Xloveskanjer schreef:mijn honden zijn ook wel eens slachtoffer geweest
Halstertrouw aan de halsband en hindernisjes in de tuin,
en het ersgte nog het is ooit gefilmd waarin ik riep dat ie in de verkeerde 'galop' zat
ZIEN!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Xloveskanjer schreef:Chroosje schreef:Och zo herkenbaar dit alles, paardje spelen, vlechten, fiets (of papa hihi) als paard gebruiken, ik herken mezelf in alles ghehe.
Maar mijn hond(je) is nog steeds het slachtoffer, ik bouw altijd een sprongetje en dan vliegt hij er met gemak overheen, hij vindt dit ook heel leuk om te doen hahahaVoorbeeld komt straks
doe ik stiekem ook nog soms hoor. hondje van 15cm hoog springt zo 50 cm...
JuliaKamm schreef:Ohja en als er iemand van mn vriendinnen op stal aan het springen is in de bak dan springen wij nog steeds zonder paarden mee
En ik heb nog 1 heel erg ding wat wel met penny heeft te maken, maar het is maar een maandje geleden..
Nou hier komt het hoor:
Wij slapen altijd elke vakantie met alle meiden (de meiden, zo noemen wij onze vriendinnengroep op stal) in de kantine.
Nou waren wij laatst naar de Primark geweest en hadden we allemaal een koeien onesie gekocht, en we sliepen dus die avond in de kantine..
Wij zijn toen de zon bijna onderging en er geen mensen meer op stal waren met onze koeien onesies naar de bak gegaan en hebben een sprong opgezet, en toen gingen we springen in onze koeien onesies..
Daarna zijn we nog langs de stal baas geweest om onze onesies te laten zien. En ik citeer wat hij zei: ' Och jezus, en dan heb je zulke meiden op je pensionstal staan...'
Hahahah t was echt geweldig, we gingen ook langs de weg staan om over te steken en je had die koppen van die mensen moeten zien die langs reden !!
Ik was 15 toen ik begon met paardrijden, dus nooit echt pennytijden gehad jammer genoeg
)
En we hadden een aantal van deze tuigjes en het was altijd vechten om de mooiste. We liepen dan dressuurproeven, of we hadden 'les' van een meisje die dan een jaar ouder was, of we bouwden een parcours.
, als ik nu over heuvels ga met NesxNas dan doen we alsof we springen we gaan ook over de schaduwen springen, ik zelf 'galoppeer buiten haha , wel als niemand het ziet
, vroeger had ik ook de film over het paard van sinterklaas gezien en die winky (geloof ik
) ging dan dat paard in der schuur houden, ik wou dat dus ook
, ik heb vroeger ook best wel penny dromen gehad (letterlijk dat ik heb gedroomd) dat ik op mylittle pony's rond aan het rijden was, en ook 1 x zag ik wilde pegasussen bij de speeltuin
, ik had zelf in mijn droom een wit paard in mijn schuur staan , en toen later zag ik de wilde pegasussen
dit heb ik letterlijk gedroomd!Glitter_ schreef:Thank god, ben ik niet de enige die vroeger als een gek parcoursjes renden en deed alsof ik een paard was.. haha

Maar dat wist mama natuurlijk niet)