Het ergste wat jij als penny vroeger hebt gedaan?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 19:34

Xloveskanjer schreef:
;( mijn honden zijn ook wel eens slachtoffer geweest ;(
Halstertrouw aan de halsband en hindernisjes in de tuin,
en het ersgte nog het is ooit gefilmd waarin ik riep dat ie in de verkeerde 'galop' zat _/-\o_

ZIEN! :')

Chroosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 19:38

Xloveskanjer schreef:
Chroosje schreef:
Och zo herkenbaar dit alles, paardje spelen, vlechten, fiets (of papa hihi :o) als paard gebruiken, ik herken mezelf in alles ghehe.

Maar mijn hond(je) is nog steeds het slachtoffer, ik bouw altijd een sprongetje en dan vliegt hij er met gemak overheen, hij vindt dit ook heel leuk om te doen hahaha :jVoorbeeld komt straks :+

doe ik stiekem ook nog soms hoor. hondje van 15cm hoog springt zo 50 cm... :o

Herkenbaar hahaha, die van mij is denk ik ook zo'n 15 cm, en die springt ook wel rond die hooogte, verbaast me altijd wel, want dat ukkie springt toch 3x z'n eigen hoogte hahahaha. Maar 't hondje vind het leuk en hij doet dit met gemak. Ik zit eraan te denken om met hem op honden agility te gaan, maar moet het wel even goed plannen met hw maken enzo hahah :+

Pam87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 19:39

FemkeUtah schreef:
altijd samen met mijn manege vriendinnetje paardje spelen, (iemand was het paard incl. hoofdstel en de ander liep er achter, de hond is ook nog een aantal keer de sjaak geweest)

Dat deed ik ook altijd :P incl bit haha

Chroosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 19:41

hannah41 schreef:
Xloveskanjer schreef:
en het ersgte nog het is ooit gefilmd waarin ik riep dat ie in de verkeerde 'galop' zat _/-\o_

DIE JA hahahahaha :')

Fitii

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 19:50

JuliaKamm schreef:
Ohja en als er iemand van mn vriendinnen op stal aan het springen is in de bak dan springen wij nog steeds zonder paarden mee :')

En ik heb nog 1 heel erg ding wat wel met penny heeft te maken, maar het is maar een maandje geleden..
Nou hier komt het hoor:

Wij slapen altijd elke vakantie met alle meiden (de meiden, zo noemen wij onze vriendinnengroep op stal) in de kantine.
Nou waren wij laatst naar de Primark geweest en hadden we allemaal een koeien onesie gekocht, en we sliepen dus die avond in de kantine..
Wij zijn toen de zon bijna onderging en er geen mensen meer op stal waren met onze koeien onesies naar de bak gegaan en hebben een sprong opgezet, en toen gingen we springen in onze koeien onesies..

Daarna zijn we nog langs de stal baas geweest om onze onesies te laten zien. En ik citeer wat hij zei: ' Och jezus, en dan heb je zulke meiden op je pensionstal staan...'

Hahahah t was echt geweldig, we gingen ook langs de weg staan om over te steken en je had die koppen van die mensen moeten zien die langs reden !! _/-\o_

Heb echt superhard moeten lachen met deze :') Ik was 15 toen ik begon met paardrijden, dus nooit echt pennytijden gehad jammer genoeg :)

dinniee

Re: Het ergste wat jij als penny vroeger hebt gedaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 20:42

nice!!!

Farome

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 21:26

hannah41 schreef:

Zal eens kijken of ik het op bokt kan krijgen.. Sws dan pas vanaf morgen:p

loisevers

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 21:51

Ik ging ook hele dagen m'n hond als paard gebruiken..

Ondanks dat ik een shetje had was mijn hond ook een paard...

Hele dagen door poetsen, 'hoeven' uitkrabben met een borstel...

Hindernissen maken en hem laten springen..

Hij kreeg ook paarden voer, brokken en penen ( eet hij nu nog)

En als ik ging rijden sleurde ik hem met een touw achter mij aan...

En mijn shetlander ging ik stiekem altijd heel veel eten geven.. Als mijn moeder net brokken had gegeven, ging ik stiekem nog 1,5 kilo pakken....

Brechtjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 22:08

loisevers schreef:

En mijn shetlander ging ik stiekem altijd heel veel eten geven.. Als mijn moeder net brokken had gegeven, ging ik stiekem nog 1,5 kilo pakken....

_/-\o_ die was vast dik :')

loisevers

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 22:13

Hartjeponys schreef:
loisevers schreef:

_/-\o_ die was vast dik :')

Haha ja dat zeker :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 22:22

Hahaha!

Zelf op mn 12 begonnen.. Altijd als we in de auto zaten: 'heey mem! Das een new forest..' ,altijd menen dat ik t ras wist XD (ik verzon vaak wat )

sophianemo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 22:27

Haha! Als ik ver moet rennen ga ik altijd doen alsof ik een paard ben die ver moet draven. Dan red ik die 7 kilometer zo!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 22:30

Oja, met piepjestest/shuttlerun op school soms een soort galop, makkelijker vol te houden XD Maar alleen als we met een megagroep zijn :)

Edit: zodat het niemand opvalt dat ik soms niet normaal ren :)) xD

manon_goldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 22:33

Ik ging op de basischool altijd met een vriendin proefjes/springpacourtjes uit mijn hoofd leren en nalopen
(Hielp verassend goed :j )

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 22:42

Wij hadden op de basisschool vroeger speciale tuigjes, die over je hoofd ging en om je nek en buik zaten :') En we hadden een aantal van deze tuigjes en het was altijd vechten om de mooiste. We liepen dan dressuurproeven, of we hadden 'les' van een meisje die dan een jaar ouder was, of we bouwden een parcours.

