ieder paard eentje...

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 22:25

_/-\o_ Lang leve Pamela!!

Uska schreef:
Ik moet eerlijk zeggen, ik begin me ook te ergeren aan al die reclame, slow-chats en onliners...

Vreselijk idd!! Lees mee, en het topic gaat hard! TE hard! Veel onzin prutsmuts!
Serieus als je zegt, 'sorry voor de onliner' of 'ff offtopic' plaats het dan al niet!
Je weet dat je iets gaat posten wat niet toegestaan is!

In je post zetten, 'even dit of dat want anders is het een oneliner' stop dan ook met posten!
Het is dan nog steeds een volkomen nutteloze post en dus een oneliner!!!!

Posts met 130 miljoen @-tjes, zijn ook zo bloedirritant! Je hoeft niet op alles en iedereen te reageren!

Aaahhh.... topic moet gewoon weg bij YRT!! Erger me er kapot aan! Pff...

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 22:27

Misschien kunnen we beter een nieuw topic starten, en dan even helemaal opnieuw beginnen. Ik weet natuurlijk niet of het helpt maar het is te proberen...

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-12 22:30

Roosje01 schreef:
@telpeva en naborah ik sluit me helemaal bij jullie aan over dat forum.

@palmbier poeh jeetje 2dagen voor een 2min filmpje respect hoor!

tsja filmpjes maken is nou een van mijn grootste hobby's, en daarna komt schleich, dus nog leuker om het te combineren
het waren in totaal iets van 314 foto's,
voorheen was ik van grote stappen snel thuis, dus nam ik minder stapje en liet ik de foto's langer in beeld,
maar had nu genoeg stapjes, dus ervoor gekozen om ze heel snel achter elkaar te zetten,
zodat je ook echt een stop motion effect krijgt, dus ja dan is de film ook veel korter ;)

@ balou en manon: bij dit topic wilden we ook met een schone lei beginnen, maar is niet gelukt,
hopen dat het vanaf nu eindelijk beter gaat..

ik heb trouwens nog een idee gekregen om mijn eenhoorns in mijn sneeuwlandschap te fotograferen :)
dus dan kan ik het nog niet opruimen en mijn schleichjes tellen XD

en morgen ga ik ook weer eens naar de xenos, kijken of er al nieuwe kleurtjes binnen zijn..
Laatst bijgewerkt door Palmbierlove op 05-03-12 23:00, in het totaal 4 keer bewerkt

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 22:32

Shettepret gelijk heb je!
Laten we gewoon ons best doen tot de 100 pagina's, en dan in topic 9 gaan we hier heel erg opletten oke goed plan???

SanneLeoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 22:42

Ook amen Elena! _/-\o_

Ik heb inmiddels alweer getemd. (De laatste keer was gisteren)
Topic moet inderdaad héél snel weg bij YRT!

Kunnen we als ''oudere'' van dit topic niet nog een keer iets proberen te regelen bij de mods?
Het zou inderdaad de derde poging zijn, maar dit is toch niet om uit te houden?

---------------------------------------------------

@PLB, ik vind jouw filmpjes altijd zó leuk! Erg creatief en vaak ook ontzettend schattig :o
(met name het valentijns filmpje met de twee ijslanders en dat briefje)

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 22:48

wat jullie nu zeggen gaat toch niet werken dat wilde we voor dit topic ook en gaat misschien 2 pagina's goed en daarna gaat het weer net zo hard berg afwaards als de vorige.

shettepret ik heb precies het zelfde als wat jij net ook zegt. Maar het zal hier tog niet weggaan omdat het gezien word als "kinderspeelgoed".
Ik denk dat wij "ouderen" ons beter kunnen bezig houden in het model paarden topic dat scheeld denk ik ook een hoop ergernissen.

@palmbier ik zou er het geduld niet voor op kunne brengen. ben wel benieuwd naar je eenhoorns in snow foto's

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 23:21

Sorry trouwens dat ik zo maar af en toe post, maar de laatste tijd steeds minder tijd voor Schleich, wat bijzonder jammer is, maar sommige dingen gaan gewoon door..

