Youtube kanalen om wat van optesteken

Moderators: Neonlight, Sica, balance

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dancyy
Berichten: 2701
Geregistreerd: 03-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 17:03

its_laraa schreef:
Ik zie al dat veel kanalen waarop ik ben geabboneerd al genoemd zijn!

Zelf heb ik ook een kanaal genaamd vilaro. Hierop komt welke woensdag een nieuwe video en ik ga binnenkort beginnen om om de week een "medische" video te uploaden. Ik studeer dit jaar af als paraveterinair en ik wil mijn kennis delen met mijn abbonees :)
Neem eens een kijkje op mijn kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCGsuR_ ... 6f6oakBHGQ


Haha, op jou was ik ook al geabonneerd :P

AafKusLife

Berichten: 160
Geregistreerd: 22-05-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 18:03

TerraHowrse schreef:
its_laraa schreef:
Ik zie al dat veel kanalen waarop ik ben geabboneerd al genoemd zijn!

Zelf heb ik ook een kanaal genaamd vilaro. Hierop komt welke woensdag een nieuwe video en ik ga binnenkort beginnen om om de week een "medische" video te uploaden. Ik studeer dit jaar af als paraveterinair en ik wil mijn kennis delen met mijn abbonees :)
Neem eens een kijkje op mijn kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCGsuR_ ... 6f6oakBHGQ


Haha, op jou was ik ook al geabonneerd :P


ik ook 8-)

AafKusLife

Berichten: 160
Geregistreerd: 22-05-16

Re: Youtube kanalen om wat van optesteken

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 18:51


HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Re: Youtube kanalen om wat van optesteken

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 19:12

Leuk, HorseSandS. Ik beheer ook een YT fb groep voor paardenfilmpjes. https://www.facebook.com/groups/6145542 ... =bookmarks

Al je Informative of gewoon voor-de-lol-videos, alles over paarden (zolang diervriendelijk :o ) mag gepost worden.

Ik ga me nu even abonneren op wat leuk kanalen die ik hier voorbij heb zien komen. Leuk topic. :)

HippoLogic

Berichten: 9558
Geregistreerd: 15-05-04
Woonplaats: Vancouver, BC, Canada

Re: Youtube kanalen om wat van optesteken

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 19:19


AafKusLife

Berichten: 160
Geregistreerd: 22-05-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 19:26

HippoLogic schreef:
Leuk, HorseSandS. Ik beheer ook een YT fb groep voor paardenfilmpjes. https://www.facebook.com/groups/6145542 ... =bookmarks

Al je Informative of gewoon voor-de-lol-videos, alles over paarden (zolang diervriendelijk :o ) mag gepost worden.

Ik ga me nu even abonneren op wat leuk kanalen die ik hier voorbij heb zien komen. Leuk topic. :)



Handig bedankt

Anoniem

Re: Youtube kanalen om wat van optesteken

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 20:18

Moderatoropmerking:
Nogmaals offtopic berichten verwijderd. Kritisch mag, maar iemand belachelijk maken is nergens voor nodig. Dit soort berichten worden dan ook direct verwijderd.

iza_things

Berichten: 128
Geregistreerd: 04-06-16
Woonplaats: limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 16:04

Zelf vind ik felinehoi, oreoliberty, emma massingale, dancing horses en AlwaysHorseLove leuk.

Ik heb zelf ook een kanaal: https://youtu.be/NWvEJmZ1y_E
Ik maak videos over mijn paarden, diys en vlogs over paarden en mijn hoe het is om een paar maanden in Amerika te wonen en te werken als nanny en op een ponykamp.

farahdiba46
Berichten: 1420
Geregistreerd: 01-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 16:06

Fennadev schreef:
Ik kijk best veel filmpjes van 'Think Like a Horse', maar dat is wel in het Engels en je moet er even doorheen kijken dat hij het best wel vaak over 'pink dumb horse women' heeft, maar voor de rest weet hij heel veel over paardengedrag en ik herken dingen die ik doe met mijn eigen pony's terug in zijn methodes.

Verder legt hij bij sommige filmpjes precies uit wat nou het oogpunt van het paard is op dat moment en hij is anti-bit, zweep etc, omdat het merendeel van de mensen niet weet hoe ze ermee om moeten gaan.

