Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Beau_Myrthe schreef:Bespreek het met je ouders en ga met hun baarde manege, zal wel oppassen met de prijs als de manage eigenaar eenmaal weet dat jij hem/haar heel graag wil kan die hoger gaan zitten.
Succes! Ben benieuwd of het lukt. Ben je van plan haar nu te kopen of pas als ze uit de lessen gehaald wordt?
Edit: een lijstje maken met voor en nadelen is altijd handig en zullen je ouders denk ik ook erg op prijs stellen. Zo gaaf je aan dat je meedenkt!
Ramboxxx schreef:Beau_Myrthe schreef:Bespreek het met je ouders en ga met hun baarde manege, zal wel oppassen met de prijs als de manage eigenaar eenmaal weet dat jij hem/haar heel graag wil kan die hoger gaan zitten.
Succes! Ben benieuwd of het lukt. Ben je van plan haar nu te kopen of pas als ze uit de lessen gehaald wordt?
Edit: een lijstje maken met voor en nadelen is altijd handig en zullen je ouders denk ik ook erg op prijs stellen. Zo gaaf je aan dat je meedenkt!
Ok heb een heel lijstje
Maak zo ff topic over
Ik denk toch dat ik een jonger paardje wil
Iedereen heeft gelijk
M'n lieveling blijft toch nog lang op de manege
Ik denk dat hij daar eigenlijk tot z'n dood zal blijven
Dus ga ik voor een ander
Maar hij blijft m'n liefie
_Mondy_ schreef:Besef dat dat straks misschien ook met deze pony gebeurt. Wat wil je dan, weer een nieuwe erbij of lang niet rijden. Of koop je voor dat geld een jongere en grotere pony waar je (als alles goed gaat uiteraard) nog veel langer plezier van hebt. Dat zijn singen die je voor jezelf heel goed moet gaam afwegen en op t lijstje zetten![]()
Suc6 iig en leuk dat je voor een eigen pony gaat
Weet je al of de pony te koop staat of dat je haar kan kopen straks ? Straks maak je jezelf blij met een dode mus.
marijacindy schreef:Vraagje, vat dit niet verkeerd op!:
Kan jij een paard nageefelijk rijden, weet je ook wat er dan gebeurt in het lichaam van je paard?
Ben je snel bang voor een paard dat de hele tijd trapt bokt en bijt? (omdat sommige mensen liegen over de verkoop van hun paard)
). Alleen één grote tip: als je ouders niet veel van ponys kennen, neem dat iemand mee die er veel verstand van heeft als je ergens zou gaan kijken. Die kan veel beter inschatten of een pony echt braaf is of alleen maar braaf lijkt
. Ramboxxx schreef:Marijacindy: ik kan niet zo goed nagevelijk rijden
Ik ben niet snel bang voor paarden
Ben 1 keer gevallen
Daarna was ik heel ven bang om er weer op te stappen( paard ging bijna op me staan)
Maar ben niet bang voor een bijtend bokkend en trappend paard
Wen wil je dit allemaal weten
Ramboxxx schreef:Ik kan wel aan de teugel rijden
Maar dat gaat wel met veel moeite
Maar van mij hoeven paarden niet aan de teugel te lopen
Ik vind het sneu als paarden de hele dag met hun nek gebogen moeten lopen