EmptyWords schreef:10 jaar jonger hoeft niet hij wordt nog maar 4Art_Ificious schreef:Ik heb sterk de neiging het te gaan proberen
Gewoon doen. Als je het noks vind groeit t wel weer. Ik denk dat je paard 10 jaar jonger en vlotter lijkt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Zo zie je maar hoe smaak gebonden het is, zou er zelf geen sportcoupe van maken bij deze.

Captain schreef:Ben het wel eens met Peelie. Veel sport-coupe-lovers zijn hier alle lange manen aan het afkappen en het is leliiiiijjjjjk. Je kunt ook gewoon zeggen dat je het niet mooi vind of zelf anders zou knippen, dat betekent niet dat je gelijk hetgene wat je niet mooi vindt de grond in hoeft te boren.
xsensibel schreef:Kwpn’ers met lange manen zijn echt een no go voor mij![]()
Mijn dametje heeft ook een sportcoupe! Het liefste zo strak mogelijk![]()
[ [url=m/izG36i.jpg]Afbeelding[/url] ]
desondanks mijn dames allebei lang gelaten. Mijn vorige paard had ook mooie manen vind ik, bij koudbloed en heeft lang sowieso mijn voorkeur
Captain schreef:Ben het wel eens met Peelie. Veel sport-coupe-lovers zijn hier alle lange manen aan het afkappen en het is leliiiiijjjjjk. Je kunt ook gewoon zeggen dat je het niet mooi vind of zelf anders zou knippen, dat betekent niet dat je gelijk hetgene wat je niet mooi vindt de grond in hoeft te boren.
.Eight schreef:xsensibel schreef:Kwpn’ers met lange manen zijn echt een no go voor mij![]()
Mijn dametje heeft ook een sportcoupe! Het liefste zo strak mogelijk![]()
[ [url=m/izG36i.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit vind ik heel erg mooidesondanks mijn dames allebei lang gelaten. Mijn vorige paard had ook mooie manen vind ik, bij koudbloed en heeft lang sowieso mijn voorkeur
[ [url=m/lAgRA6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kcinarual schreef:Ik heb hier eerder al eens gepost, maar ben nu toch wel benieuwd wat jullie het best vinden staanNu zit het in een sportcoupe
[ [url=m/y9eY2x.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/FGXmEG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sWKDaB.jpg]Afbeelding[/url] ]