paardrijden als je ongesteld bent??

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

floorlayka

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 19:08

Ik heb er nooit zoveel last van, maar ik voel me niet echt fijn als ik dan te paard zit. Ga meestal longeren, lesgeven of een keertje mennen

Allejandro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 12:04

Ik doe 't wel gewoon heb er geen last van.. gelukkig
hooguit een beetje buikpijn maar meer absoluut niet

*ben gezegend denk ik als je die verhalen soms hoort

IvysToeter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 12:06

Ik weet wel dat ik vaak iets minder intensief rijd als normaal.
Meestal maak ik er een speeldagje van.

Angeliek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 15:46

Ik heb de eerste dag (en vaak ook de 2e dag) verschrikkelijke buikpijn.
Maar dan slik ik heel de dag paracetamol en/of Iboprufen, en rijden met die hap! Soms dan laat ik er 1tje staan, of longeer ik er 1, maar als ik echt buikpijn heb en niks helpt, dan ga ik wel naar stal, en gooi ze los ofzo..

Marijkeeee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 11:40

Ik heb de eerste dag er heel veel last van, ga dan meestal wel rijden, maar 2 lukt me niet, want de middags moet ik meestal op bed, was gisteren op me stage, toen was het de 2de dag, maar ik was zo beroerd, soms moet ik overgeven, maar nu viel ik bijna flauw, gelukkig was ik net optijd ff naar buiten gegaan, want dat luchte heel erg op . buikpijn heb ik niet, maar heel erg last van me onderug en dat trek door me hele rug, gelukkig is dit alleen de eerste 2 dagen en dag 3 nog een beetje.
oh jah ik kan niet eens Tampons dragen, die houden het niet, ben het altijd heel erg extreem, en Always maandverband zit wel lekker. daardoor vergeet ik het ook gewoon en ga ik lekker rijden

ik ben het ook altijd dik een week, maar de laatste 3 dagen ben ik het bijna niet en na de 3 de dag ben ik het s'avonds ook niet, maar dan voel ik s'morgens wel altijd wanneer eht weer komt en dat is best pijnlijk, maar ik slik er niks tegen...... veel zeggen dat je dik word van de pil, dus daar blijf ik ook nog maar ff af

als ik ga zwemmen wanneer ik ongesteld ben doe ik echt niet op me eerste 4 of 5 dagen, want een tampon houd het niet, dus de laatste 2 dagen, maar dan het liefst op avond, want dan ben ik het niet, voor de zekerheid doe ik dan een tampon in.

marleen_88

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 16:50

beetje een oud topic.

ik zal even temmen.

Meliaforever

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 16:52

Marijkeeee schreef:
Ik heb de eerste dag er heel veel last van, ga dan meestal wel rijden, maar 2 lukt me niet, want de middags moet ik meestal op bed, was gisteren op me stage, toen was het de 2de dag, maar ik was zo beroerd, soms moet ik overgeven, maar nu viel ik bijna flauw, gelukkig was ik net optijd ff naar buiten gegaan, want dat luchte heel erg op . buikpijn heb ik niet, maar heel erg last van me onderug en dat trek door me hele rug, gelukkig is dit alleen de eerste 2 dagen en dag 3 nog een beetje.
oh jah ik kan niet eens Tampons dragen, die houden het niet, ben het altijd heel erg extreem, en Always maandverband zit wel lekker. daardoor vergeet ik het ook gewoon en ga ik lekker rijden

ik ben het ook altijd dik een week, maar de laatste 3 dagen ben ik het bijna niet en na de 3 de dag ben ik het s'avonds ook niet, maar dan voel ik s'morgens wel altijd wanneer eht weer komt en dat is best pijnlijk, maar ik slik er niks tegen...... veel zeggen dat je dik word van de pil, dus daar blijf ik ook nog maar ff af

als ik ga zwemmen wanneer ik ongesteld ben doe ik echt niet op me eerste 4 of 5 dagen, want een tampon houd het niet, dus de laatste 2 dagen, maar dan het liefst op avond, want dan ben ik het niet, voor de zekerheid doe ik dan een tampon in.

ik ben het ook heel erg extreem Zeker in de nacht als ik wakker wordt heb ik meestal doorgelekt 2x gebeurd al/.. nu doe ik er meestal 2 in en zet s'nachts me wekker om het even te verwisselen

Sooff

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 20:25

Celia schreef:
haha ja ik zou niet graag in je plaats zijn hoor!!!!!!(ben namelijk verliefd op onze leraar paardrijden wat ook zo dom lijkt maar hahaha mag dus niet afdoen bij hem!!LOLLLL) en euhm ik kan daar niet naar het toilet.. rijdt van 5 tot 8 of later en moet het dus drie uur volhoudn niet echt handig dus

En als je nou tampons EN maandverband gebruikt? Dan lek je echt niet zo snel door hoor.

IvysToeter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 20:48

Meliaforever schreef:

ik ben het ook heel erg extreem Zeker in de nacht als ik wakker wordt heb ik meestal doorgelekt 2x gebeurd al/..
nu doe ik er meestal 2 in en zet s'nachts me wekker om het even te verwisselen

Je bedoeld toch niet 2 tampons hoop ik he?

Phrono

Re: paardrijden als je ongesteld bent??

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 15:06

2 tampons tegelijk? Dat wordt proppen?

topsylover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 15:11

Ik heb eigenlijk nooit krampen?
Maar gewoon een tampon in en rijden hoor! Niks geen last, ik kan alles doen. Lekker springen, wilde buitenrit. Nooit geen last van gehad

esziiY

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 15:20

hoe gaat dat passen? 2 tampons?? OMG

Selket

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 21:58

IvysToeter schreef:
Meliaforever schreef:

ik ben het ook heel erg extreem Zeker in de nacht als ik wakker wordt heb ik meestal doorgelekt 2x gebeurd al/..
nu doe ik er meestal 2 in en zet s'nachts me wekker om het even te verwisselen

Je bedoeld toch niet 2 tampons hoop ik he?

hoop het ook niet

tessJj07

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 12:49

Je kan ook gewoon een tampon in doen, je onderbroek/string er overheen doen.
dan een bokser met maandverband, da ken het niet echt schuren en je lekt nie door. Tong uitsteken

X Pling

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 12:54

Okay,, Naja, ik rijd gewoon altijd, paard, en dan rijd ik nog intensiefer en geconcentreerder dan normaal..
En ik heb áltijd tampons, zowiesow vind ik maandverband vies,, en tampons zitten beter,,
x

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 12:55

ik rijd ook gewoon hoor...
moet wel zeggen dat ik doordat ik aan de pil ben het niet zo erg ben.
Ik gebruik ook altijd een tampon(wel met maandverband eronder) met lichtrijden ben ik altijd bang dat ie blijft plakken Tong uitsteken en het is een heel vies gevoel op het moment dat je opstijgt Bloos brrr...
wat wel grappig is is dat ik minder bloed verlies tijdens het rijden als dat ik gewoon ergens rondloop of op de bank zit..

Marijee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 13:23

Ik rij ook gewoon, alleen ik hou het wel bij maandverband,
Vind tampons maar niks Nagelbijten / Gniffelen

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-08 18:33

Dit topic is meer dan 2,5 jaar oud, ik plaats dus een slotje.