Prachtige tijden.

MuttleyMarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 07:15

Een vriendin van mij en ik gingen in de gymzaal voordat de gymles begon , paardrijles geven. Iedereen die meedeed leerde wijken, achterwaarts , galopperen ,enz. :)

xRooss

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 13:23

Geweldig topic!
Ben/was volgens mij nooit heel erg geweest ofzo.. Heb ik gewoon het lef niet voor :')
Wel een keertje dat mijn oma mij meenam naar Appasionata alle rassen weten, paardje spelen met mijn vriendinnetjes! Nooit mijn hond over een sprong getrokken ofzo.. Waren ze veel te lui & dik voor... Ook nooit een weiland ingeklommen, dat si ook wel erg moeilijk in de randstad :')

xLHHx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 13:30

Als ik vroeger op de fiets zat lichtrijden en spelen dat de fietsen paarden waren , ik had vroeger ook een hobbel paard :') , als ik nu over heuvels ga met NesxNas dan doen we alsof we springen we gaan ook over de schaduwen springen, ik zelf 'galoppeer buiten haha , wel als niemand het ziet :'), vroeger had ik ook de film over het paard van sinterklaas gezien en die winky (geloof ik :') ) ging dan dat paard in der schuur houden, ik wou dat dus ook :') , ik heb vroeger ook best wel penny dromen gehad (letterlijk dat ik heb gedroomd) dat ik op mylittle pony's rond aan het rijden was, en ook 1 x zag ik wilde pegasussen bij de speeltuin := , ik had zelf in mijn droom een wit paard in mijn schuur staan , en toen later zag ik de wilde pegasussen := dit heb ik letterlijk gedroomd!
En ja ik speelde ook vroeger alsof ik een paard was :p

Edit!
Laatst bijgewerkt door xLHHx op 18-11-13 13:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Glitter_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 13:36

Thank god, ben ik niet de enige die vroeger als een gek parcoursjes renden en deed alsof ik een paard was.. haha

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 14:34

Glitter_ schreef:
Thank god, ben ik niet de enige die vroeger als een gek parcoursjes renden en deed alsof ik een paard was.. haha

Oh god, bij ons ook jah, ik was het paard en deed ZZ zwaar dressuurproeven en sprong altijd hoger dan 2,50 meter, zonder zadel!!

Het ergste was dat ik er laatst nog mee geconfronteerd werd, door zo'n vriendin van mij :')
Vriendin: "Btw, ik heb trouwens een kennis en die woont toevallig tegenover jou, toevallig hea! :D
Ik: "Ooow, haha inderdaad, toevallig zeg!"
Vriendin: "Jaa, het vertelde dat hij je vaak ziet. Alleen hij zegt dat jij vroeger altijd parcoursen opzette en dan dat ging springen en je deed alsof je een paard was *trekt raar gezicht* En benen heel hoog optillen bij het draven enzo..
Ik: *denkt oliebol, begin er nou niet over .. * Huh?! *pokerface* Dat was dan vast iemand anders, heb ik echt niet gedaan hoor.... :')

Ik had ook trouwens een fantasiepaard, Spirit, een wilde hengst waar ik alles mee kon doen, en hij me helemaal vertrouwde!!! Het was een bruin-witte hengst met op de zijkant van zijn neus drie witte vlekjes :')
Met die hengst deed ik dus alles, dressuur proeven zonder zadel en hoofdstel, en wanneer ik dan de honden ging uitlaten dan was er een heel mooi parkje waar heel weinig mensen kwamen en daar deed ik altijd die proeven. Mama vond het altijd heel goed dat ik de honden zo lang uitliet, maar in werkelijkheid liet ik ze uit, gingen ze liggen en kon ik mijn dressuurproef doen :')
Toen ik ouder werd deed ik dat natuurlijk niet meer, en toen ging ik die honden helemaal niet zo lang meer uitlaten (eigenlijk hetzelfde, maar deze keer was ik sneller thuis omdat ik die proeven niet meer deed :') Maar dat wist mama natuurlijk niet)
"Jammer zeg, je liet die honden vroeger altijd zo lang uit!! Nu kruip je weer snel achter je laptop, jammer" _O-

Maar tijdens de honden uitlaten, joggen of waar dan ook als er weinig mensen zijn, galoppeer ik nog steeds hoor, houd ik langer vol :D

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 14:53

Glitter_ schreef:

Ik doe het nog steeds :')
Maar dat komt omdat ik mijn record wil verbreken van vroeger, en dat lukt niet :o
Afbeelding

Eilandmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 14:59

ik hield ook altijd een paardendagboek bij, en dan elke week erin schrijven op wie je gereden had en of het wel leuk was!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 15:02

Ik had een supergaaf stokpaard 8-)

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 15:14

Xloveskanjer schreef:

Dus jij maar zeggen dat hij d.m.v. een galopswissel over moest springen? :')

Glitter_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 18:09

Hahahaha geweldig.