Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MelanieB schreef:Ik doe de stiften er zeker in, bonny is beetje lomp, en glijd dan best snel uit.
kyrkelover schreef:MelanieB schreef:Ik doe de stiften er zeker in, bonny is beetje lomp, en glijd dan best snel uit.
en dat moet je natuurlijk niet hebben
kyrkelover schreef:chrissie_ dat is niet waar in de zomervakantie en op speciale dagen is het ook wel eens op een woensdag geweest en een donderdag meen ik.
Ik heb ook al een keer geluk gehad dat ik nog net vrij had.
LadyLuna schreef:
kyrkelover schreef:even off topic.
Ik zat te denken hé die ken ik ergens van volgens mij van urena.
Dus ik had even in je profiel gespiekt en jawel hoor jij hebt daar dus ook gereden.
xMnOn schreef:Ik doe wel mee..
Kan misschien wel met Romy een trailer huren
wanneer is t eigenlijk?
OoappeloO schreef:Amber_ schreef:He wat balen dat de laatste categorie zo groot is (aan hoogte verschil).
En jammer dat er dan Arabiertjes tegen de Koudbloedjes moeten.. whaha he Marije.
Maar ik geef me op, amberverhagen10@hotmail.com
Ik moet voor de rest nog even zien. Ik bedoel het niet banketstaaf, maar als ik tegen 10 arabieren moet, denk ik niet dat ik mijn vader over kan halen om helemaal dat eind te rijden.![]()
Als je zekerweten gaat, nog een plekje overhebt in de auto, het gezellig vind én als ik kan.. Kom ik wel foto's maken(april wordt al moeilijk met examens die eraan komen, maar we zien wel!)
Vjestagirl schreef:En hoe groot is de kans dat ze idd onderuit gaan zonder kalkoenen? Die van mij heeft geen ijzers, gaat ze niet krijgen ook, dus als t echt spek en spek glad is vind ik t te gevaarlijk.
Amber_ schreef:Vjestagirl schreef:En hoe groot is de kans dat ze idd onderuit gaan zonder kalkoenen? Die van mij heeft geen ijzers, gaat ze niet krijgen ook, dus als t echt spek en spek glad is vind ik t te gevaarlijk.
Ik heb met Fjordy in begin Juni geraced, op gras zonder IJzers. Ik was als de dood dat ik onderuit zou gaan (vooral omdat er dauw was). Maar het ging goed!
xMnOn schreef:Wie moet ik fotograferen?
Widner
Marije112
dravergekkie leek me duidelijk toch