appelbolfan schreef:Kimmie_Paard schreef:Ja oke, er bestaan misschien mensen die zo zielig zijn om dingen te verzinnen, maar ik zou het gewoon heel rot vinden voor de TS als zei nou net niet zo iemand is, maar er wel van word beschuldigt wie weet in wat vor situatie zij zit! als ik hier zou vertellen dat ik een rot tijd achter de rug hebt en ik krijg dan reacties naar mij hoofd gegooit als ach ja mischien heeft ze ook wel een *kuch* heel zwaar leven achter de rug, en dat soort dingen dan zuo ik me daar heel rot omvoelen! maar ik zal me voortaan een beetje inhouden;)
het was idd een gemene opmerking met die *kuch*, maar ik vind gewoon dat dit verhaal van dunne draadjes aan elkaar hangt.
Ten eerste: ik heb nu al 3 keer mijn vragen geqoute, en nog steeds geen antwoord gekregen van de TS, vind dat een beetje raar + onbeschoft. Want ze moet ze wel gezien hebben (aangezien ze meerdere malen in de buurt van mijn vragen heeft gepost)
2. wie doet z'n paard in hemelsnaam op die manier bandages om (als het bandages zijn) 3. heel slordig: er ligt een touw tussen de benen van het paard = gevaarlijk
4. zij heeft geen respect voor ouderen (daar kan ik dus echt niet tegen!) ze begint onmiddelijk te schreeuwen als iemand haar ergens op wijst
En zo zijn er nog een aantal dingen..
ma jah.. t is slechts mijn mening, dus je hoeft hier geen kritiek op te geven. Mijn mening neem je me niet af.
2. als je goed leest lees je dat het geen bandages zijn..
3. eigen keus. ze stond er dichtbij.
4. Misschien heeft ze het gewoon een beetje 'ruig' getypt. Dus niet te snel oordelen aub