Schleich paarden [deel 8]

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-12 20:08

die falabella is leuk zeg!

denk dat bij die laatste net als bij de hannover dressuurmerrie is en dat het vast zit..

ik ga voorlopig nog niet aan de nieuwe collectie beginnen,
gister soort van ruzie gehad met mijn vader, waarbij hij zei dat mijn kamer net een speelgoedwinkel leek,
het lukte hem namelijk niet om om 10 uur s avonds éven een nieuw plankje (voor mijn schleich leeuwen) op te hangen op mijn kamer,
had er helemaal niet om gevraagd en zeker niet op dat tijdstip..

alleen de dingen van de oude collectie, die ik nog heel graag wou, koop ik nog..
tenminste probeer ik (ff me secondelijm pakken om het gat in me hand dicht te maken..)

nu maar even een poging doen om me kamer op te ruimen, dus helaas niet verder schleichen..
Laatst bijgewerkt door Palmbierlove op 23-01-12 20:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Wiekenmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 20:11

horseloverzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 20:40

Wiekenmeisje schreef:
horseloverzz schreef:
http://www.de-speelvogel.be/Repository/ ... as-390.jpg
en weet je of je bij de laatste de dingen (sorry naam vergeten :o )
af kan halen ?

De peesbeschermers zitten er inderdaad aan vast!
De paarden zijn even groot als die van vorig jaar!

och dank u wel jammer dat ze er niet af komen (vindt ze namelijk niet zo mooi :o )

Rosan2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 20:41

Ik ben 1 dagje ziek en meteen weer 2 pagina's verder! Bij mijn fotowedstrijd gaat het stemmen echt heel hard. Vandaag ong. 80 stemmen binnengekregenxD Ik ben nu dus ziek dus kan jammergenoeg ook even niet schleichen. Dat vind ik stom want ik was net bezig met een palomino shetrepaint. Ik zal morgen denk ik even foto's maken.

_Marell

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 20:51

Heb me vandaag ook even aan het schleichen gezet. Resultaat: Een martingaal & Halstertje, verder ben ik niet gekomen in 1 uur ofzo... :')
Maar ik moet alleen nog even een handige site vinden om mijn site mee te maken, (dat klint gek zeg :+ ) maar ik denk dat het weebly word..
Oh en ik was toevallig aan het googlen en kwam deze site tegen, ik vond hem wel leuk om te laten zien, aangezien ik ook zo'n idee in mijn hoofd had ( voor de shetmerrie nmmr. 17 volgensmij.)
http://alexa.gothesfotokiste.de/Schleic ... leich.html
Ik werd helemaal verliefd op een paar custs <3 1,2 en nog wel veel meer :')

pip12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 20:53

Leuke fallabella!! (L)

Mijn proefwerkweek is nét afgelopen, niets te doen op school, dus heb juist veel tijd om te repainten.
Heb ook net weer een opdracht binnengekregen, dus daar ga ik morgen het model voor halen en beginnen, nu al zin in!! :D
Het wordt een licht bruin paard op het Palomino model.

Uska

Re: Schleich paarden [deel 8]

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 21:04

Horwse: Zitten idd een paar leuke tussen! :)

Weet iemand hoe groot de IJslanders zijn in vergelijking met de oude paardjes? Omdat ik namelijk steeds hoor dat ze groter zijn. En heeft iemand misschien foto's van ze?

Palmbierlove

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-12 21:07

dat gaat dan idd hard rosan, wel jammer dat je ziek bent,

die site is idd gaaf, net als die shet,
ik had een idee om van de shetmerrie een steigerende te maken, die staat er ook tussen,
ga wel proberen om de mijne anders te laten steigeren en hij wordt zwart bont,
maar repainten staat ook nog steeds op een laag pitje,
laatste tijd druk bezig geweest om aan alle wedstrijden mee te kunnen doen
en met tuig maken ;)

LoverHorses0

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 21:18

Dat lijkt me echt moeilijk PBL! om de shet steigerend te maken of niet? naja ik ga het maar niet proberen want dan verpest ik heel het model :=

Rosan2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 21:48

Idd jamer dat ik ziek benxd ik vind die shet superleuk! Ik heb een vraagje, ik heb zelfs steeds het gevoel dat de ks hengst en de palomino hetzelfde zijn brhalve manen en staart?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 22:01

Horwse schreef:
Heb me vandaag ook even aan het schleichen gezet. Resultaat: Een martingaal & Halstertje, verder ben ik niet gekomen in 1 uur ofzo... :')
Maar ik moet alleen nog even een handige site vinden om mijn site mee te maken, (dat klint gek zeg :+ ) maar ik denk dat het weebly word..
Oh en ik was toevallig aan het googlen en kwam deze site tegen, ik vond hem wel leuk om te laten zien, aangezien ik ook zo'n idee in mijn hoofd had ( voor de shetmerrie nmmr. 17 volgensmij.)
http://alexa.gothesfotokiste.de/Schleic ... leich.html
Ik werd helemaal verliefd op een paar custs <3 1,2 en nog wel veel meer :')

Leuk om te zien dat diegene er zo mee bezig is, maar de customs vind ik niet mooi gedaan. De repaints vind ik weer wel zeer geslaagd :) dat doet ze netjes.