Het kriebelt hier trouwens weer om nog eens te gaan repainten. Waarschijnlijk trekt het weer op niets, en de enige rede waarom ik er dan geen zin in heb, is omdat ik te lui ben om me naar de winkel te reppen en pastel etc aanschaf. Heb enkel oliepastels, maar ik vermoed dat dat niet gaat?

Bedenk me nu dat ik nog achter de Ijslanders & Akhal-Thekes moet :+ En dat ik nog eens foto's moet gaan maken bij mooi weer, pff druk druk!

Goh, en Sanne, ik moet écht wat bij je gaan bestellen _O- Verjaardag van moeder komt eraan, dus misschien kan ik haar een mooie repaint à la Sanne geven van Tinky! :D

Naborah

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-12 23:28

Ik ben nog steeds voor een splitsing. Sanne, schiet die kogel door de kerk!
Het gaat niet werken om in deel 9 er écht op te letten, of om overnieuw te beginnen. Dan doen we al 7 topics lang, onderhand... :\

Ik ben aan het kijken wat ik allemaal uit m'n collectie haal (vorige week in Duitsland allemaal dingen bijgekocht, haha), zal dat ook op de Boktmarkt zetten voor de geïnteresseerden.

Jilzet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 08:31

Amen elena!

Wow howrse, dat lijkt me veel werk! Misschien kun je idd eerst dekentjes of halsters doen!

Pbl, voor dat filmpje had je zeker wel veel foto's gemaakt? :D.

Manonfleur en horzze(ofzo), zoals sanne al zei is dit geen na-apen. Ik maak toch ook zadels, en howrse bijv. Toch ook? ;).

Ik heb van ijsstokjes een binnenbak voor m'n manege gemaakt! Heel veel werk hoor! Maar ben wel blij!

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 08:33

Ik ben idd ook voor verplaatsen of splitsing!

Nu gaat toch 1 van de oudere het nieuwe topic openen, is het een idee om hem gewoon in Entertainment te openen? Wordt ie door de mods toch weer verplaats naar YRT dan gaan we splitsen.
Idee?

Heb eindelijk, tussen alle opdrachten door, mijn pony Stapper gepaint!
Even nog in de spuitvernis en dan wordt hij hier geshowd!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 09:19

Mww, ik ben niet heel actief maar.. hoor ik ook bij de groep die veel oneliners enzo plaatst? Eigenlijk lijkt zo'n topic me wel handig, 2 topics bedoel ik. Maar ik denk dat de meeste repainters naar dat topic verhuizen, en telpeva enzo ook. En dan vind ik aan dit topic niet meer zoveel aan, aangezien ik het juist leuk vind om naar repaints en tuig te kijken. En ik ben dan wel 11, maar dan zou ik gewoon veel sneller naar datandere topic overgaan, omdat ik dit topic dan niet meer zo leuk vind. Maar even over schleich: Gossie, me weiland is omgegooid door me katten. Zijn ze in de kast gaan zittne en hebben het hek losgetrokken enzo.

Jilzet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 09:25

paardengek, dat ken ik ! ik kom thuis van school, loop naar boven, en wie ligt daar? juist, poesjelief. midden in het weiland! :') .

elena en paardengek, ik ben het wel met jullie eens. wie zijn dan de oneliners ? en de andere? hoe gaan we die topics dan noemen?

elena, ik denk dat ik nog is een keer een dekentje bij jou ga bestellen. alleen is er van dat dekentje van Lolly een voorsluitinkje kapot. Dit kan ik wel zelf maken denk ik! voor die deken moet ik nog even een model bedenken.

ik denk dat ik ook een zadel bij telpeva wil kopen, maar daar wacht ik even mee anders heeft ze het nog drukker. :Y)

LoverHorses0

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-12 09:31

Mijn stal is bijna af! morgen nog snel even hooinetjes maken en dan is ie af! ga vanmiddag nog wel even een fototje maken. Ben het ook wel eens met ozette en paardengek. Ga ook denk ik eens proberen om een arabisch showtuig te maken, lijkt me erg gaaf!