Daarnaast vanavond mijn tuig gepast op Stitch. Het schoftje en de broek lijken mij te passen, maar het borststuk is te groot, helaas. Dus, behalve als hij nog een hele brede borst gaat krijgen (:p), moet ik daar wat anders op verzinnen.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

daar heeft ie even niet goed overna gedacht.
als ze wat geslaagd zijn komt er wel een fototopic, dan plaats ik de link hier! 
. Ik behandel haar ook met Equi Protection.
sorryyy!
we hebben feest hier thuis, dus beetje sneu om er nu tussen uit te sneaken, haha.

het waren van die gezonde luzerne brokjes ofzo, nou die hoeft ie dus niet
. Geoefend op: achterwaarts op zweep + stem, voedsel weigeren en verder onze standaard oefeningen herhaald. Dit keer ging het dus wél goed, ook duidelijk verbetering erin. Alles geoefend totdat ik tevreden was en toen hebben we samen gevoerd
(Stitch aan het halstertouw naast de kruiwagen)

alsof ie wist dat het gezonde snoepjes waren! (Naja gezond, beter dan die hij nu kreeg) 

ondertussen wat fotootjes geschoten, zal eens zien of daar wat gelukts tussen zit.
. Serena doet het gelukkig heel goed op onbeperkt gras, helemaal geen opgezette manenkam! Dus geen masker voor haar, Stitch wel vrees ik.