Mag dit wel??

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 18:12

loveidefix schreef:
Vjestagirl schreef:
Iedereen is aardig begonnen...

Tjaa... ik vind jou over het algemeen nog al pittig reageren (ook in andere topics).
Normaal reageer ik ook niet op jou berichtjes, maar nu doe ik het toch even.
Niet vergeten dat het beste meisje nog maar 12 is, en dan ken je de ongeschreven
bokt regels nog niet :+

Oh ja hoor, scheelt dat ik hier ook niet zit om aardig gevonden te worden. Ik heb jou net zo goed in mijn foeilijst staan ;).

Ik heb mijn best gedaan het vriendelijk uit te leggen, net als vele anderen. Maar als de TS alle logische uitleg weg blijft gooien met 'het is niet waar' 'iedereen zegt dat ik heel netjes rijd' enz enz enz, ja, das een irritatie factortje...

Overigens roept de ts zelf in een ander topic:
Citaat:
Als je je pony zijn rug wild verknallen moet je zo verder doen!

Als je dat niet wild een andere pony voor jou kopen of niet meer op deze rijden!

De keuze is aan jou....

Als iemand niet naar haar wil luisteren of het niet met haar eens is, dus zij die zonder zonde is werpe de eerste steen...

SienenIvo

Re: Mag dit wel??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-12 18:14

Sorry hoor,kijk maar eens terug!

En trouwens dat is de waarheid!

GittekeZ1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 18:14

Ik kan je wel vertellen dat wij op stal alleen met haflingers rijden
van B tot en met Z2
de punten verschillen altijd wel eens iets maar nooit vanwege de haflinger en dat over heel veel wedstrijden gezien
Een meisje bij ons op stal van 11 jaar rijd bij de wedstrijden gewoon winst punten
dus leeftijd heeft er ook niets mee te maken

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 18:15

SienenIvo schreef:
Sorry hoor,kijk maar eens terug!

En trouwens dat is de waarheid!

Wat ik (en anderen met mij) zeg is ook "de waarheid" ;)

SienenIvo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-12 18:15

Dat is ook de waarheid! ;)

SienenIvo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-12 18:16

Dat weet ik zelf ook hoor!

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 18:16

Vjestagirl schreef:
loveidefix schreef:

Tjaa... ik vind jou over het algemeen nog al pittig reageren (ook in andere topics).
Normaal reageer ik ook niet op jou berichtjes, maar nu doe ik het toch even.
Niet vergeten dat het beste meisje nog maar 12 is, en dan ken je de ongeschreven
bokt regels nog niet :+

Oh ja hoor, scheelt dat ik hier ook niet zit om aardig gevonden te worden. Ik heb jou net zo goed in mijn foeilijst staan ;).

Ik heb mijn best gedaan het vriendelijk uit te leggen, net als vele anderen. Maar als de TS alle logische uitleg weg blijft gooien met 'het is niet waar' 'iedereen zegt dat ik heel netjes rijd' enz enz enz, ja, das een irritatie factortje...

Overigens roept de ts zelf in een ander topic:
Citaat:
Als je je pony zijn rug wild verknallen moet je zo verder doen!

Als je dat niet wild een andere pony voor jou kopen of niet meer op deze rijden!

De keuze is aan jou....

Als iemand niet naar haar wil luisteren of het niet met haar eens is, dus zij die zonder zonde is werpe de eerste steen...

Je hoeft van mij ook niemand aardig te vinden, maar als je deze bokster zo vervelend vind kun je (als volwassen en ervaren bokker) toch heel makkelijk op het rode kruisje in de linker boven hoek klikken? :)

Ik heb jou niet op mijn foei-lijstje staan trouwens, ik reageer alleen nooit op je berichtjes, thats all :D
Normaal kan ik joun reacties ook erg waarderen hoor, niet gelijk gaan denken dat ik je haat, maar in dit geval is het gewoon een beetje aan de pittige kant.

ownwise

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 18:17

Werkelijk bizar hoe sommige reageren!!
Dit meisje is 12 en ze wordt gewoon uitgekakt door sommige volwassenen :? :? .

