Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lynnepinny schreef:Opeens herinner ik me weer wat van vroeger..
Ik mocht geen eigen pony toen ik kleiner was, dus deed ik alsof de fiets mijn pony was. Zat vervolgens de halve dag te lichtrijden op mijn fiets, cap op, zweepje om de fiets af en toe een tik te geven..![]()
Zsport schreef:dat ik in het bos gehuil en geschreeuw kreeg omdat ik volgens een paar meisjes verboden was om met sporen te rijden,
vreemd toch?
ze vonden het maar zielig, misschien prikte ik mijn pony wel stuk!
ik negeerde ze en reed verder, 1 van de 3 moest huilen.
lucaa2 schreef:Zsport schreef:dat ik in het bos gehuil en geschreeuw kreeg omdat ik volgens een paar meisjes verboden was om met sporen te rijden,
vreemd toch?
Prik jij je paard dan echt zo hard met je sporen dat hij er vleeswonden van krijgt?![]()
Die arme penny's wisten natuurlijk van niks, zij maar denken dat sporen super zielig zijn
MyHu schreef:Zsport schreef:dat ik in het bos gehuil en geschreeuw kreeg omdat ik volgens een paar meisjes verboden was om met sporen te rijden,
vreemd toch?
Prik jij je paard dan echt zo hard met je sporen dat hij er vleeswonden van krijgt?![]()
Die arme penny's wisten natuurlijk van niks, zij maar denken dat sporen super zielig zijn
Zijn ze toch ook![]()
We prikken jou toch ook niet met sporen
Lieshorses schreef:Heb het penny term nooit echt over me heen gehad.
Maar vroeger, ik was in de efteling, mijn favo acctractie; Het Carrousel
Natuurlijk kwam ik daar dan aan met mijn vader, ik zo snel mogelijk aan de paardjes
in de draaimolen toe rennen. En hup daar zat ik dan, dan zag ik me met een paar andere
meisjes als enige op de paardjes zitten. HappyfeelingTsja, zo'n carrousel als ze daar
hebben is ook erg luxe hoor! Ik zat daar met volle trots met die teugels in m'n handen,
mijn pa achter me in een ander karretje, tsja dan voel je je echt the boss
Zsport schreef:ik heb deze sporen,
http://www.divoza.com/collectie/ruiter/ ... r-rvs.html
als ze daar zielig over gaan doen... sporen zijn niet zielig als je ze maar goed gebruikt, bij de meine is er geen tekentje te zien op de plek bij de sporen.
Precyll schreef:Zsport schreef:ik heb deze sporen,
http://www.divoza.com/collectie/ruiter/ ... r-rvs.html
als ze daar zielig over gaan doen... sporen zijn niet zielig als je ze maar goed gebruikt, bij de meine is er geen tekentje te zien op de plek bij de sporen.
Mijn dochter heeft deze http://www.divoza.com/collectie/ruiter/ ... spoor.html in de kleur groen gekregen, maar rijdt er nog niet mee.
Maar hoe penny achtig, alles moet in dezelfde kleur. Op 21 juli is ze jarig en dan is haar set compleet...weet ze nog niet hehe, wij willen wel meehelpen aan haar penny gedrag.
Doanique schreef:Ik had vroeger een bed met aan beide uiteinden nog zo'n stang erboven (voor de mooi ofzo).
Daar deed ik dan een kussen op, vast met riemen als singel.
Aan die 'singel' gingen nog twee riemen, aan iedere kant een als beugels.
Touwtje aan de voorkant van het bed en erop zitten, beugels in, teugels op maat, rieten mand gesloopt om een zweep te hebben en gaan met die banaan!
Dat had ik ooit nog is van mn nicht geleerd...
Oh enne, niet met paarden maar toen ik klein was wou ik altijd hondje spelen. Dus dan was oma wandelen en dan ging ik mee, als hondje (inclusief 'riem').
Een mevrouw met een kindje zei toen ''Kijk, dat meisje mag niet los lopen!'' Toen reageerde dat meisje ''Nee hee mam, ze speelt hondje!''