Suusie22 schreef:een paspoort of chip is idd geen eigendomsbewijs!
klopt!!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
anikailove schreef:even een vraag: wat is er zo "stom" aan kampers? afgezien wat ze met tucker hebben gedaan.
Joscaa schreef:Meeerel schreef:Het is geen bewijs als je het niet op je naam laat zetten, daarom moet je dat WEL doen want dan is het WEL eigendoms bewijs.
En hoe weet de politie nu of jij het wel overgeschreven hebt en het dus jouw paard is, of dat je het paard gekocht hebt, nog niet hebt overlaten schrijven maar het wel jouw paard is. Moet je hem dan weer terug geven aan de oude eigenaren omdat die een eigendomsbewijs hebben?Noo. Mijn vorige paard was 24, had in haar leven een boel eigenaren gehad, maar stond nog steeds op naam van de fokker.
Wil dat zeggen dat ze nooit van die andere mensen geweest is? Merk je nu zelf hoe onlogisch jouw logica is?
TS; Hoe hard het tegen over jouw ook is, ik zou het ook niet echt aandurven verdere acties te ondernemen, gezien we allemaal weten hoe dat volk zou kunnen zijn als je er ruzie mee hebt...

Meeerel schreef:Mocht je tucker eigenlijk wel chippen? Heb je hem nu niet zomaar je eigen pony gemaakt zonder dat het mocht?
Hebben ze hem echt aan jou gegeven of hem je hem gewoon ingepikt? Dat ingepikt klinkt stom maar na een half jaar is hij niet van jou hoor maar nu heb je hem al gechipt......
xNK schreef:Meeerel schreef:Mocht je tucker eigenlijk wel chippen? Heb je hem nu niet zomaar je eigen pony gemaakt zonder dat het mocht?
Hebben ze hem echt aan jou gegeven of hem je hem gewoon ingepikt? Dat ingepikt klinkt stom maar na een half jaar is hij niet van jou hoor maar nu heb je hem al gechipt......
Als jij een pony krijgt, neem je toch aan dat je er alles mee mag?

Jetta schreef:LecyTinker schreef:Dit is geen aanval tegen kampers, want ik ben opgegroeit met een groep hele leuke kampers. Maar ik weet wel waar ze toe instaat zijn.
Tja, het zijn nét mensen..

sharontucker schreef:Ik ben inderdaad bang dat als ik naar de stad ga oid, en ik heb Tucker weggehaald,dat ik hun tegenkom wanneer er geen politie bij is.
De meeste kampers zijn daar heel aardig maar ze mogen me echt niet meer
GamblersCup schreef:Ik begrijp je angst ook hoor TS. Zelfs op tv was er te zien dat agenten in hun broek pisten omdat ze de strijd met mensen uit een kamp aan moesten gaan. Uiteraard zijn ze "niet allemaal" zo, er is een kamper hier op Bokt en mensen die met kampers getrouwd zijn (ben je dan zelf ook een kamper?), en het gros zijn gewoon aardige mensen hoor! Maar net zoals overal, zitten er rotte appels tussen. En deze doen er nog een schepje bovenop, door schijt te hebben aan politie, dus zéker dat ze jou niet met rust zullen laten.
Amaris schreef:@jepsic: heb je het topic gelezen? Jouw eerste zin klopt niet zoals al honderdduizend keer gezegd is.