Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Nienkee_ schreef:Als je 1,65 bent pas je op de meeste pony''s nog wel hoor
Dan weet ik gewoon niet waar ik me benen moet laten.. Andersom voel ik me dus echt smurf op zo'n groot paard en dan zeggen ze dat dat goed staat
Heb nog steeds geen rijfoto's op me verzorgpony (kleine 1.40 welsh) maar zat er laatst zonder zadel op, zat me nou echt af te vragen of ik me benen nu moest laten hangen, of juist aansluiten, want dan moest ik ze optrekken
Ben ook maar in stap gebleven.
Tamaaar_ schreef:hmmm oke ik waag het erop, volgens mijn instructrice is het mooier en past het beter als ik op een groot paard rijd.![]()
toch wou ik even de mening van de bokkers weten![]()
ben ik te groot voor deze stevig gebouwde pony? ik ben rond de 1.73.
of is dit toch beter?

misssixty12 schreef:Een vraagje.
Voor iemand die nu 1,60 is en 1,75/1,80 word.
hoe groot moet de pony dan zijn?
En voor iemand die nu 1,40 is en 1,65/1,70 word
hoe groot moet de pony dan zijn?

mang schreef:die laatste foto in mijn profiel is al van vorig jaar toen was ik 8 cm kleiner
ik denk zelf dat ik daar echt te snel uit zou groeien. ik zat zelf meer te denken rond 155
(maar he misschien verandert jouw postuur ook nog
)Bzoem schreef:mang schreef:die laatste foto in mijn profiel is al van vorig jaar toen was ik 8 cm kleiner
ik denk zelf dat ik daar echt te snel uit zou groeien. ik zat zelf meer te denken rond 155
Lijkt me ook een mooie, al dan niet te stevig.. je staat goed op dat arabiertje(maar he misschien verandert jouw postuur ook nog
)
Dus een flinke E pony of een mooi klein paardje, maar lengte is niet alles he.. misschien kom je er 1 van 1.75 tegen waar je geweldig mee op kunt schieten en staat dat ook niet verkeerd.