Haha, ik ben ook fan van Rick (vind ook dat hij helemaal gelijk heeft wat betreft de barnwitches enzo)

AlwaysH

Berichten: 11291
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: Youtube kanalen om wat van optesteken

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-16 16:26

Ik ga straks een video uploaden voor de serie De Kunst Van Het Paardrijden. Houding deel 1. Dit deel is uit mijn eigen woorden terwijl ik mijn paard naar beneden vraag te komen en tempo's wissel. Volgende deel zal ik doen via een prof, om het nog net wat ingewikkelder te maken:)

RosaJoep

Berichten: 9
Geregistreerd: 16-11-15

Re: Youtube kanalen om wat van optesteken

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 11:25

ik vind Marina Katarina Kovac een heel lief meisje en ik vind het ook heel knap van haar dat ze blind is maar toch nog best goed kan paardrijden :)

AafKusLife

Berichten: 160
Geregistreerd: 22-05-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 12:02

RosaJoep schreef:
ik vind Marina Katarina Kovac een heel lief meisje en ik vind het ook heel knap van haar dat ze blind is maar toch nog best goed kan paardrijden :)



Ja ik volg haar ook en vind het ook echt super hoe ze kan rijden.

Dyanne_z

Berichten: 409
Geregistreerd: 04-12-12
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 12:20


Kidrauhl
Berichten: 264
Geregistreerd: 19-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-16 01:03

RosaJoep schreef:
ik vind Marina Katarina Kovac een heel lief meisje en ik vind het ook heel knap van haar dat ze blind is maar toch nog best goed kan paardrijden :)


Ja! En heb ook super veel bewondering en respect naar haar over hoe positief zij met alles om kan gaan!

Duality

Berichten: 3840
Geregistreerd: 18-09-09
Woonplaats: Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-16 13:24

Leuk topic dit!

Ik kijk vooral veel naar think like a horse, en vind heel veel nederlandse youtubers ook leuk om naar te kijken zoals Snuitable (toch wel mn favoriet) Marina Katarina Kovac, felinehoi, hart voor paarden etc!

Ben nu ook zelf een kanaal begonnen want het ging toch kriebelen 1e filmpje er op en van de week eens een eerste vlog opnemen (best spannend nog hahaha).
Dit is mijn kanaal https://www.youtube.com/channel/UCcNXw6 ... yBP-G6mN6g

peachyparis

Berichten: 56
Geregistreerd: 03-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 17:29

PaardenPraatTV is idd superleuk! Ik heb zelf ook een YouTube kanaal over paarden, (PAAT, even zelfpromotie) maar het is vooral meer voor de fun en ik upload niet heel vaak. Ben nu aan het vooruit werken zodat ik op een gegeven moment 2x per week kan uploaden, maar dat is best druk met 3gymnasium haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 17:33

Duality schreef:
Leuk topic dit!

Ik kijk vooral veel naar think like a horse, en vind heel veel nederlandse youtubers ook leuk om naar te kijken zoals Snuitable (toch wel mn favoriet) Marina Katarina Kovac, felinehoi, hart voor paarden etc!

Ben nu ook zelf een kanaal begonnen want het ging toch kriebelen 1e filmpje er op en van de week eens een eerste vlog opnemen (best spannend nog hahaha).
Dit is mijn kanaal https://www.youtube.com/channel/UCcNXw6 ... yBP-G6mN6g


Best leuk maar ik vind je naam een beetje teveel lijken op Equiially haha. Heet jij ook Ally?

Edit: zie net dat je Justine heet. Waarom noemde je het dan Equially? :o

Phoeboe

Berichten: 390
Geregistreerd: 04-07-16
Woonplaats: Zeeland

Re: Youtube kanalen om wat van optesteken

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 17:38

Altijd leuk om naar te kijken! Jammer genoeg heb ik zelf niet echt het lef om er 1 te beginnen maar dat even terzijde..
Ik ben geabonneerd op paardenpraatTV, felinehoi & Romy Oudshoorn :)

Duality

Berichten: 3840
Geregistreerd: 18-09-09
Woonplaats: Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 17:47

Ik wist niet eens dat die met 2 ii's al bestond, dus daar komt het niet vandaan in ieder geval. Heb toendertijd zo'n naam controle gedaan en deze naam was er nog niet volgens youtube dus ben ik daarvoor gegaan. Mijn kanaal heet namelijk al jaren zo (geloof al ruim een jaar of 6? ) :') Heb alleen nu besloten er wat mee te doen.

Uiteraard is het niet mijn bedoeling om iets of iemand na te doen ;)

Waarom ik zo heet, apart om me te moeten verantwoorden waarom ik niet mijn eigen naam heb gekozen maar goed. Omdat ik geen enkele intentie heb om mijn eigen naam te gebruiken in mijn youtube naam, equially komt bij mij van het engelse woord Equally = gelijk etc af. Als in wij zijn gelijk en heb er Equially van gemaakt aangezien het paard gericht is (equi). En NL aangezien ik gewoon nederlands ben ;)

Maarja ik hoor nu dus voor t eerst dat er al een gelijksoortige genaamde is (wel lollig eigenlijk), zal vast wel veel groter zijn doordat mijn kanaal nu pas actief is.

