vigo_is_lief schreef:hoi, welke verf gebruiken jullie ? ik gebruik modelbouw verf, maar dat is moeilijk schoonmaken en het gaat snel op, kan het ook met gewoon acryl verf ofzo ? en die maak je van die mooie overgangen zoals bijv. een grijzige neus naar een wit hoofd ofzo.. help !
In dit topic zul je waarschijnlijk eerder antwoord krijgen op vragen over repainten, in dit topic hieronder zitten meer repainters dan in het Schleich topic

[HK] 1/ (Schleich) repainters! Wij repainten vrolijk door!
Maar om antwoord te geven op de vraag, jahoor, acrylverf kan prima, sterker nog de meeste mensen hier gebruiken acrylverf
werkt echt prima. Om vloeiende overgangen te maken zul je moeten mengen en/of met water aan de slag willen gaan. Dat kan als het goed is ook met olieverf, maar die kan je niet goed mengen met water, dus daar zul je een andere verdunner voor moeten regelen. Verder weet ik niks van olieverf, ik gebruik het zelf nooit
Zou je overige vragen over repainten in het repainter topic kunnen stellen? want niet alle Schleich verzamelaars vinden het leuk om schilder vragen en antwoorden te moeten lezen (vandaar dat er ook een apart topic voor is
)PBL: dat westernhalster!!!

Ben vandaag naar de stad gegaan omdat ik mij verveelde en ik ben opzoek gegaan naar klei. Maar ik had apoxie wel gezien, alleen was het verschrikkelijk duur. 26 euro voor een klein pakje