Mijne was Fury een hele lieve witte Welsh. Echt een schat. Manege: Heuvelink maar nu heet het: Pony Manege Stal-Eijerkamp. Nu helaas overleden (De pony )
Mijn allereerste lievelingspony was Dallie, ook een wilt pony'tje, ik weet niet zeker welk ras het was, maar het was ook een Welshachtig type (was toen ik 6 was mijn lievelingspony ). Ze stond op een manege in zuid limburg, maar ik ben al lang geleden verhuisd en ik weet niet eens meer hoe de manege heet ... we zijn na een paar jaar nog eens terug gegaan naar die manege en toen had ik haar nog eens gezien, toen we een paar maanden later weer kwamen was ze overleden.
Ik heb vroeger bij manege het zandeind gereden, k vond het daar niet echt super,, maar ze hadden daar wel 2 leuke beessies,, quick-star en Jara,, maar k ben toch blij dat ik op western ben overgestapt naar de lonestarstables:D
romano op hem heb ik vaak gereden thuis maar hij was van iemand anders en toen popekke me allereersdt pony die ik alles zalf heb geleerd zoo lief is nu nog
Mijn eerste lievelings pony was Jessie. Een klein ontzettend eigewijze pony. Ik rij nu al 5 jaar niet meer op wie manege, dus ik weet ook niet hoe het met hem gaat Toen ik net op mijn huidige manege reed, ben ik nog wel een paar keer langs geweest om Jessie even te zien
6 jaar geleden kreeg ik mijn allereerste shetlander waar ik nog steeds gek op ben en sinds vorig jaar heb ik ook een haflinger erbij en daar ben ik ook trots op
Jantien was de eerste pony waar ik op reed ze stond op manege Lisiduna in Burgh Haamstede nu al weer 30 jaar geleden daarna waren Bento en Blitz mijn favorietjes
Bij mij was dat Amigo, Het was een A pony met een hele eigen wil. Bijna niemand durfde zijn stal in, maar als je liet merken dat je de baas was was hij zo mak als een lammetje, hier heb ik ook mijn eerste onderlinge wedstrijdjes mee gereden en gewonnen. We waren zo goed als altijd 3e of 2e