Alles gaat zeker perfect? tuurlijk, elk meisje van 12 hoort toch al perfect te rijden, duh :? Wat een reacties zeg, :n

Vjestagirl, ze vraagt niemand de jury te beschuldigen.... dit is een meisje van 12 (!!) wat in haar hoofd heeft dat haar lagere punten door het ras van haar pony komen. Dat dit niet het geval is, leert ze met de jaren wel, daar hoeven jullie volwassen mensen haar niet voor onderuit te trappen hoor.

Gewoon een simpel antwoord van "Ik denk niet dat het aan het ras ligt, lekker door oefenen" was ook prima geweest, of lekker door klikken als het topic je niet aanstaat... heel volwassen om een meisje van 12 zo'n rotgevoel te geven zeg.... hoop dat het jullie kinderen nooit overkomt.

TS, ook ik denk dat het niet aan het ras van je pony ligt, je bent nog jong en hebt een flinke pony onder je, voordat jullie een team vormen en jij hem nog netter de baan rond stuurd is heel veel uren training nodig. Lekker blijven lessen en veel verschillende dingen oefenen dan komt het wel! Gewoon lekker onderlinge wedstrijdjes blijven doen, ervaring is altijd goed en je doet er niemand kwaad mee, ookal lijkt het in dit topic soms van wel :roll:

Succes!

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 18:18

Ik vind deze bokster helemaal niet vervelend. Ik vind deze bokster ontzettend eigenwijs, maar hee, dat ben ik ook! Misschien is dat wel de reden dat ik nogsteeds in dit topic zit ;). Ik wil lekker helemaal niet op het kruisje in de linker (rechter!) bovenhoek klikken, ik vind dit grappig.

En fijn dat je me niet haat. Maar het mag hoor, als je wilt ;).

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 18:19

ik begrijp vjestagirl ook heel goed TS..

ook ik ben heel behulpzaam en aardig begonnen maar natuurlijk zeg je er steeds wat aan te doen, maar je haalt er ook heel onrelevante dingen bij..
wat zegt de intructrice wat je verkeerd doet en wat staat er in 1 van de protocollen die je hebt liggen...

En neem nou aan dat het niet om ras gaat natuurlijk er zijn er weleens bij maar dat is niet bij alle wedstrijden zo.

Werk eerst aan je zelf aan je houding aan je zit het contact met je pony ect ect ..

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 18:19

SienenIvo schreef:
Orienta:

Hij kijkt geen sterren en ik ben bezig om hem nageeflijker te laten lopen.

Misschien dan even wachten met wedstrijden rijden tot je hem goed nageeflijk kan rijden. ;)

En zelfs bij een jury die niet van koudbloeden hou kan je winst rijden, maar je moet dan wel zorgen dat je goed rij. ;)

SienenIvo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-12 18:20

Ik zeg ook niet dat ik de sterren van de hemel rijd,maar wat ik al zei ik stop er even veel energie en tijd in om het zo goed mogelijk te doen en dan ben ik toch laatste!Nou is dat iet zo'n drama hoor!
Maar ik vind het niet zo netjes van de jury!

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 18:21

Vjestagirl schreef:
Ik vind deze bokster helemaal niet vervelend. Ik vind deze bokster ontzettend eigenwijs, maar hee, dat ben ik ook! Misschien is dat wel de reden dat ik nogsteeds in dit topic zit ;). Ik wil lekker helemaal niet op het kruisje in de linker (rechter!) bovenhoek klikken, ik vind dit grappig.

En fijn dat je me niet haat. Maar het mag hoor, als je wilt ;).

Rechts :o :o woepsie :+
Ik snap heel goed de drang om een eigenwijze ''penny'' de mond te snoeren, maar ik hoeveel gevallen lukt dit nou? nooit! Ik zie jou liever je kennis gebruiken in topics waar mensen er ook echt wat mee willen doen aangzien het hier om een loos topicje gaat eigenlijk. Mm.. ik zal er over nadeken of ik je wil haten, laat ik je nog wel horen :+

SienenIvo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-12 18:22

Wat vind je grappig??

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 18:22

SienenIvo schreef:
Ik zeg ook niet dat ik de sterren van de hemel rijd,maar wat ik al zei ik stop er even veel energie en tijd in om het zo goed mogelijk te doen en dan ben ik toch laatste!Nou is dat iet zo'n drama hoor!

