Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jolliegirl schreef:LoveAmadeo schreef:\Ik ben niet TEGEN slachten. Maar liever inslapen. Een kleine toevoeging, de geur die in een slachthuis hangt, die geur is niet prettig. Zoal voor mensen en dieren.
Wat een onzin.
Zet geen dingen neer als je niet weet hoe het zit.....![]()
Er hangt geen geur... Als je bij een goed slachthuis bent..
De paarden ruiken geen dood.. De paarden zijn niet bang voor bloed...
Mensen moeten zich eens wat meer verdiepen voor ze gaan oordelen.
Of heb het lef om eens in de paardenslachterij te komen kijken.... Dan praten we verder....
WorthTheWait schreef:Ik zou mijn paarden niet laten slachten, maar ze toch echt in laten slapen.
Ik heb liever dat m'n paard in het stro gaat liggen en rustig vertrekt. Ik zou niet bij het slachten van een paard willen zijn, inslapen lijkt me toch een rustiger beeld. Ik heb het niet op het slachten van paarden, verschrikkelijke beelden van gezien. Dan mag het in Nederland er anders aan toe gaan, maar ik zou het gewoon niet over m'n hart kunnen verkrijgen.
Veertje11 schreef:demo_love schreef:Ik heb dat ook.
Je bent dan nog wel verdrietig, maar als je hem laat slachten ook.
Slachten vind ik een ondankbare manier om een paard dood te laten maken.
Want anders word hij waarschijnlijk opgegeten
(Krijgt waarschijnlijk half bokt over zich heen...)
Ik ben het daarmee eens. Ik vind slachten respectloos, en je eigen paard opeten of aan je hond voeren al helemaal. Als je er jaren op hebt gereden heb je er toch een band mee, dan hoort hij toch ook bij je gezin?
Nee hoor, gewoon netjes inslapen. Vechten is onzin als je gewoon een goede dierenarts hebt die voldoende toedient.
SindyKaya schreef:KimD schreef:Ik heb er twee laten slachten, zelfs ene laten stukken en in de diepvries gelegd voor de hond. Vond ie heeeeeerlijk!
Is dit serieus of
Vind het toch best erg als het wel zo is..
Citaat:Ik ga niet kijken bij een moordpartij. En ik zal er ook niet zomaar komen. Die geur hangt er wel. Dat is bewezen