Hoe dan ook, dit is YRT en ik ben véél te oud om hier de lol van in te zien, ik ging toen ik 14 was altijd gewoon naar de manege om zadels te poetsen en drollen te scheppen..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jildau schreef:Mijn god ik ben echt in shock. En niet om die kinderen die heerlijk hun fantasie de vrije loop laten gaan.
Maar serieus mensen.. Hebben jullie dan echt niets beters te doen op jullie maandagavond dan 8 pagina's lang te gaan zeiken om copyright en kinderen te gaan lopen pesten? Werkelijk waar.. Word even volwassen.
Denk even aan hoe jijzelf was toen je 11 was. Ik vind het oprecht leuk dat kinderen hiermee bezig zijn en hun eigen manege bedenken en fantaseren over paarden met leeftijdsgenoten. Heerlijk toch? En dat ze dan foto's van internet gebruiken vind ik ook niet meer dan logisch. Dat dit officieel niet mag dat begrijp ik, maar dit is toch totaal onschuldig? En lijd je er serieus zo onder wanneer ze een foto van jouw paard gebruiken hiervoor? Ik zou het hartstikke leuk vinden en me vereerd voelen dat ze mijn paard willen 'kopen' met hun nepgeld. Lekker boeiend dat ze een foto van mijn paard gebruiken voor hun spelletje. Het is niet alsof ze bakken met geld verdienen aan jouw foto ofzo, het is een kinderspelletje.
Dus als iemand mij even uit kan leggen wat hier zo verschrikkelijk aan is en waarom jullie die kinderen hun plezier in een onschuldig spelletje willen ontnemen? Graag want ik begrijp er echt niets van. Zelf nooit een penny geweest zeker..
Kan meer respect opbrengen voor een avondje nepmanege spelen met leeftijdsgenoten dan als volwassene een avondje gaan zeiken over copyright en kinderen hun spelletje willen ontnemen.
FatCat schreef:Mss kunnen jullie zelf een centraal topic aanmaken waarbij je andere Bokkers alert maakt over gestolen fotos.
Prima dat TS wordt geattendeerd ivm copywrite, maar 5 pagina's is er toch over. Laat kinderen, kinderen zijn aub. Zeker de afbrekende reacties vind ik niet netjes. Hebben we niet allemaal stomme dingen gedaan als kind? Ik vond het bv leuk om als kind een hond te spelen, ben ik nu ook triestig?
Koper schreef:Mogen we hieruit opmaken dat het je niet lukt om te snappen hoe pijnlijk het kan zijn om bij voorbeeld je overleden paard op deze manier tegen te komen?
GabberGill schreef:Zelfs als mijn overleden paarden er komen voel ik me vereerd! Daarbij gaat het hier meer om een principe kwestie met levende paarden volgens mij. 20 plussers die minderwaardig doen over Kids met een fantasie. Empathiesvermogen is ver te zoeken
rien10 schreef:GabberGill schreef:Zelfs als mijn overleden paarden er komen voel ik me vereerd! Daarbij gaat het hier meer om een principe kwestie met levende paarden volgens mij. 20 plussers die minderwaardig doen over Kids met een fantasie. Empathiesvermogen is ver te zoeken
Helemaal mee eens.
Ik vind t leuk gevonden van die meiden.
Koper schreef:Jildau schreef:Mijn god ik ben echt in shock. En niet om die kinderen die heerlijk hun fantasie de vrije loop laten gaan.
Maar serieus mensen.. Hebben jullie dan echt niets beters te doen op jullie maandagavond dan 8 pagina's lang te gaan zeiken om copyright en kinderen te gaan lopen pesten? Werkelijk waar.. Word even volwassen.
Denk even aan hoe jijzelf was toen je 11 was. Ik vind het oprecht leuk dat kinderen hiermee bezig zijn en hun eigen manege bedenken en fantaseren over paarden met leeftijdsgenoten. Heerlijk toch? En dat ze dan foto's van internet gebruiken vind ik ook niet meer dan logisch. Dat dit officieel niet mag dat begrijp ik, maar dit is toch totaal onschuldig? En lijd je er serieus zo onder wanneer ze een foto van jouw paard gebruiken hiervoor? Ik zou het hartstikke leuk vinden en me vereerd voelen dat ze mijn paard willen 'kopen' met hun nepgeld. Lekker boeiend dat ze een foto van mijn paard gebruiken voor hun spelletje. Het is niet alsof ze bakken met geld verdienen aan jouw foto ofzo, het is een kinderspelletje.
Dus als iemand mij even uit kan leggen wat hier zo verschrikkelijk aan is en waarom jullie die kinderen hun plezier in een onschuldig spelletje willen ontnemen? Graag want ik begrijp er echt niets van. Zelf nooit een penny geweest zeker..
Kan meer respect opbrengen voor een avondje nepmanege spelen met leeftijdsgenoten dan als volwassene een avondje gaan zeiken over copyright en kinderen hun spelletje willen ontnemen.
Mogen we hieruit opmaken dat het je niet lukt om te snappen hoe pijnlijk het kan zijn om bij voorbeeld je overleden paard op deze manier tegen te komen?
_l_amanda_l_ schreef:Ik heb een poosje geleden, toen ik om voor mij onbekende redenen werd bedolven onder "mag ik uw foto's gebruiken" mailtjes, speciaal voor dit soort spellen een fotomap aangemaakt waar de jongedames foto's uit mogen halen.. Foto's die ik jaren terug heb gemaakt, van boktmeetings bijv, van portfolioshoots en van verkooppaarden hier toentertijd, uiteraard zonder personen in beeld.. Gevolg; een heleboel blije jongedames die lekker konden knutselen en geen afgesneden logo-gedoe meer. Zo kan het dus ook.
Hoe dan ook, dit is YRT en ik ben véél te oud om hier de lol van in te zien, ik ging toen ik 14 was altijd gewoon naar de manege om zadels te poetsen en drollen te scheppen..
GabberGill schreef:Zelfs als mijn overleden paarden er komen voel ik me vereerd! Daarbij gaat het hier meer om een principe kwestie met levende paarden volgens mij. 20 plussers die minderwaardig doen over Kids met een fantasie. Empathiesvermogen is ver te zoeken
Tigress schreef:Met Marlinda heb ik zojuist via facebook direct contact opgenomenDit is een leuke zoektocht zo
Even nog een paar fotografen die ik herkende:
[ [url=m/lLgjdL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TTIp71.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/czyOY2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nGD1Dx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SPW6OT.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PAR18g.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6zQEX8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/g5cQN9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sJRCgv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/78L2QK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9WjtuE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RM2WYW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Getup schreef:als ge niet zoekt, zult ge ook niet vinden![]()
zonder dit topic zou je er niets vanaf weten, kom op zeg...
xAnthea schreef:Tigress schreef:Met Marlinda heb ik zojuist via facebook direct contact opgenomenDit is een leuke zoektocht zo
Even nog een paar fotografen die ik herkende:
[ [url=m/lLgjdL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TTIp71.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/czyOY2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/nGD1Dx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/SPW6OT.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PAR18g.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6zQEX8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/g5cQN9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/sJRCgv.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/78L2QK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/9WjtuE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/RM2WYW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nior is mijn overleden paard dus inmiddels een berichtje gestuurd dat het niet zo fijn is dat hij nu als levend paard gebruikt wordt. De foto is netjes verwijderd.
Als dit nu mijn pony geweest was, had ik hem laten staan. Copyright bleef er gewoon op dus had er verder geen problemen mee