Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maritmistppc schreef:Hahaha ik wil het aller beste voor een pony maar een shetlander is vergelujkbaar met een haflinger/fjord.
Dus ga zelf niet zielig doen, mijn famillie zit al jaren en jaren in de shetlanders(fokken) Dus wie weet nou beter? Een shet onder de 1 m kan 200k trekken en 50 dragen, een shet boven de 1 m kan 350k trekken en 100 dragenzo en niet anders!
maritmistppc schreef:Kiwi_ waar slaat dat op? Een kleine shet onder de 1m kan heus wel 50 kilo dragen en een grote shet heus wel 80 kilo, zeg nou zelf...
Debbie00 schreef:Ik ben een jaar of 13 geleden een keer in PPC geweest. Toen liepen de pony's daar met een halster en bitje eraan. Is dat nu nog steeds zo? Ik weet nog wel dat er 1 fjord was en dar er zelf vaders ruzie om die pony maakten. Er waren toen eigenlijk niet veel grotere pony's. Een paar maar. Er was een wat grotere zwarte pony die heel sloom was en Turbojack heet. Wat ik niet snap is dat er meiden van 16 op de pony's rijden. Het is bedoeld voor kinderen tot 12 jaar.
melody7 schreef:ik ga niet in op wat ze kunnen hebben dat weet ik allemaal niet, maar één ding; ze controleren daar écht helemaal niet, ik heb daar gereden, een heel weekend (baal ik nu vanis langer geleden ) en kon met m'n voeten ongeveer de grond raken, reed op veelste kleine voor mij, en denk maar niet dat daar íéts van wordt gezegd.. rijen er ook van 16 rond...
hanmarlucky schreef:dat slaat nergens op dat je als je 1.60 bent dat je dan niet meer op een shet kan rijden dat je dan te groot bent
ik rij nog steeds op mijn shet van 80 cm en ik ben 1.60
en wat maakt de lengte nou weer uit
daar heeft je pony geen last van
als je nou te zwaar was oke dan snapte ik het wel maar de lengte slaat nergens op
Angeliquee18 schreef:@ hanmarlucky,
Meen je dat nou echt serieus???
Walgenlijk vind ik het.
Laten we lekker iemand van 2 meter op jou rug zetten.
Dat kan je toch niet maken?? Je loopt mee man.
Je mag blij wezen dat ik jou nooit in het echt zou zien op die shetlander.
xXMayaXx schreef:Debbie00 schreef:Ik ben een jaar of 13 geleden een keer in PPC geweest. Toen liepen de pony's daar met een halster en bitje eraan. Is dat nu nog steeds zo? Ik weet nog wel dat er 1 fjord was en dar er zelf vaders ruzie om die pony maakten. Er waren toen eigenlijk niet veel grotere pony's. Een paar maar. Er was een wat grotere zwarte pony die heel sloom was en Turbojack heet. Wat ik niet snap is dat er meiden van 16 op de pony's rijden. Het is bedoeld voor kinderen tot 12 jaar.
Nu mag je er niet meer met bit rijdende meeste meiden van 16 rijden niet meer.
melody7 schreef:ik ga niet in op wat ze kunnen hebben dat weet ik allemaal niet, maar één ding; ze controleren daar écht helemaal niet, ik heb daar gereden, een heel weekend (baal ik nu vanis langer geleden ) en kon met m'n voeten ongeveer de grond raken, reed op veelste kleine voor mij, en denk maar niet dat daar íéts van wordt gezegd.. rijen er ook van 16 rond...
Een aantal jaar geleden controleerden ze inderdaad niet veel, maar dat is, zoals ik op de vorige pagina ook al zei, nu wel veranderd. Mij is al een aantal keer gevraagd of ik nog rij op Talana, omdat ze me te groot vonden,maar ik rij dus niet meer.hanmarlucky schreef:dat slaat nergens op dat je als je 1.60 bent dat je dan niet meer op een shet kan rijden dat je dan te groot bent
als je nou te zwaar was oke dan snapte ik het wel maar de lengte slaat nergens op
Ik hoop toch echt niet dat je serieus niet met 1.60 op een shet van 80cm gaat zittenje bent misschien niet te zwaar, maar je brengt de pony wel uit evenwicht, en je zit in de weg met je benen. Ik liet m'n vriendin van 1.40 niet eens echt op Talana(1.03) rijden, want ze ging op hem zitten, en zij was ook al te groot..
hanmarlucky schreef:dat slaat nergens op dat je als je 1.60 bent dat je dan niet meer op een shet kan rijden dat je dan te groot bent
tringtring_ schreef:Angeliquee18 schreef:@ hanmarlucky,
Meen je dat nou echt serieus???
Walgenlijk vind ik het.
Laten we lekker iemand van 2 meter op jou rug zetten.
Dat kan je toch niet maken?? Je loopt mee man.
Je mag blij wezen dat ik jou nooit in het echt zou zien op die shetlander.
Want? wat wil je er aan doen?, je kan er wel wat van zeggen, maar helaas luisteren ze daar meestal toch niet naar.
je kan haar der moeilijk vanaf plukken