Phoeboe schreef:
Altijd leuk om naar te kijken! Jammer genoeg heb ik zelf niet echt het lef om er 1 te beginnen maar dat even terzijde..
Ik ben geabonneerd op paardenpraatTV, felinehoi & Romy Oudshoorn :)


Ik zou zeggen gewoon doen! Ik vind het ook doodeng hoor, ga van de week het een en ander opnemen waaronder een voorstel video en ik schijt 12 kleuren. Maar ik vind het wel heel leuk om te editten en filmen dus gelijk een goede oefening om mezelf over mn angsten heen te zetten haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 17:57

Duality schreef:
Ik wist niet eens dat die met 2 ii's al bestond, dus daar komt het niet vandaan in ieder geval. Heb toendertijd zo'n naam controle gedaan en deze naam was er nog niet volgens youtube dus ben ik daarvoor gegaan. Mijn kanaal heet namelijk al jaren zo (geloof al ruim een jaar of 6? ) :') Heb alleen nu besloten er wat mee te doen.

Uiteraard is het niet mijn bedoeling om iets of iemand na te doen ;)

Waarom ik zo heet, apart om me te moeten verantwoorden waarom ik niet mijn eigen naam heb gekozen maar goed. Omdat ik geen enkele intentie heb om mijn eigen naam te gebruiken in mijn youtube naam, equially komt bij mij van het engelse woord Equally = gelijk etc af. Als in wij zijn gelijk en heb er Equially van gemaakt aangezien het paard gericht is (equi). En NL aangezien ik gewoon nederlands ben ;)

Maarja ik hoor nu dus voor t eerst dat er al een gelijksoortige genaamde is (wel lollig eigenlijk), zal vast wel veel groter zijn doordat mijn kanaal nu pas actief is.

Phoeboe schreef:
Altijd leuk om naar te kijken! Jammer genoeg heb ik zelf niet echt het lef om er 1 te beginnen maar dat even terzijde..
Ik ben geabonneerd op paardenpraatTV, felinehoi & Romy Oudshoorn :)


Ik zou zeggen gewoon doen! Ik vind het ook doodeng hoor, ga van de week het een en ander opnemen waaronder een voorstel video en ik schijt 12 kleuren. Maar ik vind het wel heel leuk om te editten en filmen dus gelijk een goede oefening om mezelf over mn angsten heen te zetten haha!


Ah zo! Zo heb ik de naam nog niet bekeken haha. Vind het ook niet erg hoor, alleen toevallig :D .

Phoeboe

Berichten: 390
Geregistreerd: 04-07-16
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 18:00

Duality schreef:
Ik zou zeggen gewoon doen! Ik vind het ook doodeng hoor, ga van de week het een en ander opnemen waaronder een voorstel video en ik schijt 12 kleuren. Maar ik vind het wel heel leuk om te editten en filmen dus gelijk een goede oefening om mezelf over mn angsten heen te zetten haha!


Knap van je hoor! Veel succes alvast :)

Duality

Berichten: 3840
Geregistreerd: 18-09-09
Woonplaats: Earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 18:10

XxFyrstaxX schreef:
Ah zo! Zo heb ik de naam nog niet bekeken haha. Vind het ook niet erg hoor, alleen toevallig :D .


Haha jaa ik vind het wel grappig eigenlijk! Maar volgens mij blijf je dat soort dingen wel houden hoor dat er zonder dat mensen het door hebben dingen gekozen worden die achteraf onwijs op elkaar lijken hihi!

Heb toen echt onwijs lang na zitten denken en dit bleef in mijn hoofd zitten dus daar ben ik toendertijd voor gegaan haha! Zit inderdaad een vrij lastige reden achter, zie je ook niet 1,2,3 aan de naam haha!

Phoeboe schreef:
Knap van je hoor! Veel succes alvast :)


Dankje! Haha vind het heel spannend! Maar zal achteraf allemaal wel heel erg meevallen!

pinkdonut
Berichten: 25
Geregistreerd: 25-02-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-16 18:57

paardenpraattv word veel gekeken. nu is er ook nh bokttv.

YoutuberPMP

Berichten: 64
Geregistreerd: 08-12-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 14:47


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-16 14:50