Edit: oke, bedenk ik nu opeens een reden waardoor het niet kan

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
LoverHorses0 schreef:Iemand een idee voor hoeveel ik mijn halsters en mijn kartuig kan verkopen op mijn site?
Stephaniexh schreef:@horzeloverzz,
ik weet dat je nieuw bent hier, maar wat je hierboven nu zegt is offtopic. En dat mag eigenlijk niet in dit topic. Helaas word het wel te veel gedaan. Ook heb je hierboven een keer dubbelgepost en dat mag ook niet. Als je iets wilt veranderen klik dan op de button 'Wijzigen'. En voor vragen over bokt ga je naar 'Help' rechtsboven in.
Edit; dit was geen aanval op jou hoor maar gewoon om even te helpen!
@pbl,
Die video's van je elven vind ik nogsteeds heel leuk gedaan!
Shettepret schreef:Ehm... niet om het een of ander maar ik snap het punt van de IJslander niet.
Zet in RL maar eens een haflinger en ijslander naast elkaar.
Zo gek veel verschil zit er niet in de schofthoogte hoor.
Shettepret schreef:Ehm... niet om het een of ander maar ik snap het punt van de IJslander niet.
Zet in RL maar eens een haflinger en ijslander naast elkaar.
Zo gek veel verschil zit er niet in de schofthoogte hoor.
horseloverzz schreef:ja schleich maakt zijn dieren niet echt op schaal zoals de vogel die is grooter dan eenb falabela
annickx schreef:Ja maar de IJslander is wel heeeel groot in verhouding met de rest van alle modellen. Als je de andere töltende ijslander erbij pakt, dan scheelt dat wel minstens 2 cm oftewel schleich word steeds groter. En zoveel als deze ijslander scheelt van de haflinger is wel een beetje veel en onrealistisch naar mijn mening
Paardengek0 schreef:Ik ga jullie lekker jaloers maken.Ik krijg 3 ubermooie leren halstertjes van Stephanie. En een luxe deken en suedine halster
annickx schreef:Ja maar de IJslander is wel heeeel groot in verhouding met de rest van alle modellen. Als je de andere töltende ijslander erbij pakt, dan scheelt dat wel minstens 2 cm oftewel schleich word steeds groter. En zoveel als deze ijslander scheelt van de haflinger is wel een beetje veel en onrealistisch naar mijn mening
Rosan2001 schreef:Ik heb het van de markt in de stad in Apeldoorn. Dara kan je een vierkante meret voor 4 euro krijgen, en skai voor 3 euro. @annickx, mooi halster! Waar haal jij die poppertjes vandana?