Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jakizi schreef:Zie nog steeds een heleboel wijzende vingers blijft jammer maar goed, kan me of steeds vinden in pniekepnak.
Ff off topic @ceriadwen ligt ie in de kreukels of gewoon een lekker wandelingetje?
Ceriadwen schreef:Stuk gereden, niet willen luisteren en daarmee dus ook het plezier uit hem gereden en daarna beschadigd in de longeerbak terwijl ik nog zo had gezegd dat ze beslist niet de longeer in mocht met hem. Mijn paard klapt door de wanden heen als je niet op let. Cirkel is net te klein voor zijn postuur en met beleid kan je er prima in longeren, moet je wel weten wat je doet en hoe hij reageert. Met als resultaat dat er een achterbeen open ligt nu. Vorige maand al de veearts erbij omdat op het voorbeen 2 gaten zaten en het bloed eruit liep... Puur omdat iemand niet wil luisteren dus die krijgt een enkele reis.
Lees het terug ziet er vaag uit zo..
hij is lichamelijk stuk gereden,
Beschadigd door de longeer
plezier is eruit met rijden dus hij is een soort van passief wat hij nooit eerder is geweest
( plus dat ze ruzie maakt op stal ben ik ook niet blij mee)
XAnoukdb schreef:fuego3 schreef:wat is de reden dat jij het niet durft te vragen aan je ouders?
Dat is noet het probleem, maar hoe, als ik begin van mag ik weer een eigen paard, kom ik niet echt zo overtuigend over, wil juist zodra ik begin ze meteen snappen dat ik het écht wil en kan.
XAnoukdb schreef:fuego3 schreef:wat is de reden dat jij het niet durft te vragen aan je ouders?
Dat is noet het probleem, maar hoe, als ik begin van mag ik weer een eigen paard, kom ik niet echt zo overtuigend over, wil juist zodra ik begin ze meteen snappen dat ik het écht wil en kan.