Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

miloetje schreef:makkelijk! je kan zelfs nog op een pony van 1.40
En met je gewich zou je nog op een stevige shet van 1.10 passen dus maak je daarover maar niet druk.
maar een e-pony kan makkelijk! merrieveulen schreef:janinetjjj schreef:pony 1,54 stevige bouw.
ruiter 1,76 52 kg.
korte benen
pony 1,40 smalle bouw
ruiter: 1,62 53 kg.
kan allebei zat! 1,40 is een D-pony, die heeft echt geen moeite met 53 kg, en qua lengte kan het ook nog wel zonder hinderen. het plaatje zal minder mooi zijn, maar daar gaat het in dit topic niet om...
Justine_Mo schreef:nee.

miloetje schreef:
een ik rijd met 52 kg ook op een shet van 1.05 hoor.
leuke combi!
X_Fjorden_X schreef:Te groot voor het plaatje. En je zadel mag ook wel wat verder naar voren!

spoekie schreef:@miky, je zit veel te ver naar voren, wat hartstikke slecht voor zijn rug is, en als je wel recht zou gaan zitten komen je benen wel zo ongeveer bij zijn knieen. Sorry, maar ik vind je te lang...
@Miloetje: Ik kan het zonder lengte of foto niet precies zeggen, maar ik vrees er ontzettend voor dat ik je te zwaar vind, want ik weeg ook zoiets (mss 1 kilo meer ofzo) en ik ben dus wel echt te zwaar voor mijn verzorgshetlander (die ook rond de 1.05m zit)
merrieveulen schreef:spoekie schreef:@miky, je zit veel te ver naar voren, wat hartstikke slecht voor zijn rug is, en als je wel recht zou gaan zitten komen je benen wel zo ongeveer bij zijn knieen. Sorry, maar ik vind je te lang...
@Miloetje: Ik kan het zonder lengte of foto niet precies zeggen, maar ik vrees er ontzettend voor dat ik je te zwaar vind, want ik weeg ook zoiets (mss 1 kilo meer ofzo) en ik ben dus wel echt te zwaar voor mijn verzorgshetlander (die ook rond de 1.05m zit)
je bedoelt naar achteren, hihi!
Miky, ik vind het er niet mooi uitzien, maar het kan waarsch. nog nét. je bent al aardig aan de lange kant... qua gewicht zal het nog wel lukken.
@miloetje, je bent te groot en te zwaar. ik ben zelf ooit even op een pony van die hoogte (1,07) gaan zitten, om te kijken of dat paste, maar het kon qua lengte niet, en qua gewicht zéker niet. een pony van dat formaat op optimaal gewicht weegt nl geen 250 kilo. bovendien zit je met geconcentreerd gewicht. ik zou dus stoppen met rijden op de betreffende pony, en andere leuke dingen met hem gaan doen.
ik bedoel idd te ver naar achter, ze zit helemaal achter in het zadel...