Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Over links weten ze dat nog niet, dus daar ligt al mijn hoop.

maarja, ik voel me er fit genoeg voor en het brengt me eerder energie dan dat het me energie kost! Ik pak haar nu 2 keer in de week, maximaal 20 minuten inclusief longeren van tevoren. Dat is echt zat voor haar. Ze is daarna (mentaal) gewoon op en ze heeft de tijd nodig om alles te verwerken.
ze is wel echt sterk, haha. Ze zoekt (logisch) nog heel veel steun in de teugels.
ik heb 2 operaties achter de rug en mijn zicht is van zo’n 3% naar 10% gegaan. Dus basically zie ik nog steeds bijna niks. Met het nieuwe stukje zicht kan ik wel wat meer kleuren zien, dus dat scheelt heel wat. Ik ben er ook al best aan gewend na 1,5 jaar blind zijn. Ik heb in dit topic niet veel over het verloop van mijn eigen situatie geschreven, omdat dit Happy haar topic is. Maar hoe het ‘t afgelopen jaar is gegaan en gaat kun je vinden op mijn blog. De link daarvan staat in mijn onderschrift.
op mijn andere paard, dat wel. Als ik dat niet deed was ik nu echt niet zomaar op Haps gestapt hoor, haaha. Ik heb er best even over gedaan om het rijden zonder zicht onder de knie te krijgen, ik ben weet ik veel hoe vaak het hek ingereden, mijn orientatie en balans kwijtgeraakt en noem maar op. Dat had ik Happy niet aan willen doen. Maar inmiddels ben ik er prima aan gewend om op deze manier te rijden!