SanneLeoni

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 22:25

Och, och, die falabella ziet er wel héél erg leuk uit!

Stephaniexh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 22:26

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 22:43

Wow, echt superleuk ! Erg mooi gemaakt ;)
Misschien kan je nog 2 halve rondjes aan de kanten van het zadel doen in vilt? (je weet wel , die kussens om je been op de juiste plaats te houden)

Roosje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-12 23:29

had ook ff een dilemma ruim week geleden een accord gesloten met een koper voor de paardenkar limited editie. gegevens door gemailt en nu dik week later geen reactie meer. Had donderdag mail gestuurd om uiterlijk zondag te reageren maar vandaag nog geen mail. Dus heb die koper maar gemailt dat ik hem aan iemand anders verkoop, omdat ik er vanuit ga dat hij geen interesse meer heeft.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 00:47

Leuk hoor, ik vind het knap dat die dekens telkens zo mooi lukken bij jou Stephanie, gebruik je daar een soort patroon of berekening voor of is dat echt per model passen en meten totdat de pasvom goed is?

Het rijsetje vind ik ook leuk, wat me opvalt is dat het leer op de singel vrij dun is, in het echt zijn het meestal 2 of 3 riemen qua breedte, misschien dat dat nog wat realistischer wordt als je er zo'n zelfde singel naast zou leggen?

Verder heb ik echt geen commentaar, ik vind ze leuk, allebei! En dat hoofdstel, zijn die teugels los en vast te maken met een soort van haakje? da's ook handig

Jilzet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 08:15

Super mooi gedaan stephanie! Ben heel benieuwd naar mijn prijs..

Stephaniexh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 08:46

@Jackytje, dankje! ja dat ga ik zeker nog doen, maar hij lag er al zo lang, dus ik dacht 'hij moet nu toch wel even op de foto' :P

@Telpeva, jij ook dankjewel! Voor het deken gebruik ik een écht schleich deken, en dan meten, knippen tot het goed past :).

Ja het singel wou ik indd nog 'verbreden' maar ik had er ff geen zin meer in :P.

Idd, die haakjes maak ik zelf, hardstikke handig voor halstertouwen enz! Zit je niet met die gigantische clipjes :P

@Ozette,
dit setje is voor jou :D Gaat vandaag op de post :)

Shettepret

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 08:50

De custs van die site vind ik eerlijk gezegd vreselijk. Ze kloppen niet in de verhoudingen in het lichaam.
De repaints vind ik weer heel mooi gedaan.

Het zadel ziet er netjes uit Stephanie. Het hoofdstel ook maar ik vind de riemen te breed en de gespen te groot. Zou ik de volgende keer iets meer op schaal maken. Kleine tip. ;)
Haakje is idd handig. Zit ook op mijn rode halster set toch?

Stephaniexh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 08:58

@ Shettepret,
bedankt. Ja het hoofdstel is misschien wat te breed, maar als ik het nog dunner zou maken zou het sneller knappen. Ook een kleiner gespje is dan bijna onmogelijk, je krijgt die riempjes er anders niet meer door. Wel is het echt leer dus ook wel stevig.

Sommige custs op die site vind ik wel mooi hoor. Ik bedoel, ik zou het haar zeker niet na doen! Maar idd, ze kloppen niet allemaal met de verhouding...

LoverHorses0

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 09:21

Wouw spephanie... supermooi! *zwijmel* whahah ik wou dat ik leer had dat ik ook zoiets kon maken :(

Rosan2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 10:30

Wow sthepanie wat mooi! Komen er ook nog stijgbeugels aan het zadel ? Ik vind zelf die custs ook niet allemaal klopen, maar ik zwijmel echt weg avn die galoppeende shet! Ik ben nu eweer iets bter,maar had school enz. Nog wel afgebeld dus kam lekker de hele dag schleichen!

Wiekenmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 15:03

Tot wanneer mag er eigenlijk gestemd worden, Rosan2001?
Word er ook nog wel een beetje gestemd?

LoverHorses0

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 17:14

Martingaal is af! ben nu bezig met een longeertuig.

Jilzet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-12 17:21

heb je foto's loverhorses?

volgens mij heb ik een soortvan bestelling... maar die gene reageert helaas niet..