Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. buikpijn heb ik niet, maar heel erg last van me onderug en dat trek door me hele rug, gelukkig is dit alleen de eerste 2 dagen en dag 3 nog een beetje. 
Marijkeeee schreef:Ik heb de eerste dag er heel veel last van, ga dan meestal wel rijden, maar 2 lukt me niet, want de middags moet ik meestal op bed, was gisteren op me stage, toen was het de 2de dag, maar ik was zo beroerd, soms moet ik overgeven, maar nu viel ik bijna flauw, gelukkig was ik net optijd ff naar buiten gegaan, want dat luchte heel erg op. buikpijn heb ik niet, maar heel erg last van me onderug en dat trek door me hele rug, gelukkig is dit alleen de eerste 2 dagen en dag 3 nog een beetje.
oh jah ik kan niet eens Tampons dragen, die houden het niet, ben het altijd heel erg extreem, en Always maandverband zit wel lekker. daardoor vergeet ik het ook gewoon en ga ik lekker rijden
ik ben het ook altijd dik een week, maar de laatste 3 dagen ben ik het bijna niet en na de 3 de dag ben ik het s'avonds ook niet, maar dan voel ik s'morgens wel altijd wanneer eht weer komt en dat is best pijnlijk, maar ik slik er niks tegen...... veel zeggen dat je dik word van de pil, dus daar blijf ik ook nog maar ff af
als ik ga zwemmen wanneer ik ongesteld ben doe ik echt niet op me eerste 4 of 5 dagen, want een tampon houd het niet, dus de laatste 2 dagen, maar dan het liefst op avond, want dan ben ik het niet, voor de zekerheid doe ik dan een tampon in.
Zeker in de nacht als ik wakker wordt heb ik meestal doorgelekt 2x gebeurd al/.. nu doe ik er meestal 2 in en zet s'nachts me wekker om het even te verwisselen
Celia schreef:haha ja ik zou niet graag in je plaats zijn hoor!!!!!!(ben namelijk verliefd op onze leraar paardrijden wat ook zo dom lijkt maar hahaha mag dus niet afdoen bij hem!!LOLLLL) en euhm ik kan daar niet naar het toilet.. rijdt van 5 tot 8 of later en moet het dus drie uur volhoudn niet echt handig dus
Meliaforever schreef:
ik ben het ook heel erg extreemZeker in de nacht als ik wakker wordt heb ik meestal doorgelekt 2x gebeurd al/..
nu doe ik er meestal 2 in en zet s'nachts me wekker om het even te verwisselen
IvysToeter schreef:Meliaforever schreef:
ik ben het ook heel erg extreemZeker in de nacht als ik wakker wordt heb ik meestal doorgelekt 2x gebeurd al/..
nu doe ik er meestal 2 in en zet s'nachts me wekker om het even te verwisselen
Je bedoeld toch niet 2 tampons hoop ik he?
hoop het ook niet
en het is een heel vies gevoel op het moment dat je opstijgt
brrr...