MissSisa schreef:Ja hoe weet ik ook niet.![]()
Maar het moest en zou erin(bij mn cd speler die mega veel ruimte in neem.)

ik kreeg een tas ook bijna niet dicht, de andere heb ik nog maar niet geprobeerd
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MissSisa schreef:Ja hoe weet ik ook niet.![]()
Maar het moest en zou erin(bij mn cd speler die mega veel ruimte in neem.)

)
) maar het was erg gezellig.

Conchita Teymant was wel heeeeel fijn !!! anne_red schreef:Het was heel leuk maar ik ging net ff die sanne zoeken en ik heb in haar profiel gekeken maar ze is 15!!!! dus dat wodkawijfs verhaal klopt van geen kanten.
Anniek schreef:welke instructeurs hadden jullie allemaal?![]()
En wat waren de minpunten?
Nog veel geleert?
En wij vonden de leiding niet erg goed.
MissSisa schreef:anne_red schreef:Het was heel leuk maar ik ging net ff die sanne zoeken en ik heb in haar profiel gekeken maar ze is 15!!!! dus dat wodkawijfs verhaal klopt van geen kanten.
Dan heb jij de verkeerde gezocht.![]()
Ik heb er eentje en ik denk dat zij het is en die is 18 ofzo......
Ach wie weet meldt ze zich in het topic.
dat was een geweldige buitenrit dus
) Hebben we met de les eigenlijk alleen maar over sarena gekletst.
Anniek schreef:Jullie hadden eigenlijk bijna de zelfde instructeurs als ik had! Ik vond barbara ook heel fijn lesgeven, was ook helemaal gek van me pony ik had ook prive les van der genomen vrijdag, en omdat sarena heel erg veel spierpijn van de buitenrit van dik 3 uur had (leiding: dirk jan en tomasdat was een geweldige buitenrit dus
) Hebben we met de les eigenlijk alleen maar over sarena gekletst.
En conchita had ik ook! Die had mij uitgekozen voor een clinic van johan hamminga! Omdat ze ook wel gek was van Sarena, ook zij kon goed sarena goed laten lopen, dank zij der tips!
En Sanne Winters komt me ook bekend voor maar dat kan ook van een jaar geleden zijn.
Martin komt me ook bekend voor maar heb daar geen les van gehad. Ik had voor het springen Athur schoonhoven ofzo
) Maar hij gaf best wel goed les.
Ik vond dat die het beste dressuur les gaf en zij ging ook mee met de buitenrit...
Dressuurles geven voor eht springen is mss niet zijn sterkste kant maar het was wel erg gezellig.
Loezjuh schreef:Welke heb jij dan Sizz?