En inderdaad, een kind kan ook zomaar gebeuren hoor, hoe weloverwogen je ook bezig bent. Ik ben ook op die manier ter wereld gekomen. Niet verwacht, dwars door de pil heen, maar voila, k zit er toch
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

MarlindeRooz schreef:joelleollie schreef:Nee sorry ik zie liever mijn paard blij met zijn oortjes naar voren aan haar hooitje te knabbelen en een mooi schoon stalletje , dan een zielig paard, kletsnat van de regen , tot zijn knieen in de modder te staan.
of mag ik dat niet zeggen want dan ben ik een dierenbeul.
Zo denken mensen ja, maar paarden geven echt niks om modder hoor.![]()
En tot de knieën in de modder hoeft niet, kwestie van goede bodem creeëren.
Waar een wil is is een weg.
joelleollie schreef:MarlindeRooz schreef:
Dan wacht je tot de stal een plaatje vrij heeft.
Nee sorry ik zie liever mijn paard blij met zijn oortjes naar voren aan haar hooitje te knabbelen en een mooi schoon stalletje , dan een zielig paard, kletsnat van de regen , tot zijn knieen in de modder te staan.

MarlindeRooz schreef:joelleollie schreef:
Nee sorry ik zie liever mijn paard blij met zijn oortjes naar voren aan haar hooitje te knabbelen en een mooi schoon stalletje , dan een zielig paard, kletsnat van de regen , tot zijn knieen in de modder te staan.
Zo denken mensen ja, maar paarden geven echt niks om modder hoor.![]()

joelleollie schreef:Nee sorry ik zie liever mijn paard blij met zijn oortjes naar voren aan haar hooitje te knabbelen en een mooi schoon stalletje , dan een zielig paard, kletsnat van de regen , tot zijn knieen in de modder te staan.
NesxNas schreef:MarlindeRooz schreef:Zo denken mensen ja, maar paarden geven echt niks om modder hoor.![]()
Maar als er geen wil is, komt er ook geen weg.
dyoka schreef:MarlindeRooz schreef:Zo denken mensen ja, maar paarden geven echt niks om modder hoor.![]()
Mijne wel, en regen vindt-ie ook verschrikkelijk.
naomi_g1998 schreef:MarlindeRooz, kan wel een wil hebben maar dan moet ik ook geld genoeg hebben.
chelle_dora schreef:Waar een wil is.. is een weg?
Nou ik wil met alle beste wil van de wereld 14 uur per dag op stal rondhangen. Alleen jammer dat mijn hart na 4 uur blauwbekken in de kou (omdat ik zei de gek niet niet in de kantine wil zitten maar m'n paard graag in de gaten houd in de paddock) toch heel anders over denkt en ik de rest van de dag kan gaan uitrusten omdat m'n hart de rest van de dag niet meer functioneert.
Kan ik m'n knol wel een uur reizen verderop zetten, maar k hou graag m'n paard zelf in de gaten want je kan echt niet altijd op je stalgenoten aan.

vuurneon schreef:joelleollie schreef:
Maar het is niet zwart/wit.... Je hebt ook plekken waar een paard 24/7 buiten staan en gewoon droog of in mooie grote loopstallen binnen.
Net als met paarden op stal; het is niet 24/7 op stal of 24/7 buiten stal. Paard kan ook prima 12 uur buiten staan en de andere 12 uur op stal.
MarlindeRooz schreef:chelle_dora schreef:Waar een wil is.. is een weg?
Nou ik wil met alle beste wil van de wereld 14 uur per dag op stal rondhangen. Alleen jammer dat mijn hart na 4 uur blauwbekken in de kou (omdat ik zei de gek niet niet in de kantine wil zitten maar m'n paard graag in de gaten houd in de paddock) toch heel anders over denkt en ik de rest van de dag kan gaan uitrusten omdat m'n hart de rest van de dag niet meer functioneert.
Kan ik m'n knol wel een uur reizen verderop zetten, maar k hou graag m'n paard zelf in de gaten want je kan echt niet altijd op je stalgenoten aan.
Ja, maar dan is het alsnog een keuze. Niet iets waar je niks aan kan doen.

MarlindeRooz schreef:chelle_dora schreef:Waar een wil is.. is een weg?
Ja, maar dan is het alsnog een keuze. Niet iets waar je niks aan kan doen.
vuurneon schreef:MarlindeRooz schreef:Nee en dat snap ik dus niet, dat mensen gewoon domweg geen "wil" hebben om hun paard weidegang te bieden.
Mijn paard krijgt ook echt geen weidegang nu, dat lukt niet met onze ondergrond. Dan kunnen ze heel het voorjaar en de zomer er niet op
. chelle_dora schreef:MarlindeRooz schreef:Ja, maar dan is het alsnog een keuze. Niet iets waar je niks aan kan doen.
Ja, dat mijn hart kapot is gegaan dit jaar is echt een keuze geweest joh o_O daarvoor deed ie het prima, maar daar heb ik echt voor gekozen dat ze dit jaar gaan opereren.. jezus zeg..
naomi_g1998 schreef:MarlindeRooz, kan wel een wil hebben maar dan moet ik ook geld genoeg hebben.
dyoka schreef:Esmeej333 schreef:Same here, daarom goed gedraineerde paddock.
Ja mooi, luxe, leuk, maar daar heb ik de middelen niet voor.
MarlindeRooz schreef:Zo denken mensen ja, maar paarden geven echt niks om modder hoor.![]()