Iemand moet toch laatste worden? En als al die andere mensen er nou ook heel veel tijd en energie in stoppen, ja, dan moet de jury toch iemand kiezen? Daar is niets niet-netjes aan. Weet je, als jij maar genoeg blijft oefenen en lekker blijft rijden word je vanzelf een keer een-na-laatste. En dan een keertje twee-na-laatste. En vanzelf word je echt wel een keertje eerste.

SienenIvo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-12 18:25

Vjestagirl schreef:
SienenIvo schreef:

Iemand moet toch laatste worden? En als al die andere mensen er nou ook heel veel tijd en energie in stoppen, ja, dan moet de jury toch iemand kiezen? Daar is niets niet-netjes aan. Weet je, als jij maar genoeg blijft oefenen en lekker blijft rijden word je vanzelf een keer een-na-laatste. En dan een keertje twee-na-laatste. En vanzelf word je echt wel een keertje eerste.

Hier zal ik maar niets op zeggen!

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 18:25

Serieus? Dat was namelijk echt gewoon aardig bedoeld!

setteke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 18:26

Voor een 12 jarige geeft TS behoorlijk weerwoord.

En TS, zo is het leven nu eenmaal. Gewoon door blijven gaan en een keer je filmpje op Bokt zetten, misschien krijg je erg nuttige tips. Nu moeten we het allemaal doen met je profielfoto's.

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 18:26

SienenIvo schreef:

iedereen doet zijn best en iedereen stopt e energie in,
en ik snap en ik denk iedereen hier dat het dan tegenvalt om lage punten te krijgen, maar het is ergens ook goed voor..
er staat vaak in de protocollen wat je fout doet en wat er verbeterd kan worden, als je daar dan mee aan de slag gaat, komt het echt wel een keer goed.
je hebt er pas 3 gereden, er volgen er nog zo veel meer, en wat maakt het uit of je nou lage punten rijd , als jij en je pony maar plezier hebben, je bent 12 je hoeft niet perfect te zijn en te rijden dat hoeft op geen enkele leeftijd.
Heb vooral plezier in het rijden en hou ervan , maak je niet druk om te punten dat is enkel een blik van een jury die je tips geeft ,

Succes verders

Martie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 18:27

Het is alleen niet netjes van de jury als je zeker weet (dus als de jury dat gezegd heeft) dat je lagere punten krijgt dan iemand die precies hetzelfde laat zien, alleen omdat je op een Haflinger rijdt. Dat 'precies hetzelfde' is overigens nog moeilijk te beoordelen tenzij je zelf op juryniveau kan beoordelen en op precies hetzelfde punt van de ring de oefening gezien hebt.

Heeft de jury dat inderdaad gezegd, dan heb je die wedstrijd pech gehad en is dat vervelend en heb je kans bij een volgende jury hogere punten te krijgen.

Als dat niet het geval is, vond deze jury jou op dat moment niet goed genoeg gaan om een winstpunt te geven.

Overigens heb je juryleden die vaak over de hele linie wat hoog of wat laag punten, dan zie je dat bij iedereen in de uitslag terug. Dat heeft dus ook niets met het ras te maken.

SienenIvo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-12 18:27

Iemand moet toch laatste worden??

En dat moet ik nu weer zijn....

Ik kan geen filmpjes er op zetten!
En ik ga het ook niet proberen..

Dan word ik toch weer afgekraakt...

Sparky10

Vjestagirl schreef:

hmm ja ik stond er ook van te kijken vjesta :D ze word echt indd een keer eerste alleen duurt dat even ..maar bij wie niet ?

welmoed__

SienenIvo ; als ik jou was zou ik niet meer reageren in dit topic en gewoon die vreselijke ONVOLWASSEN mensen met rust laten.
Ga het met je instructeur over hebben en laat dit topic maar met rust want hier kom je ook niet verder.

Esther43

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-12 18:28

Vjestagirl schreef:

Haha, ja ik vond dat ook een aardige reactie.. :D (bedoel ik echt, niet sarcastisch)

SienenIvo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-02-12 18:29

Sparky10 schreef:
Vjestagirl schreef:

hmm ja ik stond er ook van te kijken vjesta :D ze word echt indd een keer eerste alleen duurt dat even ..maar bij wie niet ?

Ik hoef toch helemaal niet eerste te zijn?