Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tribunals schreef:IsabelHx schreef:O wauwie, wat een prachtig paard is Jackson! Wat voor ras is hij?
Een Connemara
Wat zijn jullie plannen voor vandaag? Ik neem mijn draak weer eens mee naar het bos.
MonteKarlo schreef:@ aestate
Leuk! Nog een in 'oudere' leeftijdscategorie
Ninatjuh01 schreef:Vandaag longeerles gehad en dat ging zooo fijn!!![]()
Ik had haar gelongeerd met de dubbele lijnen en ze was heel ontspannen. Soms vond ze rechtsom wat moeilijk en ging ze heel diep met haar hoofd, maar uiteindelijk verbeterde ditMijn pony stelt zich soms best wel aan.. ze wilde echt met geen mogelijkheid een plasje door dat in de longeercirkel lag
Na ongeveer 15 minuutjes losstappen en draven hadden we haar 'bijgezet', gewoon met de touwen door de bitring en dan onderaan de singel. Ze denkt dan altijd in het begin, ookal heb ik niet eens contact met haar mond, dat ze niet kan lopen omdat ze zo 'vast gezet' is haha. We lieten haar merken dat ze gewoon omhoog kan met haar hoofd als ze wil en toen dacht ze van, hee ik kan gewoon lopen en dan zet ze dr oortjes naar voren en loopt gewoon.
Verder ben ik echt ontzettend tevreden over hoe ze het deed vandaag, ik ben trots
Ninatjuh01 schreef:Bedankt!
haha gelukkig heb ik een paardje dat niet gaat rennenTenzij er een paard in de wei staat terwijl wij buiten bezig zijn. Dan showt ze zichzelf even, das zo schattig
![]()
Tijdens het rijden is ze met koud weer wel best druk maar nog steeds makkelijk onder controle te houden, terwijl ik bij anderen zie dat hun paard ze alle hoeken van de bak laat zien